Jump to content
Kokos

Kokos

Recommended Posts

Kokos

God jul til en av de koseligste jentene på KG :klemmer:

Du er søt! :klem:

God jul!

Takk dere! Og godt nytt år! :blomst:

Tilbake til hverdagen. Gruet meg, men nå føles det egentlig godt å være i gang igjen. :Nikke:

Bladde gjennom de første sidene i dagboken min nettopp og det var litt merkelig å lese, nesten som å lese om noen andre. 2014 var et rart år. Mye greier, men totalt sett har jeg egentlig hatt det fint. Likevel ble jeg litt emo på nyttårsaften fordi jeg var så lettet for at året endelig var over. :fnise: Lettet og glad fordi jeg går inn i 2015 uten nevneverdige bekymringer. :nigo:

Nå har jeg kun 1 semester igjen av studiene. :hoppe: Bacheloroppgaven er påbegynt og skal leveres allerede i april. Studiene starter for fullt neste uke, så året har fått en rolig start med kun jobb denne uka.

Neste uke skal jeg også på annengangsintervju. I forkant måtte jeg ta 2 personlighetstester og 4 evne- og ferdighetstester som jeg fikk unnagjort i romjula. :daane: Får ikke vite resultat/score før intervjuet så jeg er spent på hva alle disse testene forteller om meg. :sjenert:

Ellers renner det inn eksamenskarakterer om dagen så Studweb besøkes hyppig. :fnise: Har foreløpig fått 2 av 4 karakterer og de var bra! :jepp: Har likevel bedt om begrunnelse på den ene. Har aldri bedt om begrunnelse før så det blir spennende å få mer info om hvordan jeg er vurdert. :Nikke:

Resten av uka skal jeg bare jobbe og ellers slappe av og kose meg. Til helgen skal jeg på en liten shoppingrunde og se om jeg kanskje finner noen fine plagg som kan brukes på jobbintervjuet. Fint med unnskyldninger til å kjøpe seg noe nytt. :nigo:

Fortsetter under...

Blondie65

Det er fabelaktig når et nytt år virkelig er starten på noe nytt og bedre.

Kokos

Har fått den siste karakteren jeg ventet på, den jeg var mest usikker på, og det var en A! :bolledeig: Var helt sikker på at det var en C eller i beste fall en B.

Har fått 3 A'er og 1 B dette semesteret :hoppe: Det er helt utrolig med tanke på hvor sliten jeg følte meg og hvor uoverkommelig alt virket da semesteret startet. Tillater meg å være skikkelig stolt :nigo:

Har vært på annengangsintervju og fikk et mye bedre inntrykk denne gangen. :Nikke: Er likevel litt usikker på grunn av inntrykket jeg fikk forrige gang, at det ikke var så profesjonelt som jeg hadde håpet og trodd, men det er tross alt en gylden mulighet til å få foten innenfor et sted jeg ønsker å jobbe. Får bare se hva som skjer videre og føle litt på det, det kom visst til å ta litt tid før jeg får svar.

Jeg hadde i hvert fall gjort det bra på alle testene, det var en lettelse. Gøy å få litt erfaring med det også. :)

Helgen har vært veldig fin, med unntak av et migreneanfall. Det er så ekkelt med de synsforstyrrelsene som kommer før hodepinen setter inn, men jeg har tross alt en relativt mild migrene i forhold til mange andre. Og det må være et par år siden forrige gang, så det er heldigvis lenge mellom hver gang. :Nikke:

Resten av helgen var bare kos. Fikk shoppet litt, rørt litt på kroppen og slappet av. Fin kombo :)

^^Belle^^

Du har all grunn til å være stolt over de karakterene! Godt jobba! :nigo:

Så fint at det gikk bedre på dette intervjuet da! Krysser fingre og tær for at det går slik du ønsker. :jepp:

Kokos

Fikk en telefon angående karakteren jeg ba om begrunnelse på og det hadde skjedd en feil. Karakteren er derfor gjort om fra B til A. Er det mulig? :bolledeig::strix:

Føler meg nesten ekkel og uforskammet heldig. Men det er jo helt fantastisk gøy, og det ligger masse jobb bak! :jepp:

