Gå til innhold

Mette Marit røyker Marlboro i Se og Hør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...i dagens Se og Hør er Mette Marit avbildet med en pakke sigaretter i hånden.

Hun røyker altså fremdeles og hun har flere barn...

Hvordan kan det ha seg at en kommende dronning i Norge røyker - og typisk for norske kjendiskvinner (Idol-Tone) er at de snuser.

Hva er det med Norge? :-(

Anonymous poster hash: 4d366...2b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan det ha seg at en kommende dronning i Norge røyker - og typisk for norske kjendiskvinner (Idol-Tone) er at de snuser.

Man kan ta jenta ut av ravepartyet men ikke ravepartyet ut av jenta.

Anonymous poster hash: d6b29...a7c

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke en gang spørre hvordan hjernen din klarte å blande Idol-Tone inn i dette her.

Mulig Mette Marit ser opp til den danske dronningen, som jo er kjent som litt av en skorstein? Samme pokker om hun røyker nå uansett, hun er jo ikke gravid.

Anonymous poster hash: ee06a...59c

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronprinsesse eller ei, jeg ser ned på folk som røyker eller snuser.

Anonymous poster hash: bdb7c...e8a

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo bare mennesker. Er mange kongelige som røyker. At kongelige kanskje burde gå fram som et godt eksempel er en annen sak. At Tone snuser er vel ingen som har noe med.

Anonymous poster hash: 618ed...e4e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Norby har allerede forklart Mette Marits problem: hun sliter med en dobbelhet mellom folkelighet og moteklær.

Bildet i Se og Hør er ment å eksemplifisere dette. Kronprinsessa med røykpakka i hånda (folkelig) spaserende med redaktøren i Vogue (moteklær).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor se ned på mennesker bare fordi DU mener det er galt? snakker om selvgod innstilling

Anonymous poster hash: 16291...cd7
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Norby har allerede forklart Mette Marits problem: hun sliter med en dobbelhet mellom folkelighet og moteklær.

Bildet i Se og Hør er ment å eksemplifisere dette. Kronprinsessa med røykpakka i hånda (folkelig) spaserende med redaktøren i Vogue (moteklær).

Haakons tidligere foreleser herr Nordby intellektualiserer Mette-Marit..husk at Mette-Marit selv ikke har et gjennomtenkt abstrakt forhold til sitt eget image sett på avstand.

For henne betyr røyk at røyk er godt er røyksugen".

Trist at kongefamilien røyker :-(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor se ned på mennesker bare fordi DU mener det er galt? snakker om selvgod innstilling Anonymous poster hash: 16291...cd7

Jeg er ikke selvgod, men har vært fornuftig og holdt meg unna slikt.

Det er så mye informasjon om hvor skadelig nikotin er, og ikke minst hvor illeluktende det er. Og likevel begynner folk med slikt. Jeg har enda ikke møtt en røyker som ikke klager over at de er avhengig av røyk, hvor mye det koster, hvor kaldt det er å måtte stå ute i kulda for å røyke bla bla bla... For å ikke snakke om det vil koste staten når alle behandles for KOLS eller enda verre kreft.

Ja, jeg ser ned på røykere. Hvis dere absolutt vil vite hva min avhengighet er så er det frisk luft. Frisk og røykfri luft. Går lange turer ut i det fri hver dag for å få det.

Anonymous poster hash: bdb7c...e8a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisesse Madeleine ble fotografert røykende i sitt eget bryllup.. Hvor er tråden på KG?!

Anonymous poster hash: 0c8c0...0bc

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakons tidligere foreleser herr Nordby intellektualiserer Mette-Marit..husk at Mette-Marit selv ikke har et gjennomtenkt abstrakt forhold til sitt eget image sett på avstand.

For henne betyr røyk at røyk er godt er røyksugen".

Trist at kongefamilien røyker :-(

Beklager, jeg prøvde å være morsom, men lyktes visst ikke.

Det bryr meg lite at MM røyker. Det beste hadde dog vært om hun røyka noe som ga henne litt arbeidsmoral. Hvor mange ganger har hun egentlig vist seg på representasjonsoppdrag i år? Hun gadd ikke engang å avbryte ferien for minnestunden til 22. Juli i år.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang datteren til Sven O. Høiby, alltid datteren til Sven O. Høiby.

Anonymous poster hash: 8845f...e56

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle hun ikke få lov til å røyke?

Dronningen av Danmark har røkt som en skorstein i alle år...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke en gang spørre hvordan hjernen din klarte å blande Idol-Tone inn i dette her.

Mulig Mette Marit ser opp til den danske dronningen, som jo er kjent som litt av en skorstein? Samme pokker om hun røyker nå uansett, hun er jo ikke gravid.

Anonymous poster hash: ee06a...59c

:fnise:

:tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun ikke suger på en Prince i stedet...

Anonymous poster hash: 2e996...3aa
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...