Brunhilde Skrevet 15. august 2014 #141 Del Skrevet 15. august 2014 Rakk jeg for en gang skyld innom i kveld? Jeg lurer på om jeg treffer sjelevennen min i løpet av året? Hadde vært moro om du rakk å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #142 Del Skrevet 15. august 2014 Nå maser jeg veldig, men... Er det han jeg liker som tar initiativ, eller må jeg gjøre det? 3/Beger. Både og, han vil ta initiativ, men det er jo ikke det samme som at du ikke kan. Dere er jo tross alt venner pr i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #143 Del Skrevet 15. august 2014 Mener ikke å mase, men glemte du meg? Var foran frk94 Tusen takk for at gidder dette. Har ikke du fått to allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #144 Del Skrevet 15. august 2014 Rakk jeg for en gang skyld innom i kveld? Jeg lurer på om jeg treffer sjelevennen min i løpet av året? Hadde vært moro om du rakk å svare. Sverdkongen. @@@ Ja, det vil du gjøre. Før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. august 2014 #145 Del Skrevet 15. august 2014 Hengte mann. Ikke heng der, gå ut og treff en lekker fyr og ta ham med deg hjem. Det er da alltids ei begynnelse. Tror ikke noe på at det finnes lekre fyrer å ta med hjem, jeg... Men takk for kort, hvis jeg skulle tolket det selv så ville jeg kanskje sagt at det ville ta laaaang tid før det blir noe kjæreste på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 15. august 2014 #146 Del Skrevet 15. august 2014 Har ikke du fått to allerede? Kun en i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. august 2014 #147 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg har allerede fått svar på et spørsmål - og vet jo at det står ET spørsmål. Men prøver likevel - hvem er min neste kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amyful Skrevet 15. august 2014 #148 Del Skrevet 15. august 2014 Har nesten ikke sett deg i sommer, godt ha deg tilbake! Jeg ble spådd av deg ang. kjærlighetsorg i pinsetaroten, og som vanlig hadde du rett! Takket og bukket for svaret, og jaggu ser det ut som det var riktig å gjøre det slutt. Om du har tid og ork til meg igjen (Jeg er her inne hver dag, men jeg er ikke så flink til å bidra i tråder desverre..) så lurer jeg på om han jeg har i kikkerten er verdt å ta sjansen på? Mange følelser for og i mot og jeg vet ikke om jeg er klar, men jeg lurer på om han er riktig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. august 2014 #149 Del Skrevet 15. august 2014 Begerdronningen. En veldig grei fyr, men du vil føle deg som mannen i forholdet pga han er vann i vann, så mye følelser.. Nåh. Det blir jo spennende! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. august 2014 #150 Del Skrevet 15. august 2014 Sverdkongen. @@@ Ja, det vil du gjøre. Før jul. Takk for at du tok deg tid - kanskje går jeg en spennende høst i møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #151 Del Skrevet 15. august 2014 Kun en i dag. gi meg innleggsnr på spørsmål nr 2, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 15. august 2014 #152 Del Skrevet 15. august 2014 Burde jeg slutte kontakt med han jeg holdt på med og har vært forelsket i? Er han egentlig bra for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #153 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg har allerede fått svar på et spørsmål - og vet jo at det står ET spørsmål. Men prøver likevel - hvem er min neste kjæreste? Begerknekten. Din neste kjæreste er noe nært en romeo romeo. Han er forelsket i forelskelsen. Når dere to er over så vil du vite hva du virkelig ønsker i et forhold, så sånn sett så har han spilt sin rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 15. august 2014 #154 Del Skrevet 15. august 2014 gi meg innleggsnr på spørsmål nr 2, du. Nr 123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #155 Del Skrevet 15. august 2014 Har nesten ikke sett deg i sommer, godt ha deg tilbake! Jeg ble spådd av deg ang. kjærlighetsorg i pinsetaroten, og som vanlig hadde du rett! Takket og bukket for svaret, og jaggu ser det ut som det var riktig å gjøre det slutt. Om du har tid og ork til meg igjen (Jeg er her inne hver dag, men jeg er ikke så flink til å bidra i tråder desverre..) så lurer jeg på om han jeg har i kikkerten er verdt å ta sjansen på? Mange følelser for og i mot og jeg vet ikke om jeg er klar, men jeg lurer på om han er riktig for meg Rettferdighet. Nei, han blir for regelrytter for deg. Du trenger noen som ikke er så streng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. august 2014 #156 Del Skrevet 15. august 2014 Begerknekten. Din neste kjæreste er noe nært en romeo romeo. Han er forelsket i forelskelsen. Når dere to er over så vil du vite hva du virkelig ønsker i et forhold, så sånn sett så har han spilt sin rolle. Hm, spennende kort! I forhold til det første spørsmålet jeg fikk svar på - så kan det jo ta litt tid før jeg får gitt deg tilbakemelding på dette kortet. Takk for at du tar deg tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #157 Del Skrevet 15. august 2014 Litt oppfølging hvis du fortsatt holder på. Gjemmer han seg eller vil han vise initiativ fremover? 9/Mynter. Han gjemmer seg pr i dag ja, men ikke utover høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 15. august 2014 #158 Del Skrevet 15. august 2014 9/Mynter. Han gjemmer seg pr i dag ja, men ikke utover høsten. Da må jeg være litt tålmodig, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #159 Del Skrevet 15. august 2014 Da må jeg være litt tålmodig, med andre ord. Jeg vil si at han har gitt seg til kjenne innen 90 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 15. august 2014 #160 Del Skrevet 15. august 2014 Kan jeg stille spørsmål? Har ikke 200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå