Gå til innhold

Vanskelig å finne date/kjæreste i Nord-Trøndelag


Gjest extra

Anbefalte innlegg

Saken er vel så enkel, at dem som er i passende alder for deg, enten er i forhold, eller er flyttet ut av distriktet. Er jo ikke bare enkelt å finne en mann der heller.

Så du må nok til med lupe.

<Eller du kan melde deg på Ryktebørsen, da får du vite hvem som nærmer seg skilsmisse. Så er det bare å pusse gebisset og benke deg utenfor døren> :sjokkert::sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er over den "fyllekule-alderen" med god margin. Er jo 34 år og ikke lenger en festløve så da blir dette slitsomt :(

Godt å høre at det faktisk finnes noen der som tenker sånn:) For på meg virket det som om fyllekule-alderen aldri tok slutt der oppe. "Mann (48) funnet døddrukken i sentrum" og lignende overskrifter var i Namdalsavisa hver eneste helg. Har aldri sett så mye fulle folk som i Namsos. Jeg var i starten av 30-årene da jeg bodde der,og sluttet å gå på byen gansk fort etter at jeg flyttet dit. Det var jo ikke moro i det hele tatt.

Hva med Levanger? Kanskje litt flere utesteder og mer siviliserte tilstander der?

Anonymous poster hash: 207f4...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det faktisk finnes noen der som tenker sånn:) For på meg virket det som om fyllekule-alderen aldri tok slutt der oppe. "Mann (48) funnet døddrukken i sentrum" og lignende overskrifter var i Namdalsavisa hver eneste helg. Har aldri sett så mye fulle folk som i Namsos. Jeg var i starten av 30-årene da jeg bodde der,og sluttet å gå på byen gansk fort etter at jeg flyttet dit. Det var jo ikke moro i det hele tatt.

Hva med Levanger? Kanskje litt flere utesteder og mer siviliserte tilstander der?

Anonymous poster hash: 207f4...23e

Hehehehehe :D Levanger er et flott sted som jeg kan vurdere å flytte til om noen år. Stedet er ganske flott og jeg har vært der noen ganger, dog i småærend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er vel så enkel, at dem som er i passende alder for deg, enten er i forhold, eller er flyttet ut av distriktet. Er jo ikke bare enkelt å finne en mann der heller.

Så du må nok til med lupe.

<Eller du kan melde deg på Ryktebørsen, da får du vite hvem som nærmer seg skilsmisse. Så er det bare å pusse gebisset og benke deg utenfor døren> :sjokkert::sarkasme:

Hahahahaha :D Skilsmisse og ryktebørsen - dette ble ille gitt :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sær trønderkjerring.

Tror nå dere to kunne fått en hyggelig date.

Anonymous poster hash: 1071b...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk helge-scenario i Nord-Trøndelag er godt beskrevet her:

Ikke enkelt å finne kjæreste under slike forhold..



Anonymous poster hash: 207f4...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...Tinder har jeg jo, men blir demotivert etter å ha lest tråder her på KG om akkurat den applikasjonen. Men takk for tips :)

Hehehe, WORDS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids finne deg dame der, men da må du regne med at hun har barn med minst to andre menn, har hatt 7 samboere før deg, og ligget med alle nykommere.

Klasse er ikke-eksisterende der oppe. De som har det, flytter. Kommer så tilbake med mann og barn, og lever sammen med andre tilbakeflyttere - langt unna de som aldri har vært utenfor bygrensa.



Anonymous poster hash: 67b9d...d6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha :D Skilsmisse og ryktebørsen - dette ble ille gitt :D

Skal man få seg kjærring oppi der, så må man ta i bruk tøffe midler :fnise:

ps! jeg er slik utflytta N-trønder altså,, ergo har jeg rett til å uttale meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man få seg kjærring oppi der, så må man ta i bruk tøffe midler :fnise:

ps! jeg er slik utflytta N-trønder altså,, ergo har jeg rett til å uttale meg :danse:

Hehehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det første jeg la merke til da jeg flyttet dit var at mange var gift eller samboende i ung alder, dvs 20-25 år. Mange hadde også barn, og eget hus. Dette var veldig forskjellig fra det jeg er vant med fra Bergen hvor jeg kommer fra. Fikk nesten sjokk ;) hehe.



Anonymous poster hash: 207f4...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det første jeg la merke til da jeg flyttet dit var at mange var gift eller samboende i ung alder, dvs 20-25 år. Mange hadde også barn, og eget hus. Dette var veldig forskjellig fra det jeg er vant med fra Bergen hvor jeg kommer fra. Fikk nesten sjokk ;) hehe.

Anonymous poster hash: 207f4...23e

Jeg tror at vi deler like synspunkter for det samme opplevde jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, WORDS!

Men likeså er det ikke så altfor mange på Tinder fra området her. Må jo ha en større radius å gå ut i fra for å hele tatt få inn profiler :D Men da får man med seg Trondheim m.fl andre småsteder. Avstand: 80-100 km :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan alltids finne deg dame der, men da må du regne med at hun har barn med minst to andre menn, har hatt 7 samboere før deg, og ligget med alle nykommere.

Klasse er ikke-eksisterende der oppe. De som har det, flytter. Kommer så tilbake med mann og barn, og lever sammen med andre tilbakeflyttere - langt unna de som aldri har vært utenfor bygrensa.

Anonymous poster hash: 67b9d...d6d

Jeg må bare kommentere dette, hvis dette er en oppfatning om nord-trøndere. For ingen jeg kjenner er i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg er en 46 år gammel mann som fikk personlighetsendring etter slag for 4 år siden. Det virker som det er umulig å få seg kjæreste i Namsos. Mange har fortalt meg at jeg prøver så hardt at jeg skremmer damene vekk Jeg har pleid å være åpen om slag og rullestol alt i første mail, men en mann som har peiling sier det slik "Skal du vise fram fjøset ditt, går man ikke rett til den stinkende møkkakjelleren. Jeg ser dessverre ikke ut som Brad Pitt, Johnny Depp eller Tom Cruise. damene her er utrolig kresne! man får ingen sjanser på match o.l. sites der er jeg så godt som usynlig

Endret av erik3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...