Jump to content
Kokos

Kokos

Recommended Posts

Kokos

Har vært på første kontroll og fått svar på prøvene: Alt normalt. :strix::bolledeig: For en lykke, virkelig! :nigo: Skuldrene er senket og jeg nyter det. Alt. :) Har også fått klarsignal fra gynekologen som hadde snakket med Radiumhospitalet, det er ingen restriksjoner ift. å bli gravid hvis vi skulle få lyst til det. :) Det kjennes ut som jeg har fått tilbake kontrollen over eget liv på en måte, deilig!

Nå er semesteret så og si ferdig. Kun en halv forelesning og 4 eksamener igjen. :hoppe: Leverte to store gruppeoppgaver forrige uke, utrolig godt å være ferdig med gruppejobbing for nå. Det er ganske energikrevende. 1 måned med individuell eksamenslesning blir en fryd. :nigo:

Fortsetter under...

^^Belle^^

Åååå, så fantastiske nyheter! :bolledeig: Nå kan du virkelig nyte desember og julen og alt som er. :klem:

Kokos

Åååå, så fantastiske nyheter! :bolledeig: Nå kan du virkelig nyte desember og julen og alt som er. :klem:

Jaa, det er akkurat sånn det føles! Ingen grunn til bekymring og bare kos! :nigo: Gleder meg skikkelig til julen :rodmer::nisse:

Kakaoen

Så bra at du har fått så gode nyheter :nigo: Tenker det må være en utrolig lettelse :jepp:

Har dere snakket noe om å få barn?

Blondie65

Årets julegave! :)

Kokos

Så bra at du har fått så gode nyheter :nigo: Tenker det må være en utrolig lettelse :jepp:

Har dere snakket noe om å få barn?

Det er det. :Nikke:

Vi har snakket mye om å få barn gjennom årene og aldri vært enige. Jeg har vært ganske tydelig på at jeg ønsket meg barn, mens samboeren har vært veldig usikker på om han noen gang ville få lyst på barn. Men nå har han gitt veldig tydelig uttrykk for at han er klar. :) Det har nok vært en oppvekker alt det som har skjedd.

Samtidig har jeg vært mindre klar for å få barn enn noen gang den siste tiden. Jeg må bli ferdig med studiene, og helst vil jeg ha en ny jobb. Og jeg er så sliten etter kombinasjonen jobb og studier, og alt det skumle ved siden av. Men jeg merker at det slipper litt etter hvert, og resultatene etter den første kontrollen hjalp mye. :Nikke: Jeg har også muligheten til å tegne kontrakt på full jobb der jeg jobber nå, så det finnes muligheter. :) Det blir veldig spennende å se hva som skjer fremover. :jepp:

Årets julegave! :)

Ja, virkelig! :jepp: Jeg trenger ikke noe annet :hjerte:

Annonse

Kokos

1 eksamen overstått, 3 igjen! :nigo:

Blondie65

1 eksamen overstått, 3 igjen! :nigo:

Hurra!

Kokos

Siden det nå bare er et halvt år igjen til jeg er ferdig med studiene har jeg begynt å følge med på andre jobbmuligheter. Søkte på et par stillinger i slutten av november, og i dag ble jeg innkalt til intervju! :hoppendeglad:

Kjempespennende, og veldig oppløftende med en bekreftelse på at jeg er en kandidat de faktisk vurderer. :jepp:Det gir meg troen på at det skal være mulig å finne en bra jobb i et spennende firma innen jeg er ferdig. Gøy! :nigo:

Blondie65

Kjempekjekt! Ser ut som høsten 2014 veier opp for mye vondt resten av året.

Kokos

Kjempekjekt! Ser ut som høsten 2014 veier opp for mye vondt resten av året.

Absolutt, og jeg setter så stor pris på alt det fine. :nigo:

Kokos

Ferdig med et skuffende jobbintervju og 3 av 4 eksamener, SLITEN! :daane:

Kom til intervjuet, de var dårlig forberedt og ga inntrykk av at jeg egentlig ikke var så interessant for stillingen. Følte de kastet bort tiden min, og det er utrolig irriterende midt i den verste eksamensperioden. :kjefte:

Eksamen har i hvert fall gått bra da. :jepp: De to første gikk fint, og selv om jeg kløna det litt mer til på den tredje så tror jeg det går greit med den også.

