Gjest Newbitch Skrevet 15. august 2014 #181 Del Skrevet 15. august 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 15. august 2014 #182 Del Skrevet 15. august 2014 Keiseren. Ja, hvis du blir mer strukturert. Tusen takk! Da skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å holde både arbeidet og tankene strukturert. Må bare spørre om noe mer da jeg tenker på dette dag ut og dag inn: Han mystiske jeg møtte for snart 2 år siden og som jeg aldri har lagt fra meg, vil jeg treffe på han igjen? Det er per nå ingen kontaktinformasjon jeg kan gå etter, om jeg ikke prøver veldig hardt for å finne det. Per nå går jeg bare rundt å håper på å treffe han tilfeldig. Jeg lurer på om dette faktisk er sjebnen, eller om hjernen spiller meg et puss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #183 Del Skrevet 15. august 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut? 10/Beger. Jævla bra! Men du/dere har en vei å gå til slottet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 15. august 2014 #184 Del Skrevet 15. august 2014 Hvordan vil resten av dette året for meg være? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 15. august 2014 #185 Del Skrevet 15. august 2014 Beklager, trodde du snakket om en brite. Nei, mente en konkret person.. En tidligere flamme. Kan du legge nytt kort i hensikt om det konkret kanskje er han jeg ender opp med? Eller blir det uansett ikke oss? Siden du antok det var en brite. Hehe, litt forvirra her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #186 Del Skrevet 15. august 2014 Tusen takk! Da skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å holde både arbeidet og tankene strukturert. Må bare spørre om noe mer da jeg tenker på dette dag ut og dag inn: Han mystiske jeg møtte for snart 2 år siden og som jeg aldri har lagt fra meg, vil jeg treffe på han igjen? Det er per nå ingen kontaktinformasjon jeg kan gå etter, om jeg ikke prøver veldig hardt for å finne det. Per nå går jeg bare rundt å håper på å treffe han tilfeldig. Jeg lurer på om dette faktisk er sjebnen, eller om hjernen spiller meg et puss. 5/Sverd. Niks, intet puss. Du hadde din sjanse og du spilte den bort. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newbitch Skrevet 15. august 2014 #187 Del Skrevet 15. august 2014 10/Beger. Jævla bra! Men du/dere har en vei å gå til slottet da. Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #188 Del Skrevet 15. august 2014 Hvordan vil resten av dette året for meg være? :-) Myntesset. Solid der du har allerede har føttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snork Skrevet 15. august 2014 #189 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut? Edit: ser jeg mangler en del innlegg, håper du uansett svarer meg Endret 15. august 2014 av Snork Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 15. august 2014 #190 Del Skrevet 15. august 2014 5/Sverd. Niks, intet puss. Du hadde din sjanse og du spilte den bort. Beklager. Takk for svar. Da må jeg vel før eller siden innse at det ikke kommer til å skje. Var lei av å leve i håpet, nå slipper jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #191 Del Skrevet 15. august 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut? 10/Mynter. Jævla bra, når det først blir. Hold på den personen ´, sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snork Skrevet 15. august 2014 #192 Del Skrevet 15. august 2014 10/Mynter. Jævla bra, når det først blir. Hold på den personen ´, sier jeg bare! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #193 Del Skrevet 15. august 2014 Tusen takk! Da skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å holde både arbeidet og tankene strukturert. Må bare spørre om noe mer da jeg tenker på dette dag ut og dag inn: Han mystiske jeg møtte for snart 2 år siden og som jeg aldri har lagt fra meg, vil jeg treffe på han igjen? Det er per nå ingen kontaktinformasjon jeg kan gå etter, om jeg ikke prøver veldig hardt for å finne det. Per nå går jeg bare rundt å håper på å treffe han tilfeldig. Jeg lurer på om dette faktisk er sjebnen, eller om hjernen spiller meg et puss. Myntknekten. Du vil finne ham, og det på femøringen. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santflows Skrevet 15. august 2014 #194 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Vil det bli noe mer med han? Endret 15. august 2014 av Santflows Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 15. august 2014 #195 Del Skrevet 15. august 2014 Myntknekten. Du vil finne ham, og det på femøringen. Lykke til. Fikk jeg 2 kort nå? Hvilket av de gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. august 2014 #196 Del Skrevet 15. august 2014 Når kommer han på besøk neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 16. august 2014 #197 Del Skrevet 16. august 2014 Vil jeg sitte igjen med gode resultater (karaktermessig) ved slutten av dette skolehalvåret (høsten 2014)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2014 #198 Del Skrevet 16. august 2014 Æg må sove bittelitt. Beklager 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 16. august 2014 #199 Del Skrevet 16. august 2014 Søren at jeg gikk glipp av denne, jeg har sittet på et fly. Håper du snart har en ny runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk94 Skrevet 16. august 2014 #200 Del Skrevet 16. august 2014 2/Mynter. Blir i høst ja, nærmere desember da. Tusen takk! Da ser livet plutselig lysere ut, jeg er veldig spent på hvem som dukker opp og krysser fingrene for at det ikke er nok en drittsekk (og spesielt ikke eksen min som dukker opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå