Gå til innhold

Liker ikke norske menn kvinner fra vestasia, Afrika og Sør-Amerika?

AnonymBruker
 Del

Anbefalte innlegg

Det virker som om kvinner fra India (jeg) og resten av de nevnte får mindre oppmerksomhet på byen og ellers. Er det bare dårlig selvtillit, eller er det noe i det? Klart det varierer fra person til person, har jo sett noen slike par.

Anonymous poster hash: 0c40b...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg kan iallfall si at her omkring er det en del par hvor hun er fra Sør Amerika.

Det er ikke så mange Afrikanere og Indere her, så det kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de tror indere er pakistanere, og dermed muslimer og off limit?

Anonymous poster hash: dd5fe...008

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er individuelt. Jeg er halvt afrikansk og får oppmerksomhet på byen.

Jeg vil ikke si jeg får oppmerksomhet hver gang. Men ofte dukker det opp noen å flørte med.

Jeg tenker at det er en del som er nysjerrig, men som aldri kunne tenkt seg en utenlandsk som kjæreste, mens noen få digger utenlandske damer og kunne tenke seg forhold.

Bli mer komfortabel med deg selv og din hudfarge. Bli mer tilgjengelig på byen, og ha det gøy og slå ut håret, så dukker det plutselig opp en gutt eller to som føler det er tiltrekkende med jenter som er seg selv og har det gøy uansett hvor man er fra :)

ja det var det å hhuke av for anonym da :P

Endret av Leonaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også halvt afrikansk og jeg får betraktelig mindre oppmerksomhet på byen enn mine etnisk norske venninner. Om det er fordi de syntes jeg er kjempestygg eller om det er fordi jeg er halvt svart vet jeg jo ikke ;-) det skal sies at jeg "alltid" har hatt enten en date eller vært i forhold (langvarige) med (etnisk) norske menn, så egentlig har jeg aldri hatt noen problemer sånn sett.. men min erfaring er at de norske mennene som er sammen med mørke/asiatiske damer ofte generellt alltid har vært tiltrukket av det mer enn norske jenter, og hvis du begynner å se på eksen/e deres vil man ofte se "typen" jente går igjen.. Bare ha selvtilitt og vær trygg på deg selv, så ordner det seg nok ;-)

Anonymous poster hash: 289c2...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er etnisk norsk og får bøttevis av tilbud fra menn på byen... Som trenger noen å stikke pikken sin inn i. Mer seriøse er det dårlig med, gitt.

Anonymous poster hash: 56105...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg SER ut som jeg er fra Iran/Irak. Alle tror jeg er utlending, men jeg er ikke det. Får stort sett bare oppmerksomhet fra "andre" utlendinger, sjelden av norske menn.

Anonymous poster hash: 6aa28...264
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn er jo like forskjellige som andre men, men generelt tror jeg de er glad i alle slags damer og åpne for forskjellige kulturer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok heller omvendt ja ;)

Altså at jeg sliter med selvtilliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-

Endret av esmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på svarte damer, men sør-amerikanske og en del damer fra midt-østen funker bra!

Anonymous poster hash: 19879...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg kan iallfall si at her omkring er det en del par hvor hun er fra Sør Amerika.

Det er ikke så mange Afrikanere og Indere her, så det kan jeg ikke svare på.

Å, Lagertha, nå som du har forlatt Ragnar er du vel ledig? :wow: Eller er du sammen med han mishandleren enda?

Anonymous poster hash: 78162...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om kvinner fra India (jeg) og resten av de nevnte får mindre oppmerksomhet på byen og ellers. Er det bare dårlig selvtillit, eller er det noe i det?

Ifbm jobb møtte jeg en herlig indisk jente for en stund tilbake. Hun var skikkelig sjarmerende, og faktisk ganske pågående (dvs jeg skjønte at hun flørtet intenst) - fin jente :rodmer: .

Men selv om hun er født i Norge er det kulturforskjeller. Vet du hva - jeg feiget ut pga islam, og at hun har denne storfamilien i ryggen. Jeg orker ikke gifte meg med hele slekta hennes, og da jeg misliker Islam hjelper det ikke at hun er vakker og søt så lenge hun har en guffen religion i ryggen - dette ville skapt problemer etter hvert. Spesielt da jeg begynner å få lyst på barn, og jeg vil ikke risikere noe/sløse vekk tid.

Så det er nok noe i det, og ikke bare din selvtillit. Gjelder selvfølgelig ikke alle, men jeg vil jo tro at jeg ikke er helt alene om mine synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifbm jobb møtte jeg en herlig indisk jente for en stund tilbake. Hun var skikkelig sjarmerende, og faktisk ganske pågående (dvs jeg skjønte at hun flørtet intenst) - fin jente :rodmer: .

Men selv om hun er født i Norge er det kulturforskjeller. Vet du hva - jeg feiget ut pga islam, og at hun har denne storfamilien i ryggen. Jeg orker ikke gifte meg med hele slekta hennes, og da jeg misliker Islam hjelper det ikke at hun er vakker og søt så lenge hun har en guffen religion i ryggen - dette ville skapt problemer etter hvert. Spesielt da jeg begynner å få lyst på barn, og jeg vil ikke risikere noe/sløse vekk tid.

Så det er nok noe i det, og ikke bare din selvtillit. Gjelder selvfølgelig ikke alle, men jeg vil jo tro at jeg ikke er helt alene om mine synspunkt.

Er indere flest muslimer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så klarer jeg ikke å se noen forskjell på asiatiske muslimske kvinner og asiatiske ikke-muslimske kvinner. Utseendemessig er det jo ikke så stor forskjell på ei fra Pakistan og ei fra India mener jeg. Jeg orker uansett ikke bråk og tull med ørten brødre og fettere som skal forsvare æren hennes osv...

Anonymous poster hash: 3f2e0...602
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne med indisk utseende som får en del oppmerksomhet på byen. Hun er pen, pynter seg og kler seg feminint på samme måte som mange norske jenter, med høye hæler, lebestift osv. Hvis du er usminket, kler deg på en spesielt tildekket eller mer konservativ måte enn de andre norske jentene så kan det hende mennene tolker det som at du er bundet av religion/familietradisjon.

Men det er en del norske jenter som heller ikke får mye oppmerksomhet på byen, nettopp fordi de ikke er spesielt pene, men bare gjennomsnittlige eller mindre pene. Så det kan jo hende du ikke får oppmerksomhet av samme grunn som dem.

Anonymous poster hash: be0d5...c34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at indiske/pakistanske jenter, selv om noen er så søte at de kan smelte på tungen, ofte oppfører seg mer introvert eller har en slags usynlig mur rundt seg, helt til man blir litt kjent med dem. Det ligger noe i måten de fører seg på som ikke innbyr til å ta kontakt. Noe som jeg ofte kan oppleve motsatt med russiske og østasiatiske kvinner, som igjen kan sende litt sterkere signaler om at de ønsker kontakt, enn de egentlig mener.

Er nok en kulturell greie som vil flate ut etter noen generasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...