Gå til innhold

Tarot 15 August 2014

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Keiseren.

4.jpg

Ja, hvis du blir mer strukturert.

Tusen takk! Da skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å holde både arbeidet og tankene strukturert.

Må bare spørre om noe mer da jeg tenker på dette dag ut og dag inn:

Han mystiske jeg møtte for snart 2 år siden og som jeg aldri har lagt fra meg, vil jeg treffe på han igjen? Det er per nå ingen kontaktinformasjon jeg kan gå etter, om jeg ikke prøver veldig hardt for å finne det. Per nå går jeg bare rundt å håper på å treffe han tilfeldig. Jeg lurer på om dette faktisk er sjebnen, eller om hjernen spiller meg et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, trodde du snakket om en brite.

Nei, mente en konkret person.. En tidligere flamme. Kan du legge nytt kort i hensikt om det konkret kanskje er han jeg ender opp med?

Eller blir det uansett ikke oss? Siden du antok det var en brite. Hehe, litt forvirra her :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Da skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å holde både arbeidet og tankene strukturert.

Han mystiske jeg møtte for snart 2 år siden og som jeg aldri har lagt fra meg, vil jeg treffe på han igjen? Det er per nå ingen kontaktinformasjon jeg kan gå etter, om jeg ikke prøver veldig hardt for å finne det. Per nå går jeg bare rundt å håper på å treffe han tilfeldig. Jeg lurer på om dette faktisk er sjebnen, eller om hjernen spiller meg et puss.

5/Sverd.

54.jpg

Niks, intet puss. Du hadde din sjanse og du spilte den bort. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut?

Edit: ser jeg mangler en del innlegg, håper du uansett svarer meg :)

Endret av Snork
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/Sverd.

54.jpg

Niks, intet puss. Du hadde din sjanse og du spilte den bort. Beklager.

Takk for svar. Da må jeg vel før eller siden innse at det ikke kommer til å skje. Var lei av å leve i håpet, nå slipper jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut?

10/Mynter.

73.jpg

Jævla bra, når det først blir. Hold på den personen ´, sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myntknekten.

75.jpg

Du vil finne ham, og det på femøringen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myntknekten.

75.jpg

Du vil finne ham, og det på femøringen. Lykke til.

Fikk jeg 2 kort nå? Hvilket av de gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jeg sitte igjen med gode resultater (karaktermessig) ved slutten av dette skolehalvåret (høsten 2014)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/Mynter.

65.jpg

Blir i høst ja, nærmere desember da.

Tusen takk! Da ser livet plutselig lysere ut, jeg er veldig spent på hvem som dukker opp og krysser fingrene for at det ikke er nok en drittsekk (og spesielt ikke eksen min som dukker opp) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...