Gjest 1111 Skrevet 6. juli 2004 #21 Skrevet 6. juli 2004 At det lukter nybakt gulrotkake i hele huset :-x
Belle Skrevet 6. juli 2004 #22 Skrevet 6. juli 2004 Ungene til naboen,de BRÅKER som bare juling utenfor stuevinduet mitt..
Gjest tusjen Skrevet 6. juli 2004 #23 Skrevet 6. juli 2004 At jeg aldri kan passe munnen... :-? Måtte selvfølgelig småkjefte fordi ingen hadde tatt oppvasken, hadde jeg spurt hadde garantert en av dem tatt den.. :cry: tusjen
*M* Skrevet 6. juli 2004 #24 Skrevet 6. juli 2004 At jeg ennå ikke har fått feriepenger og revisoren er på ferie!!!!! :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #27 Skrevet 6. juli 2004 - At jeg ikke har fått pakken min fra duft.no - At jeg er tett i halve nesa... Clea
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #28 Skrevet 6. juli 2004 Jeg er forresten også irritert på meg selv for at jeg ikke dro på "Black eyed peas"-konserten... :-x Darlingen ringte meg..han står ikke så langt fra scenen, jeg kunne høre at konserten var bra!.... "where is the love,..where is the love..." (sparte 470kr på dagspass...men likevel.. :-( ) Clea
~*Unni*~ Skrevet 6. juli 2004 #29 Skrevet 6. juli 2004 At media må vise bilder av ALT. Da mener jeg halshogging :-x , sex på scena , mishandling og groteske bilder som faktisk BARN kan slumpe til å se. :evil:
Alterna Skrevet 6. juli 2004 #30 Skrevet 6. juli 2004 At media må vise bilder av ALT. Da mener jeg halshogging :-x , sex på scena , mishandling og groteske bilder som faktisk BARN kan slumpe til å se. :evil: Helt enig!! :-? Og at dvdpakken min ikke har kommet enda Og at ikke har noe ferie i sommer, og fortsatt ikke fått lønna mi...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 6. juli 2004 #31 Skrevet 6. juli 2004 At jeg ikke kan dra bort for å få soooooooool. At det har regnet i 3 uker at jeg ikke sover, at jeg er törst, at jeg ikke er i danmark, og at kjärsten min bare later som han ikke helt fortsår hva jeg mener når han synes jeg stiller et spm på en klönete måte. at han ikke inrömmer at han synes jeg er teit og ikke inrömmer at han er litt sur. for jeg kan se det på han. :o :o
Lumiah Skrevet 7. juli 2004 #32 Skrevet 7. juli 2004 det som irriterer meg mest er at jeg er så uuutrolig allergisk for tiden.... :-x
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #33 Skrevet 7. juli 2004 Voksne folk som skriver oxo og koz og klemz... i sms'meldinger
Agurk Skrevet 7. juli 2004 #34 Skrevet 7. juli 2004 At nabodama i blokka lar kattene sine være ute i gangen der de pisser og driter :evil:
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #36 Skrevet 7. juli 2004 At vi aldri vinner i lotto. Ikke dere heller :o
Gjest Miss Gemini Skrevet 7. juli 2004 #37 Skrevet 7. juli 2004 At jeg leser gjennom utrolig mange innlegg på KG i kveld, men ikke klarer å vri hjernen min nok til å svare på andre innlegg en "disse"...
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #38 Skrevet 7. juli 2004 At noen "medlemmer" aldri lar en sjanse går fra seg til å "slenge" dritt om kvinner her på KG... (og jeg skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt er her - når vi er så ille)
Gjest Dodgy Lady Skrevet 7. juli 2004 #40 Skrevet 7. juli 2004 Irriterer meg at jeg sa ja til å jobbe man-ons i neste uke. Nå angrer jeg... Skulle liksom begynne på ferie på fredag jeg!! *grrrr* :evil: (Men når lønna kommer i august kan jeg skrive dette i et "hvorfor er jeg glad"-innlegg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå