Gå til innhold

Vi som skal ned før jul 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Xaphan

Startvekt fra tidligere: 80

Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: 62,8

Mål før jul: 61 kg

November 2014

14. november, uke 46 (10): -- 62,8

21. november, uke 47 (11): -- 63,1 (+0.3 kg)

28. november, uke 48 (12): -- 61,8 (-1,3 kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (13): 60,6 (-1,2 kg)

12. desember, uke 50 (14): 61,9 kg (+1,3 kg)

19. desember, uke 51 (15): 62,5 kg (+0,6 kg)

Uff da, dette var ikke noe gøy. Det ble visst bare 0,3 kg nedgang på meg... Selv om dette tallet er 2kg unna min laveste oppførte vekt og nesten 3 kilo unna min uoffisielle laveste vekt i høst (ja, jeg snikveier meg utenom veiedagene :P). Jaja. Jeg skeide ut mye på lørdag, men jeg syns jeg var så flink i ukedagene, spesielt med tanke på at jeg har slutta å røyke.
Jeg har trent masse og, både gått tur, jogga og svømt. Eegentlig bryr ikke vekta meg så mye fordi jeg føler meg veldig bra og er mer motivert enn noen gang til å gjøre en innsats for en sunn og frisk kropp :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Im in Høyde : 172 startvekt : 56

Mål på 4 dager før jul 54kg.



Anonymous poster hash: 72873...f51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im in Høyde : 172 startvekt : 56

Mål på 4 dager før jul 54kg.

Anonymous poster hash: 72873...f51

Denne tråden er over nå, ingen flere veiinger.

Det du driver med er ikke sunt. Du er undervektig!

Anonymous poster hash: 019b5...98f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

September 2014

5. september, uke 36 (1): 74,5 kg (+ 0,7 kg)

12. september, uke 37 (2): 72,7 kg (- 1,8 kg)

19. september, uke 38 (3): 73,7 kg (+ 1,0 kg)

26. september, uke 39 (4): 72,7 kg (- 1,0 kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (5): 72,0 kg (- 0,7 kg)

10. oktober, uke 41 (6): 72,0 kg ( 0,0 kg)

17. oktober, uke 42 (7): 71,5 kg (-0,5 kg)

24. oktober, uke 43 (8): -- kg (-kg)

31. oktober, uke 44 (9): 73,2 kg (+ 1,7 kg)

November 2014

7. november, uke 45 (10): 70,9 kg (- 2,3 kg)

14. november, uke 46 (11): 71,5 kg (+ 0,6 kg)

21. november, uke 47 (12): 68,5 kg (- 3,0 kg)

28. november, uke 48 (13): 69,5 kg (+ 1,0 kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (14): 68,6 g (- 0,9 kg)

12. desember, uke 50 (15): 69,0 kg ( + 0,4 kg)

19. desember, uke 51 (16): 68,3 kg (- 0,7 kg)

Totalt ned 5,5 kg i denne tråden. Må si meg fornøyd med det, men blir gjerne med i ny tråd da jeg skulle gått ned 2-3 kg til.

Gratulerer med alt dere har oppnådd og god jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for mye fokus på hva vekt-tallet sier.

Fokus er jo faktisk hvor mye som er fettmasse og hvor mye av vekten som utgjør muskelmassen.

Jeg veide 80 kilo før, der 40 kilo var fett, nå veier jeg fortsatt 80 kilo, men nå er 60 kilo muskler.

Er virkelig ikke fokuset hvor sunn vekten er, og hva den består av? Men heller bare om totaltallet er PERFEKT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er for mye fokus på hva vekt-tallet sier.

Fokus er jo faktisk hvor mye som er fettmasse og hvor mye av vekten som utgjør muskelmassen.

Jeg veide 80 kilo før, der 40 kilo var fett, nå veier jeg fortsatt 80 kilo, men nå er 60 kilo muskler.

Er virkelig ikke fokuset hvor sunn vekten er, og hva den består av? Men heller bare om totaltallet er PERFEKT?

For meg som veier 95 kilo så er det klart tallet på vekta har en del å si. Sammensetning i kroppen kommer etterhvert i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller si det begynner først å bety noe når over halvparten av kiloene er fettmasse.

Du kunne jo stilt i 2015 nesten hvis 85 av 95 kilo er muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller si det begynner først å bety noe når over halvparten av kiloene er fettmasse.

Du kunne jo stilt i 2015 nesten hvis 85 av 95 kilo er muskelmasse.

Men du skjønner vel at siden jeg er med her så er ikke 85 av de 95 kiloene muskelmasse! Og når jeg frykter for å gå opp igjen i jula fordi det er så mye god mat så forstår du nok at jeg ikke er spesielt veltrent!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Synes det er for mye fokus på hva vekt-tallet sier.

Fokus er jo faktisk hvor mye som er fettmasse og hvor mye av vekten som utgjør muskelmassen.

Jeg veide 80 kilo før, der 40 kilo var fett, nå veier jeg fortsatt 80 kilo, men nå er 60 kilo muskler.

Er virkelig ikke fokuset hvor sunn vekten er, og hva den består av? Men heller bare om totaltallet er PERFEKT?

For det første: Kom deg ned fra din høye hest!

Du kommer inn her etter 4 mnd og 'fullført program', og har tydeligvis ikke lett gjennom alle 57/58 sider.

Hvis du hadde gjort det så hadde du ikke sagt det du kommer med her. Tull og tøys fra deg.

Hvis du hadde lest gjennom her så hadde du sett at det er mest fokus på sunn og aktiv livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for mye fokus på hva vekt-tallet sier.

Fokus er jo faktisk hvor mye som er fettmasse og hvor mye av vekten som utgjør muskelmassen.

