AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #1 Del Skrevet 21. august 2014 Lagt merke til at de er fæl til å legge om dialekten hver gang de prater med en fra utenfor fylket deres. Hvorfor? Er dere flau over dialekta? Hedmarkdialekt er ikke såå vanskelig å forstå Anonymous poster hash: d0430...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2014 #2 Del Skrevet 21. august 2014 Hedmarksdialekten er søt, rar og til å bli i godt humør av syns jeg. Selv om jeg hadde blitt kjeftet på av en som snakket det målet, hadde jeg fortsatt å humre for meg selv. Det hadde nok ikke vært så lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Del Skrevet 21. august 2014 Je prater så breitj såmm je får tel. Mijn så prater je ittje typisk hedmarking hell, da. Anonymous poster hash: b033b...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #4 Del Skrevet 21. august 2014 Er dere flau over dialekta? Ja. Anonymous poster hash: 9b013...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #5 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg er også flau over dialekten, og jeg er ikke engang Hedmarking. Klarer alle slags dialekter, men ikke den.Anonymous poster hash: d3237...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 21. august 2014 #6 Del Skrevet 21. august 2014 er mange andre enn Hedmarkinger som gjør det og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå