Gå til innhold

Noen som har erfaring med Bjørknes Høyskole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta psykologi på Bjørknes neste år, for jeg har ikke karakterer til å komme inn andre steder, er det bra å gå der, hva gjorde dere etter årsstudiet? Hvordan er eksamen? :)



Anonymous poster hash: 99009...a6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det du som også har laget den andre tråden?



Anonymous poster hash: 00fb2...69c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke brukt det til noe som helst.

Anonymous poster hash: 180b8...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mine beste karakterer derifra =) tok bl.a psykologi....kjør på ! =)

Men hva gjorde du med dette senere da? Det hjelper ikke å ha gode karakterer dersom man ikke får brukt dem til noe.

Anonymous poster hash: 00fb2...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjorde du med dette senere da? Det hjelper ikke å ha gode karakterer dersom man ikke får brukt dem til noe.

Anonymous poster hash: 00fb2...69c

for å komme inn på videre studier...psykologien var KUN for poeng. de andre var for å forbedre og fullføre stuidekomp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for å komme inn på videre studier...psykologien var KUN for poeng. de andre var for å forbedre og fullføre stuidekomp...

Ja, men da brukte du jo ikke selve studiet til noe.

Anonymous poster hash: 00fb2...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da brukte du jo ikke selve studiet til noe.

Anonymous poster hash: 00fb2...69c

nei...det var jo bare vgs...man blir ikke psykolog av å ta psykologi på bjørknes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...det var jo bare vgs...man blir ikke psykolog av å ta psykologi på bjørknes ;)

Jeg tror ikke helt du vet hva som tilbys på Bjørknes, noe som er litt rart siden du har selv gått der. Det tilbys både privatistundervisning (VGS-fag) og høyere utdanning (blant annet et årsstudium i psykologi som en så kan bruke til å søke seg inn på profesjonsstudiet i Tromsø). Og det er jo nettopp årsstudiet i psykologi TS undrer på. ;)

Anonymous poster hash: 00fb2...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke helt du vet hva som tilbys på Bjørknes, noe som er litt rart siden du har selv gått der. Det tilbys både privatistundervisning (VGS-fag) og høyere utdanning (blant annet et årsstudium i psykologi som en så kan bruke til å søke seg inn på profesjonsstudiet i Tromsø). Og det er jo nettopp årsstudiet i psykologi TS undrer på. ;)

Anonymous poster hash: 00fb2...69c

og det har jeg tatt, ...og det var bra...og jeg anbefaler å ta det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat psykologi skjønner jeg virkelig ikke poenget med å ta på Bjørknes. Å betale helt sinnsykt mye penger for en årsenhet som gir deg innpass i Tromsø, men ikke i Bergen, er veldig dumt.

Ta heller gratis årsenhet/første året på bachelornivå i Oslo, eller få fantastisk god, billigere undervisning i Vietnam via kulturstudier. (Har ikke gått der selv, men har venner som gjorde det, og som sa det var utrolig bra).

Bjørknesopplegget melker virkelig bare psykologiboomen. Tror ikke engang fagene er godkjent for å evt. hoppe på 2. året i Oslo/NTNU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...