Jeg veide 80 kilo før, der 40 kilo var fett, nå veier jeg fortsatt 80 kilo, men nå er 60 kilo muskler.

Er virkelig ikke fokuset hvor sunn vekten er, og hva den består av? Men heller bare om totaltallet er PERFEKT?

Har du tenkt over at kvinner som oftest ikke har så mange titalls kilo med muskler som menn?

Endret av magicpie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lest gjennom her så hadde du sett at det er mest fokus på sunn og aktiv livsstil.

Det er jo nettopp det jeg skrev; det handler ikke om hva vekten viser, men fordelingen av fett og muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Det er jo nettopp det jeg skrev; det handler ikke om hva vekten viser, men fordelingen av fett og muskler.

Så hva er det du piper etter? Sier vi ikke det som er din sannhet om hva vi burde gjøre, hvordan vi burde gjøre det?? Hvis du er ute etter å spre din sannhet, så start din egen tråd.

Flott for deg at du har funnet din vei.

Du har funnet målet ditt, vi er på veien mot ett mål hva det enn måtte være for oss (selv om det ikke passer deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier ikke at det ikke passer meg? Forteller dere bare at tallet på vekten har to sider; fett og muskler. Der det er liten tvil om hva som er mest gunstig for deres sunne helse-livstil.

Derfor bør hver oppdatering også inneholde endringen i fettmasse vs. muskelmasse. For som du selv sier; det er jo der man ser 'sannheten'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im in Høyde : 172 startvekt : 56

Mål på 4 dager før jul 54kg.

Anonymous poster hash: 72873...f51

Målet ditt er usunt, urealistisk og ikke målbart. Dessuten er denne tråden avsluttet. Du er rapportert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for mye fokus på hva vekt-tallet sier.

Fokus er jo faktisk hvor mye som er fettmasse og hvor mye av vekten som utgjør muskelmassen.

Jeg veide 80 kilo før, der 40 kilo var fett, nå veier jeg fortsatt 80 kilo, men nå er 60 kilo muskler.

Er virkelig ikke fokuset hvor sunn vekten er, og hva den består av? Men heller bare om totaltallet er PERFEKT?

Jeg tror de fleste i denne tråden har fokus på helse, og ikke bare vekt. Men vekta er lett å måle, det er ikke fettprosenten. Hvis man spiser sunt, ikke for lite, og trener, noe som det virker som folk i tråden her gjør, vil man kunne beholde både muskelmasse og helse. For lav fettprosent er heller ikke bra, og kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier ikke at det ikke passer meg? Forteller dere bare at tallet på vekten har to sider; fett og muskler. Der det er liten tvil om hva som er mest gunstig for deres sunne helse-livstil.

Derfor bør hver oppdatering også inneholde endringen i fettmasse vs. muskelmasse. For som du selv sier; det er jo der man ser 'sannheten'.

Tror det blir oppfattet som hånlig mer enn hjelpsomt i og med at belæring er det siste folk her ønsker seg. Vi er fullt klar over det at fettvekt og muskelvekt er en greie, og har dermed ikke bedt om innspill fra deg idet tråden avsluttes. Kommer du her og forteller en kvinne at vekten på over 80 kg kaaaaan være sunn, så er det forbannet irriterende for den som allerede vet at det ikke er tilfellet, og som har vært åpen nok om det til å bli med i en tråd som denne i utgangspunktet.

Det er mye mer styrete å måle fettprosent, så folk legger det bare til om de selv synes det er det beste målet for fremgang - det har man all mulighet til i denne tråden. :trene:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at det ikke passer meg? Forteller dere bare at tallet på vekten har to sider; fett og muskler. Der det er liten tvil om hva som er mest gunstig for deres sunne helse-livstil.

Derfor bør hver oppdatering også inneholde endringen i fettmasse vs. muskelmasse. For som du selv sier; det er jo der man ser 'sannheten'.

Det er ikke alle av oss som har en vekt som viser fett- og muskelmasse. Og som en annen bruker sier (husker ikke hvem) så vil det være noenlunde ok fordeling hvis man spiser sunt, får i seg nok proteiner og trener litt styrke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Uff. Jeg må bare få det ut, i håp om at å innrømme det så slutter jeg med det.

Jeg gjorde det igjen i dag.

Vi var på butikken og hadde siste handel før jul. Godtesyk som jeg var, så spurte jeg mini om hun ville ha noe smågodt. Ja, sier hun som alltid. Jeg vet jo så inderlig godt at hun ikke kommer til å spise en eneste bit, kanskje smake en bitteliten bit.

Men altså, jeg skylder på mini for å handle inn smågodt! Hvem er det som ender opp med å spise det? Jo, det er meg!! Alltid!

Makan til tull asså!!! Dette må jeg få en slutt på!! Det er en av mine svakheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg må bare få det ut, i håp om at å innrømme det så slutter jeg med det.

Jeg gjorde det igjen i dag.

Vi var på butikken og hadde siste handel før jul. Godtesyk som jeg var, så spurte jeg mini om hun ville ha noe smågodt. Ja, sier hun som alltid. Jeg vet jo så inderlig godt at hun ikke kommer til å spise en eneste bit, kanskje smake en bitteliten bit.

Men altså, jeg skylder på mini for å handle inn smågodt! Hvem er det som ender opp med å spise det? Jo, det er meg!! Alltid!

Makan til tull asså!!! Dette må jeg få en slutt på!! Det er en av mine svakheter!!

Å, vet hvordan det er :( jeg har sett på håndballkampen med noen venninner og stappet meg selvsagt kvalm. Jammen er det fint med hverdagen også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...