Purple Diamond Skrevet 15. august 2014 #81 Del Skrevet 15. august 2014 3/Mynter. jeg er ikke god på tid, men det blir i høst ja, innen 90 dager. Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. august 2014 #82 Del Skrevet 15. august 2014 Kan du se hvordan det blir med økonomi? Vil vite om kjærligheten også, men det kan jeg kanskje ta ved en senere anledning dersom det blir lite med folk her i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #83 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg prøver også ett til: Denne fyren jeg er betatt av, er han interessert i meg? Altså har han følelser for meg nå? 2/Sverd. Jo, men han liker ikke å ha følelser for noen, så han undertrykker dem, han er overopphetet, akkurat som ovnen bak Hans og Grethe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #84 Del Skrevet 15. august 2014 Kan du se hvordan det blir med økonomi? Vil vite om kjærligheten også, men det kan jeg kanskje ta ved en senere anledning dersom det blir lite med folk her i kveld. Myntdronningen. Du vil ha det greit, men ingen overflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. august 2014 #85 Del Skrevet 15. august 2014 Myntdronningen. Du vil ha det greit, men ingen overflod. Takk Da blir det en forbedring fra nå i hvert fall... Vil du trekke et for kjærligheten også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 15. august 2014 #86 Del Skrevet 15. august 2014 Kan du trekke et for meg og se hvordan resten av året blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 15. august 2014 #87 Del Skrevet 15. august 2014 2/Sverd. Jo, men han liker ikke å ha følelser for noen, så han undertrykker dem, han er overopphetet, akkurat som ovnen bak Hans og Grethe. Oj! Det kan jo se lovende ut :D Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 15. august 2014 #88 Del Skrevet 15. august 2014 Hei igjen! Jeg lurer på om jeg kommer til å treffe en mann jeg kan fatte interesse for i nærmeste framtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #89 Del Skrevet 15. august 2014 Takk Da blir det en forbedring fra nå i hvert fall... Vil du trekke et for kjærligheten også? Hengte mann. Ikke heng der, gå ut og treff en lekker fyr og ta ham med deg hjem. Det er da alltids ei begynnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #90 Del Skrevet 15. august 2014 Kan du trekke et for meg og se hvordan resten av året blir? Begerkongen. Det blir en fin høst, du vil klare å se objektivt på visse saker i livet ditt og få ting gjort i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klyyyyy Skrevet 15. august 2014 #91 Del Skrevet 15. august 2014 Får jeg meg dame i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 15. august 2014 #92 Del Skrevet 15. august 2014 Begerkongen. Det blir en fin høst, du vil klare å se objektivt på visse saker i livet ditt og få ting gjort i høst. Det høres jo optimistisk ut, tusen takk Forresten veldig kjekkt å se deg tilbake på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #93 Del Skrevet 15. august 2014 Hei igjen! Jeg lurer på om jeg kommer til å treffe en mann jeg kan fatte interesse for i nærmeste framtid? Paven. Det vil du, en begersviner av rang, men samtidig disiplinert og kommer seg opp om mandagsmorgenen for å gå på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 15. august 2014 #94 Del Skrevet 15. august 2014 Vil jeg klare målene mine for dette skoleåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #95 Del Skrevet 15. august 2014 Det høres jo optimistisk ut, tusen takk Forresten veldig kjekkt å se deg tilbake på forumet Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #96 Del Skrevet 15. august 2014 Får jeg meg dame i år? Vil jeg klare målene mine for dette skoleåret? Minimum 200 innlegg er greia, folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 15. august 2014 #97 Del Skrevet 15. august 2014 5/Staver. Travelt og flust av konkurranse, maktspill og intriger. Hei Gjest Blir det lysere og positivt og roligere fra januar av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #98 Del Skrevet 15. august 2014 Hei Gjest Blir det lysere og positivt og roligere fra januar av? Sverdesset. Nei, men konkurransen vil være mer redelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klyyyyy Skrevet 15. august 2014 #99 Del Skrevet 15. august 2014 Minimum 200 innlegg er greia, folkens. Får bli neste gang haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 15. august 2014 #100 Del Skrevet 15. august 2014 Sverdesset. Nei, men konkurransen vil være mer redelig. Tusen takk, Gjest! Du er snill og hjelpsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå