AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Del Skrevet 6. september 2014 Det var en som lurte på om nesten alle på KG er fra Oslo. Det er vi jo ikke så derfor lager jeg en tråd om det. (Vet det finnes tråder om dette fra før men finner dem ikke). Så folkens, hvor i landet kommer dere fra/bor dere? Jeg er selv fra Bergen. Anonymous poster hash: 17cc9...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Del Skrevet 6. september 2014 Ingen som vil svare? Anonymous poster hash: 17cc9...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Del Skrevet 6. september 2014 Ehh, kanskje grunnen til at ingen svarer er at h*n på skråblikk har rett i sine antakelser? Anonymous poster hash: 019d2...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. september 2014 #4 Del Skrevet 6. september 2014 Født og oppvokst i Oslo, og bor nå i Oslo. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Del Skrevet 6. september 2014 Ehh, kanskje grunnen til at ingen svarer er at h*n på skråblikk har rett i sine antakelser? Anonymous poster hash: 019d2...5e7 Da kan jo folk svare for å bevise eller motbevise det. Anonymous poster hash: 17cc9...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 6. september 2014 #6 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer fra Frøya, bor i Leksvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #7 Del Skrevet 6. september 2014 Født, oppvokst og bor i Stavanger Anonymous poster hash: 5cef4...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #8 Del Skrevet 6. september 2014 Bor i DrammenAnonymous poster hash: f983a...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #9 Del Skrevet 6. september 2014 Bor i Drammen og trivesAnonymous poster hash: f983a...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 6. september 2014 #10 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer fra Nordland, bor i Troms. Vil ikke komme med nærmere beskrivelse for da vet ethvert menneske som kjenner meg, hvem jeg er her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Del Skrevet 6. september 2014 Akershus Anonymous poster hash: c92e1...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 6. september 2014 #12 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Kommer ikke fra et spesifikt sted Høres sikkert merkelig ut, men moren min flyttet rundt i hele Norge og deler av utlandet før, under og etter svangerskapet. Fikk ikke en fast adresse før jeg var 6 år og begynte på skolen. Har flyttet på meg en del etter at jeg ble voksen, men har de siste 15 årene bodd sør i Vestfold Endret 6. september 2014 av Funky Punk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. september 2014 #13 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer fra et lite sted rett utenfor Bergen. Men i hjerteroten og sjelen har jeg vært bergenser hele mitt liv, bodd i byen i mange år og uansett hvor jeg reiser og bor her i verden vil Bergen alltid være hjem kommunen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #14 Del Skrevet 6. september 2014 Bor på Stjørdal, Nord-Trøndelag Anonymous poster hash: 25268...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #15 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer fra og bor i Kristiansand. Anonymous poster hash: cfe26...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 6. september 2014 #16 Del Skrevet 6. september 2014 Født og oppvokst i Trondheim, og sannelig bor jeg her fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #17 Del Skrevet 6. september 2014 Født og oppvokst på Toten - bor her enda. Anonymous poster hash: 29b19...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #18 Del Skrevet 6. september 2014 Bor på Voss, i Hordaland kommune. Anonymous poster hash: 9cdf8...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 6. september 2014 #19 Del Skrevet 6. september 2014 Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. september 2014 #20 Del Skrevet 6. september 2014 Født og oppvokst i Oslo,men flytta til et annet sted i landet når jeg var 28.Men Oslo vil alltid være byen i mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå