Gå til innhold

"Nei".

SardintrollReturns

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel en del som sanket innlegg her, tror jeg? Svarer "nei" i en tråd "Enig." i en annen, osv. Skjønner ikke hva vitsen er med å få mange innlegg her inne, men nå er det en del ting jeg ikke skjønner vitsen med, da ;)

Anonymous poster hash: 75573...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en del som sanket innlegg her, tror jeg? Svarer "nei" i en tråd "Enig." i en annen, osv. Skjønner ikke hva vitsen er med å få mange innlegg her inne, men nå er det en del ting jeg ikke skjønner vitsen med, da ;)

Anonymous poster hash: 75573...439

Det er nok et poeng, ja. Fin måte å hamstre på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folk kan jo ikke forvente så mye annet om de lager en tråd for å spørre om en KG-bruker er sulten.

Er det liksom mer spennende å lese "Nei, jeg har akkurat spist" enn "Nei"...? Får du noe mer ut av at en person sier at han/hun akkurat har spist enn at vedkommende svarer nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folk kan jo ikke forvente så mye annet om de lager en tråd for å spørre om en KG-bruker er sulten.

Er det liksom mer spennende å lese "Nei, jeg har akkurat spist" enn "Nei"...? Får du noe mer ut av at en person sier at han/hun akkurat har spist enn at vedkommende svarer nei?

Jeg ser poenget. Men det er i de tilfeller, når man ikke kommer på noe annet enn "nei", at man kan la være å svare. Er mye bedre når folk skriver litt om hvorfor de evt. ikke er sultne i såfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke liker nei/ja som svar så får man lære å omformulere seg. Istedenfor å skrive "liker du fotball"? Skriv heller "hva synes du om fotball"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter det som den mest usofistikerte formen for lavterskeltrolling - sabotere tråder med enstavelsesord, liksom.

Anonymous poster hash: b6a45...af7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...