Gjest Iben Skrevet 24. august 2014 #1 Del Skrevet 24. august 2014 ...sykle Norge på langs på tandemsykkel med, mens den personen (som forresten sitter bakerst) konstant siterer sine egne KG-innlegg rett inn i øret ditt? Husk at det kan være mange ting man bør ta hensyn til her: kondisjon, balanse, evne til multitasking, kvalitet på innlegg o.s.v. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Del Skrevet 24. august 2014 Brutal mann skriver ofte om å krysse Hardangervidda med sekk så han har sikkert god kondis Anonymous poster hash: 948da...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 24. august 2014 #3 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Braksuksess... Edit: Woohoo. Et svar: Brutal mann skriver ofte om å krysse Hardangervidda med sekk så han har sikkert god kondis Anonymous poster hash: 948da...782 Han tandemsykler ikke før det er seriøst, har jeg hørt. Endret 24. august 2014 av Brezhnev 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrueNorth Skrevet 14. oktober 2014 #4 Del Skrevet 14. oktober 2014 Gjenoppliver tråden med å nominere Kate W som min førsteprioritetsdate. Dernest Brutal Mann FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #5 Del Skrevet 14. november 2014 Måtte blitt Mann42 eller Sloth. Begge 2 skriver kommentarer jeg blir i godt humør av Mener du en bruker jeg sykler med og en annen bruker som sitter bake og siterer kg innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. november 2014 #6 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Erazor eller Extra . Det finnes mange morsomme andre brukere også, men siden vi skal sykle, kommer vi oss bare noen meter om de blir med Endret 14. november 2014 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. november 2014 #7 Del Skrevet 14. november 2014 Gjenoppliver tråden med å nominere Kate W som min førsteprioritetsdate. Dernest Brutal Mann FTW! Åh nå! Takk! Men da sitter jeg bakpå for sure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2014 #8 Del Skrevet 14. november 2014 ...sykle Norge på langs på tandemsykkel med, mens den personen (som forresten sitter bakerst) konstant siterer sine egne KG-innlegg rett inn i øret ditt? Husk at det kan være mange ting man bør ta hensyn til her: kondisjon, balanse, evne til multitasking, kvalitet på innlegg o.s.v. Silf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 14. november 2014 #9 Del Skrevet 14. november 2014 Brutal mann. Og sykle er ikke det eneste som hadde vært interessant å gjøre med den karen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2014 #10 Del Skrevet 14. november 2014 Alle som ikke syter over motbakker, vind og regn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #11 Del Skrevet 15. februar 2015 Den som byr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå