Gå til innhold

Hva irriterer deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det lukter nybakt gulrotkake i hele huset :-x

Skrevet

Ungene til naboen,de BRÅKER som bare juling utenfor stuevinduet mitt..

Gjest tusjen
Skrevet

At jeg aldri kan passe munnen... :-? :( Måtte selvfølgelig småkjefte fordi ingen hadde tatt oppvasken, hadde jeg spurt hadde garantert en av dem tatt den.. :cry:

tusjen

Skrevet

At jeg ennå ikke har fått feriepenger og revisoren er på ferie!!!!! :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet

- At jeg ikke har fått pakken min fra duft.no

- At jeg er tett i halve nesa...

Clea

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er forresten også irritert på meg selv for at jeg ikke dro på "Black eyed peas"-konserten... :-x

Darlingen ringte meg..han står ikke så langt fra scenen, jeg kunne høre at konserten var bra!....

"where is the love,..where is the love..."

(sparte 470kr på dagspass...men likevel.. :-( )

Clea

Skrevet

At media må vise bilder av ALT.

Da mener jeg halshogging :-x , sex på scena :P , mishandling og groteske bilder som faktisk BARN kan slumpe til å se. :evil:

Skrevet
At media må vise bilder av ALT.

Da mener jeg halshogging :-x , sex på scena :P , mishandling og groteske bilder som faktisk BARN kan slumpe til å se. :evil:

Helt enig!! :-?

Og at dvdpakken min ikke har kommet enda

Og at ikke har noe ferie i sommer, og fortsatt ikke fått lønna mi...

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

At jeg ikke kan dra bort for å få soooooooool.

At det har regnet i 3 uker

at jeg ikke sover, at jeg er törst, at jeg ikke er i danmark, og at kjärsten min bare later som han ikke helt fortsår hva jeg mener når han synes jeg stiller et spm på en klönete måte. at han ikke inrömmer at han synes jeg er teit og ikke inrömmer at han er litt sur. for jeg kan se det på han. :o :o :(

Skrevet

det som irriterer meg mest er at jeg er så uuutrolig allergisk for tiden.... :-x

Skrevet

Voksne folk som skriver oxo og koz og klemz... i sms'meldinger

Skrevet

At nabodama i blokka lar kattene sine være ute i gangen der de pisser og driter :evil:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

At vi aldri vinner i lotto.

Skrevet
At vi aldri vinner i lotto.

Ikke dere heller :o

Gjest Miss Gemini
Skrevet

At jeg leser gjennom utrolig mange innlegg på KG i kveld, men ikke klarer å vri hjernen min nok til å svare på andre innlegg en "disse"...

Skrevet

At noen "medlemmer" aldri lar en sjanse går fra seg til å "slenge" dritt om kvinner her på KG... (og jeg skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt er her - når vi er så ille)

Skrevet

Tannverken som tar nattesøvnen min

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Irriterer meg at jeg sa ja til å jobbe man-ons i neste uke. Nå angrer jeg... Skulle liksom begynne på ferie på fredag jeg!! *grrrr* :evil:

(Men når lønna kommer i august kan jeg skrive dette i et "hvorfor er jeg glad"-innlegg.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...