Gå til innhold

Tarot 15 August 2014

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3/Staver.

24.jpg

Ta initiativ hvis du vikl, du, Ingenting å tape på det.

Takk Gjest! :)

Føler egentlig det er hans tur, men... Hvis noe skal skje videre, må jeg kanskje gjøre det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Vil jeg få meg kjæreste i år?

Magikeren.

1.jpg

Magikeren er et "kjølig" kort, så jeg vil si nei, men så er det sånn at du kan bruke en del "verktøy" som du har til å fange en stk kjæreste. Så sånn sett er jeg ambivalent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså, må bare spørre et spørsmål til ... Du fikk beger-esset og sier at jeg skal møte noen innen 90 dager, men kan du se hva slags fyr det er?

Og hvordan vet du at det er innen 90 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettferdighet.

11.jpg

Nei, han blir for regelrytter for deg. Du trenger noen som ikke er så streng.

Oida, jeg har vel hatt en følelse om det allerede.. Det er kanskje det magefølelsen min prøver å fortelle meg. Tuusen takk for hjelpen igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magikeren.

1.jpg

Magikeren er et "kjølig" kort, så jeg vil si nei, men så er det sånn at du kan bruke en del "verktøy" som du har til å fange en stk kjæreste. Så sånn sett er jeg ambivalent.

nåja, like greit kanskje.. kan fokusere mer på studier da :P

Tusen takk for kort leggingen, Gjest! alltid spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magikeren.

1.jpg

men må bare spørre; hva mener du med verktøy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4/Staver.

25.jpg

Nei, du er kjæreste og samboer før en ny vår er over oss.

Oi, det har jeg vel ikke sett for meg ;) Kjæreste kanskje, men ikke samboer... men hvem vet, har jo blitt overraska før :) Takk, Gjest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg ender opp med (gifter meg med) er han langt unna, har jeg eventuelt møtt han før? Hvis ja, så håper jeg du kan gi meg et hint om hvem det er, og om vi eventuelt har hatt samleie før!

Dette er så kjekt, spesielt når jeg sitter her på nattevakt :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg ender opp med (gifter meg med) er han langt unna, har jeg eventuelt møtt han før? Hvis ja, så håper jeg du kan gi meg et hint om hvem det er, og om vi eventuelt har hatt samleie før!

Dette er så kjekt, spesielt når jeg sitter her på nattevakt :tellesauer:

Stavpasjen.

32.jpg

Du kjenner ham fra før av. Pen høy mann, hazel/grønne øyne, forsker av noe slag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stavpasjen.

32.jpg

Du kjenner ham fra før av. Pen høy mann, hazel/grønne øyne, forsker av noe slag.

Oppfølgings spørsmål om du klarer å svare på et slikt ja/nei spørsmål: Kan det være William, som kommer på besøk her i Oktober??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfølgings spørsmål om du klarer å svare på et slikt ja/nei spørsmål: Kan det være William, som kommer på besøk her i Oktober??

Måtehold.

14.jpg

Du, nordmann, William, Brite= kan fungere, men begge må fire ned på kravene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtehold.

14.jpg

Du, nordmann, William, Brite= kan fungere, men begge må fire ned på kravene.

Mente William, som i navnet på en 100% nordmann! Men britene er kjekke de også.. Men jeg forstår ikke helt, er det han du så, eller ikke? Siden du sier det "kan fungere".

Takk for svarene uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente William, som i navnet på en 100% nordmann! Men britene er kjekke de også.. Men jeg forstår ikke helt, er det han du så, eller ikke? Siden du sier det "kan fungere".

Takk for svarene uansett :)

Beklager, trodde du snakket om en brite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...