Gå til innhold

Tarot 15 August 2014

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Rakk jeg for en gang skyld innom i kveld?

Jeg lurer på om jeg treffer sjelevennen min i løpet av året?

Hadde vært moro om du rakk å svare.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå maser jeg veldig, men... :)

Er det han jeg liker som tar initiativ, eller må jeg gjøre det?

3/Beger.

38.jpg

Både og, han vil ta initiativ, men det er jo ikke det samme som at du ikke kan. Dere er jo tross alt venner pr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk jeg for en gang skyld innom i kveld?

Jeg lurer på om jeg treffer sjelevennen min i løpet av året?

Hadde vært moro om du rakk å svare.

Sverdkongen.

63.jpg@@@

Ja, det vil du gjøre. Før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengte mann.

12.jpg

Ikke heng der, gå ut og treff en lekker fyr og ta ham med deg hjem. Det er da alltids ei begynnelse.

Tror ikke noe på at det finnes lekre fyrer å ta med hjem, jeg... :snurt:

Men takk for kort, hvis jeg skulle tolket det selv så ville jeg kanskje sagt at det ville ta laaaang tid før det blir noe kjæreste på meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede fått svar på et spørsmål - og vet jo at det står ET spørsmål. Men prøver likevel - hvem er min neste kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke sett deg i sommer, godt ha deg tilbake! :) Jeg ble spådd av deg ang. kjærlighetsorg i pinsetaroten, og som vanlig hadde du rett! Takket og bukket for svaret, og jaggu ser det ut som det var riktig å gjøre det slutt.

Om du har tid og ork til meg igjen (Jeg er her inne hver dag, men jeg er ikke så flink til å bidra i tråder desverre..) så lurer jeg på om han jeg har i kikkerten er verdt å ta sjansen på? Mange følelser for og i mot og jeg vet ikke om jeg er klar, men jeg lurer på om han er riktig for meg :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begerdronningen.

48.jpg

En veldig grei fyr, men du vil føle deg som mannen i forholdet pga han er vann i vann, så mye følelser..

Nåh. Det blir jo spennende! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverdkongen.

63.jpg@@@

Ja, det vil du gjøre. Før jul.

Takk for at du tok deg tid - kanskje går jeg en spennende høst i møte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg slutte kontakt med han jeg holdt på med og har vært forelsket i? Er han egentlig bra for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede fått svar på et spørsmål - og vet jo at det står ET spørsmål. Men prøver likevel - hvem er min neste kjæreste?

Begerknekten.

47.jpg

Din neste kjæreste er noe nært en romeo romeo. Han er forelsket i forelskelsen. Når dere to er over så vil du vite hva du virkelig ønsker i et forhold, så sånn sett så har han spilt sin rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nesten ikke sett deg i sommer, godt ha deg tilbake! :) Jeg ble spådd av deg ang. kjærlighetsorg i pinsetaroten, og som vanlig hadde du rett! Takket og bukket for svaret, og jaggu ser det ut som det var riktig å gjøre det slutt.

Om du har tid og ork til meg igjen (Jeg er her inne hver dag, men jeg er ikke så flink til å bidra i tråder desverre..) så lurer jeg på om han jeg har i kikkerten er verdt å ta sjansen på? Mange følelser for og i mot og jeg vet ikke om jeg er klar, men jeg lurer på om han er riktig for meg :klo:

Rettferdighet.

11.jpg

Nei, han blir for regelrytter for deg. Du trenger noen som ikke er så streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begerknekten.

47.jpg

Din neste kjæreste er noe nært en romeo romeo. Han er forelsket i forelskelsen. Når dere to er over så vil du vite hva du virkelig ønsker i et forhold, så sånn sett så har han spilt sin rolle.

Hm, spennende kort! I forhold til det første spørsmålet jeg fikk svar på - så kan det jo ta litt tid før jeg får gitt deg tilbakemelding på dette kortet. Takk for at du tar deg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt oppfølging hvis du fortsatt holder på. Gjemmer han seg eller vil han vise initiativ fremover?

9/Mynter.

72.jpg

Han gjemmer seg pr i dag ja, men ikke utover høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/Mynter.

72.jpg

Han gjemmer seg pr i dag ja, men ikke utover høsten.

Da må jeg være litt tålmodig, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...