AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #21 Del Skrevet 11. august 2014 Anonymous poster hash: e3234...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 11. august 2014 #22 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har alltid rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #23 Del Skrevet 11. august 2014 Det er vel en del som sanket innlegg her, tror jeg? Svarer "nei" i en tråd "Enig." i en annen, osv. Skjønner ikke hva vitsen er med å få mange innlegg her inne, men nå er det en del ting jeg ikke skjønner vitsen med, da Anonymous poster hash: 75573...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 11. august 2014 Det er vel en del som sanket innlegg her, tror jeg? Svarer "nei" i en tråd "Enig." i en annen, osv. Skjønner ikke hva vitsen er med å få mange innlegg her inne, men nå er det en del ting jeg ikke skjønner vitsen med, da Anonymous poster hash: 75573...439 Det er nok et poeng, ja. Fin måte å hamstre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 11. august 2014 #25 Del Skrevet 11. august 2014 Men folk kan jo ikke forvente så mye annet om de lager en tråd for å spørre om en KG-bruker er sulten. Er det liksom mer spennende å lese "Nei, jeg har akkurat spist" enn "Nei"...? Får du noe mer ut av at en person sier at han/hun akkurat har spist enn at vedkommende svarer nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 11. august 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 11. august 2014 Men folk kan jo ikke forvente så mye annet om de lager en tråd for å spørre om en KG-bruker er sulten. Er det liksom mer spennende å lese "Nei, jeg har akkurat spist" enn "Nei"...? Får du noe mer ut av at en person sier at han/hun akkurat har spist enn at vedkommende svarer nei? Jeg ser poenget. Men det er i de tilfeller, når man ikke kommer på noe annet enn "nei", at man kan la være å svare. Er mye bedre når folk skriver litt om hvorfor de evt. ikke er sultne i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 11. august 2014 #27 Del Skrevet 11. august 2014 Dette er mer spennende tråd en de jeg oppretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 12. august 2014 #28 Del Skrevet 12. august 2014 Hvis man ikke liker nei/ja som svar så får man lære å omformulere seg. Istedenfor å skrive "liker du fotball"? Skriv heller "hva synes du om fotball"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #29 Del Skrevet 12. august 2014 Nei. Anonymous poster hash: a07ef...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #30 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg oppfatter det som den mest usofistikerte formen for lavterskeltrolling - sabotere tråder med enstavelsesord, liksom. Anonymous poster hash: b6a45...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå