Gå til innhold

Hva betalte du for fri bar? Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Enmanelskeråhate said:

80 kr for en vin på polet, da drikker man jammen dritt, hvis det i hele tatt finnes til den prisen, er det de småflaskene  da eller?

Tråden du svarer på er 9 år gammel...

Anonymkode: 74780...63d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med de prisene ville jeg ikke hatt fri bar, noen folk takler ikke at det er gratis alkohol og må drikke til de stuper. Så dere kan risikere at det blir sinnsykt dyrt. Ville heller hatt f.eks 3 bonger per pers, så fikk alle 3 enheter hver. Resten må man kjøpe selv. Om det er noen som ikke drikker gir de bare bort sine til noen andre. 

Anonymkode: d1f67...ff5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bryllup for ikke lenge siden, hvor også barn var invitert. Der fikk alle 3 bonger hver å kjøpe drikke for. Også barna fikk det (måtte bruke de på brus og slik også). Så da ble det veldig mange bonger som florerte. Og de fleste fikk mulighet til å få seg dere enn 3 enheter. Bare min familie, vi satt med 12 bonger, fordi ungene også fikk. Men brukte de ikke. Og jeg som ikke skulle drikke, brukte bare 1 for å kjøpe meg en brus. Så mannen fikk drikke det han ville, og ga bort en del. Vet også flere som ikke drakk, eller dro hjem for å være barnevakt eller andre ærender etter middagen. Så de ga også bort sine. Det var da gratis drikke til middagen.

Anonymkode: 60a9a...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Med de prisene ville jeg ikke hatt fri bar, noen folk takler ikke at det er gratis alkohol og må drikke til de stuper. Så dere kan risikere at det blir sinnsykt dyrt. Ville heller hatt f.eks 3 bonger per pers, så fikk alle 3 enheter hver. Resten må man kjøpe selv. Om det er noen som ikke drikker gir de bare bort sine til noen andre. 

Anonymkode: d1f67...ff5

Hvis man ikke har råd til å holde et skikkelig bryllup så bør man kanskje la være

Anonymkode: 74780...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet,.galskap å sløse så mye penger på en fest. Gi ihvertfall gjestene bonger så du vet hva prisen blir. Resten må de kjøpe selv hvis de skal drikke mer. 

Anonymkode: 013d1...615

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herlighet,.galskap å sløse så mye penger på en fest. Gi ihvertfall gjestene bonger så du vet hva prisen blir. Resten må de kjøpe selv hvis de skal drikke mer. 

Også kan jeg jo si at sist jeg var i et bryllup med fri bar var brudeparet sjokkert dagen derpå. Sjokkert over hvor mange av gjestene, folk de regnet som gode venner, som hadde hentet seg drink på drink uten en gang å ta seg bryet med å drikke opp før de ville prøve noe nytt. Så veldig mye av det de måtte betale for var drikke som ble helt i vasken av serveringen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...