Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettop blitt gravid, og er sikkert nødt til å kjøpe mammaklær når magen spretter ut..men vil ha noe som er litt fint og. Hvor kjøpte/kjøper du mammaklær?

Anonymous poster hash: 3509c...b9d

Skrevet

H&M

Anonymous poster hash: 6b12f...857

Skrevet

H&M. Var ganske fornøyd med de klærne :jepp:

Gjest Leintle
Skrevet (endret)

Kjøpte ikke mammaklær. Buksene kunne brukes nesten hele veien ved å ha en strikk mellom knappen og hullet. På den måten ble buksene større. Brukte også fleksible kjoler, skjørt og skjorter. Klart, kunne ikke bruke de strammeste klærne i skapet, men så ikke helt behovet for ny garderobe.

Endret av Leintle
  • Liker 2
Skrevet

Kjøpte noen mammabukser og likte de ikke. De gikk sånn halvveis over magen og strammet inn der de sluttet, det var både ubehagelig og så dumt ut. I tillegg var de litt for vide over rumpa så de skeli bare ned. Kunne ikke bruke mindre str, var ikke høygravid når jeg kjøpte de, og fikk aldri giga mage. Ja også var det så ekstra varmt å ha en bukse med tykt stoff over magen. Så brukte heller vanlige bukser. Kjøp iallefall mammabukser som dekker hele magen og i tynt stoff. Jeg handlet bare på H&M fordi det er kun de her jeg bor som har mammaklær, nettshoppet ikke pga så ikke behov for det.

Kjøpte noen mammatopper, men gikk også fint å bruke vanlige topper selv om magen ble passe stor.

Det jeg MÅTTE ha var soft- bh'er for vanlige var ubehagelige å bruke når magen begynte å vokse. Selv de uten spiler var for stramme.

Så jeg ville handlet litt for å se an om du faktisk trenger mammaklær. Noen vil ha masse og andre klarer seg uten, er ikke noe du må ha.

Anonymous poster hash: 0f861...abf

Skrevet

Kjøpte en del klær som ikke var direkte mammaklær men som jeg også kunne bruke siden. Lange stretchy topper, kjoler med masse elestikk, kjoler og topper med empirie liv. Cardigans ol som jeg bare kunne ha åpne osv... Eneste rene mamma plaggene jeg investerte i var at par bukser, strømpebukser, leggings og en jakke.

Mamalicious har mye fint. Lindex har fått mammatøy så jeg, men har aldri prøvd det. Ellers er HM sitt ok

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt noen tightsbukser hos h&m som er helt herlige :-) er veldig kresen på at de skal sitte helt etter i bena uten noe som helst skrukker, noe disse gjør. Koster heller ikke mer enn 199. Når det gjelder overdeler har jeg funnet litt lange gensere osv som jeg også kan bruke etter graviditeten. Bruker også en del skjørt og hverdagskjoler med strømpebukser.

Anonymous poster hash: 39ad8...62c

Skrevet

Har kjøpt tights og dongeribukse på hm. Det er godt å slippe noe som strammer over magen! Jeg troor ikke jeg kommer til å trenge mammatopper, men har kjøpt noen videre topper og kjoler som jeg kan bruke etter graviditeten også. Er i uke 24, og synes selv at magen er stor. Men reellt sett er jeg vel fortsatt i overgangen mellom å se ut som småfeit - gravid.

Skrevet

Kjøpte noen mammabukser og likte de ikke. De gikk sånn halvveis over magen og strammet inn der de sluttet, det var både ubehagelig og så dumt ut. I tillegg var de litt for vide over rumpa så de skeli bare ned. Kunne ikke bruke mindre str, var ikke høygravid når jeg kjøpte de, og fikk aldri giga mage. Ja også var det så ekstra varmt å ha en bukse med tykt stoff over magen. Så brukte heller vanlige bukser. Kjøp iallefall mammabukser som dekker hele magen og i tynt stoff. Jeg handlet bare på H&M fordi det er kun de her jeg bor som har mammaklær, nettshoppet ikke pga så ikke behov for det.

Kjøpte noen mammatopper, men gikk også fint å bruke vanlige topper selv om magen ble passe stor.

Det jeg MÅTTE ha var soft- bh'er for vanlige var ubehagelige å bruke når magen begynte å vokse. Selv de uten spiler var for stramme.

Så jeg ville handlet litt for å se an om du faktisk trenger mammaklær. Noen vil ha masse og andre klarer seg uten, er ikke noe du må ha.

Jeg kjøpte mammabukse på H&M i den størrelsen jeg brukte før jeg ble gravid, den passet hele svangerskapet. Sleit den faktisk ut! Jeg hadde aldri klart meg med kun strikk i vanlig bukse. Fikk en diger mage, kun mammaklær og str L i vanlige topper passet på slutten :P

Skrevet

Har ikke kjøpt noe mammaklær, ser ikke for meg at jeg kommer til å trenge det heler, er i uke 34 nå.

Men jeg fikk bellybelt som jeg bruker den minste størrelsen av innimellom

Anonymous poster hash: 27d90...a1e
Skrevet

Kjøpte en del klær som ikke var direkte mammaklær men som jeg også kunne bruke siden. Lange stretchy topper, kjoler med masse elestikk, kjoler og topper med empirie liv. Cardigans ol som jeg bare kunne ha åpne osv... Eneste rene mamma plaggene jeg investerte i var at par bukser, strømpebukser, leggings og en jakke.

Mamalicious har mye fint. Lindex har fått mammatøy så jeg, men har aldri prøvd det. Ellers er HM sitt ok

Signerer denne. Aller beste kjøp var en stor ullcardigan (helt vanlig, ikke gravidtøy) som skulle brukes åpen. Den bodde jeg omtrent i. (Fødte i februar.)

Et par mammabukser fra h&m, ellers kunne jeg bruke en del av de vanlige buksene mine hele veien med strikk i knapphullet.

Anonymous poster hash: c95a6...741

Skrevet

Barnas hus har mammatøy.

De har littegrann på Tiny.

Jeg har handla på H&M.

Skrevet

Jeg kjøpte mammabukse på H&M i den størrelsen jeg brukte før jeg ble gravid, den passet hele svangerskapet. Sleit den faktisk ut! Jeg hadde aldri klart meg med kun strikk i vanlig bukse. Fikk en diger mage, kun mammaklær og str L i vanlige topper passet på slutten :P

Brukte aldri strikk i bukse, var ikke behov <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Vi er forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...