Den siste er i morgen, og det er den jeg har lest minst til. Skulle gjerne ha brukt kvelden litt effektivt, men er sliten og har skikkelig vondt i hodet så jeg vet ikke hvor mye det er mulig å utrette. Går sikkert helt greit likevel. Og når jeg er ferdig med den, DA er det jul og bare 2 dager på jobb før jeg har ferie i nesten 2 uker. :nisse: :strix:

Kokos

FERDIG! :bolledeig::hoppe:

Føler meg mange kilo lettere, det.er.så.deilig å være ferdig med dette semesteret! :nigo:

Til tross for at jeg var ekstremt redusert i går, og hadde relativt lave forventninger til dagens eksamen, så gikk det uforskammet bra. Skikkelig gøy! :hoppe:

Kvelden tilbringes på sofaen med fyr i peisen, et eller annet koselig på TV og laptopen i fanget. Det er ingenting som må eller burde gjøres. Eller, garantert masse som burde gjøres, men det driter jeg i. :fnise:

Annonse

Kakaoen

Gratulerer sååååå mye med ferdige eksamener :bolledeig:

Kan tenke meg at det er deilig ja. Nå kan du nyte ferien :)

Kjipt at intervjuet gikk dårlig da. Skal du på mange flere intervju? :)

Kokos

Gratulerer sååååå mye med ferdige eksamener :bolledeig:

Kan tenke meg at det er deilig ja. Nå kan du nyte ferien :)

Kjipt at intervjuet gikk dårlig da. Skal du på mange flere intervju? :)

Jaa, ferie. :hjerte: Selv det å jobbe full dag i morgen og mandag føles som ferie. Det er jo "ingenting" i forhold til arbeidsbelastningen jeg har med både jobb og studier.

Har bare sendt avgårde 2 søknader og den andre har jeg ikke hørt noe mer om, så ingen flere muligheter for intervju foreløpig. Det er generelt lite ledige stillinger innen mitt fagfelt her i byen, og det blir nok ikke flere med dårligere tider i oljebransjen.

Er heldigvis ikke avhengig av ny jobb, men det er gøy å undersøke mulighetene som finnes der ute. :)

Blondie65

Å, etter-eksamen-slarraffen-daffe-modus-go'følelse! Hurra for ferdig semester.

Kokos

Å, etter-eksamen-slarraffen-daffe-modus-go'følelse! Hurra for ferdig semester.

Man setter rimelig stor pris på daffing etter en sånn eksamensperiode ja! :jepp: Er godt planta i sofaen i skrivende øyeblikk, og sånn tilbragte jeg hele kvelden i går også. Digg! Og nå er det helg i tillegg :hjerte:

I dag skjedde det noe mildt sagt uventet. Jeg ble innkalt til annengangsintervju :hakeslepp:

Det dårlige inntrykket jeg fikk var visst ikke gjensidig, og det er jo veldig hyggelig. Gir det en sjanse til, men kjenner jeg er ganske skeptisk siden første runde var litt uproff i mine øyne. Kanskje de hadde en dårlig dag, vi får se hva neste runde bringer. :)

Kokos

Er veldig fornøyd fordi alle julegavene vi har bestilt på nettet endelig har kommet fram. :hoppe: De to siste pakkene som inneholdt til sammen 5 julegaver kom i dag, helt i siste liten. Var egentlig forberedt på at vi måtte ut for å handle nye gaver, men nå slipper vi det. :)Gleder meg allerede til neste år, da blir det forhåpentligvis litt bedre tid før jul. :nigo:

I dag skal vi være sammen med min familie og i morgen med samboerens familie. Ellers skal vi rundt til familie og få servert mat de andre dagene. :spise: En rolig og behagelig jul!

:gave::tree::nisse:GOD JUL! :nisse::tree::gave:

Pingting

God jul til en av de koseligste jentene på KG :klemmer:

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...