Får en støkk i magen hver gang telefonen ringer nå. Har innsett at jeg har skikkelig lyst på jobben jeg har vært på intervju for, og det er litt skummelt. :sjenert: De var litt klønete med det første intervjuet, men de virker tross alt hyggelige og reale. Og det er en fast stilling i et solid firma som jeg har hatt lyst til å jobbe for i flere år, med gode muligheter for utvikling og videre karriere. Har fulgt med på arbeidsmarkedet her i byen over flere år og det er lang tid mellom disse mulighetene innenfor mitt fagfelt. Det blir sikkert ikke flere fremover heller, med tanke på de lite oppløftende utsiktene i norsk økonomi det kommende året. Skal følge med på Erna og Siv sitt "krisemøte" om økonomien som begynner straks, blir sikkert ikke mer optimistisk av det, men.. :fnise:

Annonse

Blondie65

Hurra for ny karakter.

Og tvi-tvi med jobbsøknaden.

Ha en fortreffelig helg!

Kokos

Hurra for ny karakter.

Og tvi-tvi med jobbsøknaden.

Ha en fortreffelig helg!

Takk det samme, Blondie!

Kokos

Samboeren er på guttetur i helga og jeg har kastet BH'en (viktig for maks komfort), jobber med årsaksanalyse til bacheloroppgaven iført tights og en svær topp midt på hodet mens jeg synger for full hals, blant annet til Razika - Faen ta deg :fnise: Deilig kveld og helg! Begynte alenehelgen allerede i går, med en overdose ost, kjeks, druer og mango. Fikk skikkelig mageknip, totally worth it. :ler:

Har fortsatt ikke hørt mer om jobben så jeg vil tro jeg hører noe i løpet av neste uke. Nervepirrende!

:kalle: GOD HELG! :kalle:

Blondie65

Slipp fangene fri, det er helg!

Jeg går alddi uten BH siden det er mer ubehagelig enn med, men Gunilla palme, tights eller joggebukse og King size t-skjorte er kjente fenomener.

God helg!

^^Belle^^

Det er seff obligatorisk å kaste bh når man er alene hjemme. :ler: Høres ut som en herlig kveld, spesielt mango og druer. :nigo:

Kokos

Fin helg! Kjempekoselig bursdagsmiddag for pappa i går, fått jobbet en del med studier og ikke minst begynt å planlegge tur til USA! :bolledeig: Vi har snakket om det lenge, men først denne helgen har ting begynt å falle på plass og bli litt mer konkret. Gøy!

Kommende uke blir det same procedure as every week. :sukk: Har et ganske stramt skjema med studier og jobb så tiden flyr og det blir ikke så veldig mye spennende utenom. Heldigvis ikke mange månedene igjen av dette kjøret! :nigo:

Ellers hørte jeg ingenting om jobben denne uken heller :bond: Fortsatt nervepirrende, men veldig lave forventninger nå. Skal uansett bli greit å få et svar. :Nikke:

Blondie65

Da sender vi en vennlig tanke om at neste uken blir det svar å få!

Annonse

Kokos

Uæh, I'm still in the running! De har ringt sjefen min for referanse! :hoppe: Fytterakkern så lenge dette skal dra ut, har vært helt skvetten hver gang telefonen har ringt i snart 3 uker nå. :fnise:

^^Belle^^
:bond: :bond: :skya:

Kokos

De ringte! :bolledeig: Men ingenting er i boks foreløpig. De sa at "det ser lovende ut" for meg, men at de har krav om 2 referanser og ikke har fått tak i min andre referanse. Min andre referanse har hektiske dager og er ganske virrete, veldig typisk at de ikke får tak i han. :rolleyes: Men iiiiiik, så spennende! Nå skjer det ting! :bond:

^^Belle^^

Iiiiiik indeed! :jepp: Krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses. :nigo:

Kokos

I dag kom jobbtilbudet! :strix: Bruker de neste dagene på å lese nøye gjennom tilbudet, sette meg inn i alt, notere spørsmål og muligens forhandle lønn, men det blir nok ny jobb fra sommeren av. :hoppe:

^^Belle^^

Åååå, gratulerer så mye! :hoppe::klem:

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...