Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #161 Del Skrevet 15. august 2014 Kan jeg stille spørsmål? Har ikke 200 ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 15. august 2014 #162 Del Skrevet 15. august 2014 3/Staver. Ta initiativ hvis du vikl, du, Ingenting å tape på det. Takk Gjest! Føler egentlig det er hans tur, men... Hvis noe skal skje videre, må jeg kanskje gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 15. august 2014 #163 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg vil si at han har gitt seg til kjenne innen 90 dager. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 15. august 2014 #164 Del Skrevet 15. august 2014 Kan jeg også få lov å få et tarotkort, om du har tid og lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #165 Del Skrevet 15. august 2014 Kan jeg også få lov å få et tarotkort, om du har tid og lyst? Du mangler 57 innegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 15. august 2014 #166 Del Skrevet 15. august 2014 ok Tusen takk! Vil jeg få meg kjæreste i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #167 Del Skrevet 15. august 2014 Tusen takk! Vil jeg få meg kjæreste i år? Magikeren. Magikeren er et "kjølig" kort, så jeg vil si nei, men så er det sånn at du kan bruke en del "verktøy" som du har til å fange en stk kjæreste. Så sånn sett er jeg ambivalent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 15. august 2014 #168 Del Skrevet 15. august 2014 Men, altså, må bare spørre et spørsmål til ... Du fikk beger-esset og sier at jeg skal møte noen innen 90 dager, men kan du se hva slags fyr det er? Og hvordan vet du at det er innen 90 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amyful Skrevet 15. august 2014 #169 Del Skrevet 15. august 2014 Rettferdighet. Nei, han blir for regelrytter for deg. Du trenger noen som ikke er så streng. Oida, jeg har vel hatt en følelse om det allerede.. Det er kanskje det magefølelsen min prøver å fortelle meg. Tuusen takk for hjelpen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 15. august 2014 #170 Del Skrevet 15. august 2014 Magikeren. Magikeren er et "kjølig" kort, så jeg vil si nei, men så er det sånn at du kan bruke en del "verktøy" som du har til å fange en stk kjæreste. Så sånn sett er jeg ambivalent. nåja, like greit kanskje.. kan fokusere mer på studier da Tusen takk for kort leggingen, Gjest! alltid spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alekz Skrevet 15. august 2014 #171 Del Skrevet 15. august 2014 Er han fortsatt interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #172 Del Skrevet 15. august 2014 Er han fortsatt interessert? 9/Beger. Jo, han er interessert, men hvor interessert er du når det kommer til stykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 15. august 2014 #173 Del Skrevet 15. august 2014 Magikeren. Magikeren er et "kjølig" kort, så jeg vil si nei, men så er det sånn at du kan bruke en del "verktøy" som du har til å fange en stk kjæreste. Så sånn sett er jeg ambivalent. men må bare spørre; hva mener du med verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 15. august 2014 #174 Del Skrevet 15. august 2014 4/Staver. Nei, du er kjæreste og samboer før en ny vår er over oss. Oi, det har jeg vel ikke sett for meg Kjæreste kanskje, men ikke samboer... men hvem vet, har jo blitt overraska før Takk, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 15. august 2014 #175 Del Skrevet 15. august 2014 Han jeg ender opp med (gifter meg med) er han langt unna, har jeg eventuelt møtt han før? Hvis ja, så håper jeg du kan gi meg et hint om hvem det er, og om vi eventuelt har hatt samleie før! Dette er så kjekt, spesielt når jeg sitter her på nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #176 Del Skrevet 15. august 2014 Han jeg ender opp med (gifter meg med) er han langt unna, har jeg eventuelt møtt han før? Hvis ja, så håper jeg du kan gi meg et hint om hvem det er, og om vi eventuelt har hatt samleie før! Dette er så kjekt, spesielt når jeg sitter her på nattevakt Stavpasjen. Du kjenner ham fra før av. Pen høy mann, hazel/grønne øyne, forsker av noe slag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 15. august 2014 #177 Del Skrevet 15. august 2014 Stavpasjen. Du kjenner ham fra før av. Pen høy mann, hazel/grønne øyne, forsker av noe slag. Oppfølgings spørsmål om du klarer å svare på et slikt ja/nei spørsmål: Kan det være William, som kommer på besøk her i Oktober?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #178 Del Skrevet 15. august 2014 Oppfølgings spørsmål om du klarer å svare på et slikt ja/nei spørsmål: Kan det være William, som kommer på besøk her i Oktober?? Måtehold. Du, nordmann, William, Brite= kan fungere, men begge må fire ned på kravene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 15. august 2014 #179 Del Skrevet 15. august 2014 Måtehold. Du, nordmann, William, Brite= kan fungere, men begge må fire ned på kravene. Mente William, som i navnet på en 100% nordmann! Men britene er kjekke de også.. Men jeg forstår ikke helt, er det han du så, eller ikke? Siden du sier det "kan fungere". Takk for svarene uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #180 Del Skrevet 15. august 2014 Mente William, som i navnet på en 100% nordmann! Men britene er kjekke de også.. Men jeg forstår ikke helt, er det han du så, eller ikke? Siden du sier det "kan fungere". Takk for svarene uansett Beklager, trodde du snakket om en brite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå