AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg er en kvinne på 28 år som de siste ukene har vært plaget av smerter i ledd og muskler. Jeg er aktiv i hverdagen, prøver å gå/jogge en halvtimes tid hver dag, og sykler mye siden jeg ikke kjører bil. Går minst mulig på asfalt, og jogger aldri på asfalt, går/jogger mest på grus eller i skogen. Så ser ingen grunner til smertene her? Jeg er også normalvektig. Men jeg har en del problemer i livet mitt, og har de siste månedene vært plaget av sterke humørsvingninger og perioder der jeg er svært langt nede. Er på AAP og det har blitt en god del forandringer i livet mitt... Kan smertene skyldes psykiske problemer? Hvis ikke, hva kan det være da? Jeg kan liksom ikke se noen spesielle fysiske årsaker til at jeg skal ha slike smerter. Det er spesielt hofteleddene, knærne og håndleddene som er vonde. De er ikke opphovnet, men vonde, og det er vondt å ligge lenge i samme stilling om nettene, eller hvis jeg sitter lenge i samme stilling. Noen som har noen tanker om dette? Anonymous poster hash: 9a068...4b0
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg får veldig vondt i alle leddene når jeg er stresset eller har en tøff periode. Muskelsmerter er jo veldig vanlig når livet er tungt. Så jeg tror nok det er årsaken.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Jeg får veldig vondt i alle leddene når jeg er stresset eller har en tøff periode. Muskelsmerter er jo veldig vanlig når livet er tungt. Så jeg tror nok det er årsaken. TS her. Takk for svar. Håper jo egentlig det er årsaken, vil ikke ha enda mer problemer i form av nye sykdommer... Anonymous poster hash: 9a068...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå