paz Skrevet 15. august 2014 #101 Del Skrevet 15. august 2014 Er han jeg nettopp datet/dater virkelig interessert i meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 15. august 2014 #102 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg liker han godt, men vil han noen gang bli min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 15. august 2014 #103 Del Skrevet 15. august 2014 Kommer vennskapene mine til å overleve denne sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 15. august 2014 #104 Del Skrevet 15. august 2014 Paven. Det vil du, en begersviner av rang, men samtidig disiplinert og kommer seg opp om mandagsmorgenen for å gå på jobb. Begersvinger, faktisk. Kommer vel til å opprette en tråd på KG om mannen i mitt liv som har alkoholproblemer, da Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #105 Del Skrevet 15. august 2014 Begersvinger, faktisk. Kommer vel til å opprette en tråd på KG om mannen i mitt liv som har alkoholproblemer, da Takk for svar! Nå har ikke folk alkoholproblemer bare fordi de liker en fest i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. august 2014 #106 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg lurer på en ting til; angående vennskap, kommer det til å by på noe nytt fremover og hvor skal jeg i så fall kikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. august 2014 #107 Del Skrevet 15. august 2014 Hvis du fremdeles ikke har falt i staver, (!), så vil jeg gjerne vite om jeg kommer til å trives der jeg skal flytte snart? (du hadde helt rett i forrige tråd, da du sa jeg skulle flytte !) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #108 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg lurer på en ting til; angående vennskap, kommer det til å by på noe nytt fremover og hvor skal jeg i så fall kikke? Tårnet. Tårnet som vennskap.... Det er en i din nærhet, som du aldri har tenkt på som mulig venn i hele tatt, men som vil overraske deg så totalt at det på en måte blir en oppvåkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 15. august 2014 #109 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg, men jeg lurer på om jeg kommer til å møte den rette noen gang eller om jeg skal være singel resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. august 2014 #110 Del Skrevet 15. august 2014 Tårnet. Tårnet som vennskap.... Det er en i din nærhet, som du aldri har tenkt på som mulig venn i hele tatt, men som vil overraske deg så totalt at det på en måte blir en oppvåkning. Hmm, merkelig. Nå ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 15. august 2014 #111 Del Skrevet 15. august 2014 Nå har ikke folk alkoholproblemer bare fordi de liker en fest i helgene. Det var en spøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #112 Del Skrevet 15. august 2014 Hvis du fremdeles ikke har falt i staver, (!), så vil jeg gjerne vite om jeg kommer til å trives der jeg skal flytte snart? (du hadde helt rett i forrige tråd, da du sa jeg skulle flytte !) 2/Beger. Ja, du vile elske å bo der, du kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #113 Del Skrevet 15. august 2014 Er han jeg nettopp datet/dater virkelig interessert i meg? Myntkongen. Ja, han er, men han tar det langsomt pga han har ikke hastverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. august 2014 #114 Del Skrevet 15. august 2014 Får jeg meg kjæreste i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. august 2014 #115 Del Skrevet 15. august 2014 2/Beger. Ja, du vile elske å bo der, du kommer hjem. Omg! Du tok orda ut av munnen min! Det er på min barndoms trakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #116 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg liker han godt, men vil han noen gang bli min? 7/Staver, Ja, men han lar deg sloss for det med vilje, hva med å la ham jobbe litt for deg i stedet>? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. august 2014 #117 Del Skrevet 15. august 2014 Min kommende kjæreste, hvis han finnes, hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paz Skrevet 15. august 2014 #118 Del Skrevet 15. august 2014 Myntkongen. Ja, han er, men han tar det langsomt pga han har ikke hastverk. Skremmende, det var egentlig akkuratt det samme han sa til meg... Men klarte ikke tro på han, han har så mye å gjøre nå for tiden og vil få ting på plass før han slår seg til ro. For en fin melding på en fredagskveld, tusen takk Gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #119 Del Skrevet 15. august 2014 Kommer vennskapene mine til å overleve denne sommeren? 7/Mynter. Ja, men du må foredle dem utover årene som kommer. Vennskap må pleies, på linje med andre relasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. august 2014 #120 Del Skrevet 15. august 2014 Gjest - legger du flere kort? Du la et her om dagen på meg der alle ting stemte. Men jeg vet ikke om den moroa allerede er over, eller om det er mer i vente. Kan du se noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå