AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Vi har kjøpt en brukt byssan lull vugge på finn, men etter å ha kommet hjem med den ser vi at den muligens er ødelagt. Vil derfor høre fra noen her som har en sånn vugge hvordan "madrassen" egentlig skal være. Det ser nemlig ut som om de har klipt av noe på madrassen, akkurat som at det skulle ha vært en slags "lomme" eller pose der, mens sånn madrassen ser ut nå, er det bare som en slags "dyne", med to knapper på undersiden. Jeg skjønner ikke hva de to knappene er til, siden det ikke er noe som kan festes til dem, men siden det er tydelig "klippekant" på den ene kortsiden av madrassen gir det jo mer mening hvis det har vært en slags "lomme" der som skulle festes i knappene. Noen som har denne vugga, og som skjønner spørsmålet mitt??Anonymous poster hash: 52937...854
Gjest Selfie Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Det er ingen madrass til, bare én lang dyne som ligger under og over babyen.Svarte jeg på spørsmålet? Skjønte ikke helt hva du mente..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Det er ingen madrass til, bare én lang dyne som ligger under og over babyen.Svarte jeg på spørsmålet? Skjønte ikke helt hva du mente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå