Gå til innhold

Vanskelig å finne date/kjæreste i Nord-Trøndelag


Gjest extra

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er kjempevanskelig å finne en date på steder som Grong, Namsos, Høylandet, Kolvereid og Steinkjer. Det virker som at alle er opptatte her og jeg skulle gjerne ha blitt kjent med en rolig jente, helst uten barn. Men det er nå lettere sagt enn gjort. De som er på min alder har gjerne samboere og barn og jeg dater ikke unge piker - blir litt feil for min del.

(sånn, godt å få klaget litt) :)

Endret av extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd sukker eller andre nettdatingsider? :)



Anonymous poster hash: 62e47...c19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd sukker eller andre nettdatingsider? :)

Anonymous poster hash: 62e47...c19

Har det, men det er ikke mange profiler der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg bor på Steinkjer, men jeg tror ikke du vil date meg, gitt.

Må smile litt her jeg da :) Vi har hatt våre "diskusjoner" her på KG som til tider har vært "eksplosive", men jeg tenker at både du og jeg har våre sterke meninger som vi står for. Jeg tror at du er en hyggelig person, det er jeg også. Men for min del kan jeg blitt litt sta iblant når det kommer til noen temaer. Men hvem er du da, Gjest?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må smile litt her jeg da :) Vi har hatt våre "diskusjoner" her på KG som til tider har vært "eksplosive", men jeg tenker at både du og jeg har våre sterke meninger som vi står for. Jeg tror at du er en hyggelig person, det er jeg også. Men for min del kan jeg blitt litt sta iblant når det kommer til noen temaer. Men hvem er du da, Gjest?

Sær trønderkjerring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var student og bodde i Namsos var det mange som gikk på byen der, så kanskje det er verdt noen forsøk?

Men det er vanvittig mye fyll i Nord-Trøndelag. Folk var dritings på byen kl.21.30 på kvelden. Derfor droppet jeg å involvere meg med lokalbefolkningen. Har aldri sett verre.



Anonymous poster hash: 207f4...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var student og bodde i Namsos var det mange som gikk på byen der, så kanskje det er verdt noen forsøk?

Men det er vanvittig mye fyll i Nord-Trøndelag. Folk var dritings på byen kl.21.30 på kvelden. Derfor droppet jeg å involvere meg med lokalbefolkningen. Har aldri sett verre.

Anonymous poster hash: 207f4...23e

Jeg er over den "fyllekule-alderen" med god margin. Er jo 34 år og ikke lenger en festløve så da blir dette slitsomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd tinder?

Er verdt ett forsøk.

Anonymous poster hash: 4361b...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd tinder?

Er verdt ett forsøk.

Anonymous poster hash: 4361b...df7

Hm...Tinder har jeg jo, men blir demotivert etter å ha lest tråder her på KG om akkurat den applikasjonen. Men takk for tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok litt for gammel for ekstra. Dog hadde det vært artig og truffet ham for kaffe læll.

Kaffedrikking kjenner ingen alder :D Men ja, selv om du ikke skrev til meg nå, så synes jeg at det er hyggelig å utvide kretsen. En kaffe hadde vært hyggelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kolvereid har alle vært sammen med alle. Dra til Overhalla, det er visst der det skjer.

Broren min fant seg dame der :fnise:



Anonymous poster hash: 482b5...8dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffedrikking kjenner ingen alder :D Men ja, selv om du ikke skrev til meg nå, så synes jeg at det er hyggelig å utvide kretsen. En kaffe hadde vært hyggelig det :)

Sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Kolvereid har alle vært sammen med alle. Dra til Overhalla, det er visst der det skjer.

Broren min fant seg dame der :fnise:

Anonymous poster hash: 482b5...8dc

Det er vel ikke bare å dra dit for meg. Kjenner ingen der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i samme området, og tror det beste du kan gjøre er å utvide kretsen. Bli med på en sport eller i en forening, bli kjent med nye folk på jobben og lignende - og så ta det derifra. Gå inn med en intensjon om å finne venner, også kanskje du finner noen du klaffer med :)

Anonymous poster hash: 3d250...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er kjempevanskelig å finne en date på steder som Grong, Namsos, Høylandet, Kolvereid og Steinkjer. Det virker som at alle er opptatte her og jeg skulle gjerne ha blitt kjent med en rolig jente, helst uten barn. Men det er nå lettere sagt enn gjort. De som er på min alder har gjerne samboere og barn og jeg dater ikke unge piker - blir litt feil for min del.

(sånn, godt å få klaget litt) :)

bart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...