Gå til innhold

Den som venter på noe godt... Kirbys graviditetsdagbok


Kirby

Anbefalte innlegg

Tror det blir litt mer realistisk npr det er offentlig, men samtidig ikke. Noen ganger så tror jeg det ikke selv og føler at jeg jukser eller lyver n5pr jeg kjøper barneting eller gravidklær :P Men det kommer seg sikkert med magen og sparkene i magen, tenker jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 12 uker :strix:

Den følelsen må være herlig! Åå fantastisk at du får se den lille om bare to dager :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår ble en travel dag! Men, alt var supert med knøttet, det hadde vokst så mye siden sist da det bare var en liten bamsemums som viftet med armene. Nå var det et ekte lite menneske og fullt sirkus der inne, vrei seg rundt og styra på :strix:

Når jeg kom hjem ringte mannen til sin far, søster og bror for å dele nyheten og alle ble kjempeglade, deretter dro vi til mamma og pappa og delte nyheten der. Mamma ble helt fra seg, tror hun har ventet lenge på dette og det vet hun jo at vi har også. Hun satt med ultralydbildet i hånda hele tiden vi var der og snakket om at hun måtte ta frem de minste strikkeoppskriftene igjen :fnise:

1563gx0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Her har jeg ikke skrevet på lenge, ser jeg :sjenert:

Vel, det har egentlig ikke skjedd så mye - bortsett fra med knøttet da :jepp: Var hos jordmor i forrige uke for en prat, gjorde ikke så mye der annet enn å høre på hjertelyd, det var fint :rodmer: Igår kveld tror jeg også ganske sikkert at jeg kjente lille bevege seg inni der, en slags boblefølelse under hånda da jeg lå med dem og kjente etter. Kjempedeilig å få bekreftelse på liv! Skal også på OUL den 26., det gleder vi oss veldig til! Alle som har gjettet er ganske sikre på at det er :babygutt: , men jeg har ingen følelse av det ene eller det andre. Ganske tidlig i graviditeten hadde jeg følelse av :babyjente: , så det hadde vært gøy om det viste seg å være riktig. Ellers spiller det overhodet ingen rolle hva det er, håper bare at knøttet har det bra og er friskt.

OUL markerer også på en måte at det er OK å begynne å handle inn ting, har ikke kjøpt noenting ennå og gleder meg til det. Blir nok noen småting som klær rett etterpå, mest for kosens skyld :jepp: Også kan det jo hende at knøttet får julegaver når man vet litt mer om hvem det er som gjemmer seg i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg:) det er så deilig å kjenne liv!:) nå har jeg kjent hver dag siden jeg var rundt 17+3 eller noe slik:) blir litt og litt sterkere! Spennende med OUL:D her er det nå på torsdag, har en følelse av at dagene kommer til å gå sent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner virkelig magen å ta form, den har vokst masse på rundt en uke og det er så koselig! Har tatt bilder siden uke 14 og nå er det snart ikke til å ta feil av, selv om det fortsatt føles litt som om jeg bare har spist for mye :fnise: Kjøpte mitt første par mammabukser forrige uke og har brukt dem mye denne uka, det er jo så behagelig! Kan nesten ikke tenke meg å gå tilbake til vanlige jeans med strikk i knapphullet lengre, så tror jeg må ha noen flere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er tydeligvis ikke bare kos med en mage som vokser, den er så øm om natta! Kjenner det med en gang jeg snur meg at det strekker godt, må liksom holde den fast når jeg skal snu meg. Om dagen er det også ubehagelig iblant, litt krampeaktig omtrent, både helt nederst og opp langs sidene av magen. Det bekymrer meg i utgangspunktet ikke ettersom jeg bokstavelig talt ser at magen vokser fra dag til dag omtrent, men det er kjedelig å gå rundt og føle ubehag :sukk: Hadde jo håpet å holde meg i god form så lenge som mulig, så håper det går over etterhvert. Trøster meg med at knøttet sikkert har det topp, gleder meg til å se h*n på onsdag! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...