Gå til innhold

-


Gjest_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke alle har anledning til å være med på alt hele uka, så det gjør ingenting! Selv deltok jeg kun en kveld i fjor, og i år har jeg tenkt til å prøve å få til mye mer. Det gjør ingenting, og ingen reagerer negativt på det. Det er alltid gøy å ha med fler :-)



Anonymous poster hash: 8c7d7...fa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvordan du er sosialt. Hvis du er sjenert vil jeg tro at det er en dårlig idee fordi folk har allerede blitt kjent med hverandre og dannet en liten gjeng (antageligvis). Hvis du er derimot utadvendt og klarer deg bra sosialt, så hvorfor ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvordan du er sosialt. Hvis du er sjenert vil jeg tro at det er en dårlig idee fordi folk har allerede blitt kjent med hverandre og dannet en liten gjeng (antageligvis). Hvis du er derimot utadvendt og klarer deg bra sosialt, så hvorfor ikke :)

Tull.. Unødvendig å skremme henne slik.

Anonymous poster hash: 01415...6fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull.. Unødvendig å skremme henne slik.

Anonymous poster hash: 01415...6fa

Vel, det er jo bare mitt synspunkt. :plystre:

Endret av Royalty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvordan du er sosialt. Hvis du er sjenert vil jeg tro at det er en dårlig idee fordi folk har allerede blitt kjent med hverandre og dannet en liten gjeng (antageligvis). Hvis du er derimot utadvendt og klarer deg bra sosialt, så hvorfor ikke :)

Det vil jo være flere folk som er sjenerte og som ikke får venner i løpet av et par dager og som trenger litt lenger tid. Synes ikke det er en dårlig idé, det er mye bedre enn å ikke være med på noe i det hele tatt. Og ingen vil følge spesielt med på hvem som er der og ikke er der

Anonymous poster hash: 4d6ed...868

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men TS, du vurderer seriøst ikke å ta de fagene fordi du har gått glipp av halve fadderuka?



Anonymous poster hash: 4d6ed...868
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS, du vurderer seriøst ikke å ta de fagene fordi du har gått glipp av halve fadderuka?

Anonymous poster hash: 4d6ed...868

Nei, det går mer på hvorvidt jeg vil og burde ta emnene i år, syns det er litt vanskelig å bestemme meg. Ville bare høre hva folk tenker :) Hvis jeg bestemmer meg for å ta disse emnene, blir jeg nok med på det som er igjen av opplegg, er ganske sosial og vil jo gjøre det lettest mulig sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...