AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #121 Del Skrevet 15. august 2014 Aww, kg-kjærleik Koselig! Er ikke du også sammen med en fra kg?Anonymous poster hash: 485e6...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. august 2014 #122 Del Skrevet 15. august 2014 Ja jeg gjør det. Var en her som kalte seg iGirl. Alltid kjempehyggelig og jordnær...man blir liksom litt kjent selv om man ikke er kjent alikevel kan du si poff så var hun borte. Evel er også en bruker som hadde mye interessant...poff borte... Trist ja...men sånn er det bare Men, men, men! De var jo her i går elns?! Er hos meg nå han Så koselig! Hvordan skjedde det? Pratet lenge på PM først eller? Visst om hverandre lenge? Jeg er altfor nysgjerrig på KG-løøøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. august 2014 #123 Del Skrevet 15. august 2014 Men, men, men! De var jo her i går elns?! Så koselig! Hvordan skjedde det? Pratet lenge på PM først eller? Visst om hverandre lenge? Jeg er altfor nysgjerrig på KG-løøøv! Har lagt merke til hverandre en stund her også prata mye på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. august 2014 #124 Del Skrevet 15. august 2014 Nå vet jeg hva jeg skal spørre Gjest om i neste tarot-tråd ihvertfall Bare jeg rekker å være med før tråden stenges da...Nemlig hvem blir KG`s neste par! *SværtNyskjrrigPåDetSvaret!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #125 Del Skrevet 15. august 2014 Var ei her som kalte seg Alva-E eller noe slik, jeg er virkelig betatt av henne Anonymous poster hash: eabfc...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #126 Del Skrevet 15. august 2014 Hvis Dude91 er opptatt nå, hvem skal legge an på alle damene her da? Anonymous poster hash: c073d...53b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #127 Del Skrevet 15. august 2014 Ikke meg heller, så da kan vi lage crush sammen Har ikke crush på deg, da jeg er jente - men jeg liker deg utrolig godt. Du har hjalp meg i en situasjon jeg skrev om her inne, og er evig takknemlig. Anonymous poster hash: b067e...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #128 Del Skrevet 15. august 2014 Nå vet jeg hva jeg skal spørre Gjest om i neste tarot-tråd ihvertfall Bare jeg rekker å være med før tråden stenges da...Nemlig hvem blir KG`s neste par! *SværtNyskjrrigPåDetSvaret!* Det hadde vært en artig tråd da Ikke tarot men en tråd der alle som vil kan gjette og ønske Anonymous poster hash: de1ca...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 15. august 2014 #129 Del Skrevet 15. august 2014 Er ikke du også sammen med en fra kg?Anonymous poster hash: 485e6...6bb Joda, stemmer det Veldig koselig det også altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. august 2014 #130 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Hvis Dude91 er opptatt nå, hvem skal legge an på alle damene her da? Anonymous poster hash: c073d...53b Vel, det finnes flere som flørter med "alle" her inne Det hadde vært en artig tråd da Ikke tarot men en tråd der alle som vil kan gjette og ønske Anonymous poster hash: de1ca...c8a Sånne tråder og veldig likene finnes det en masse av her inne.. Men nå er Gjest spurt ihvertfall! Endret 15. august 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #131 Del Skrevet 15. august 2014 Hvis Dude91 er opptatt nå, hvem skal legge an på alle damene her da? Anonymous poster hash: c073d...53b HarryDotter har overtatt. Anonymous poster hash: 83dad...55e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #132 Del Skrevet 15. august 2014 Da nytter det ikke å skrive som AB... Og Gunfreak er vek opptatt ? Anonymous poster hash: 6b893...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #133 Del Skrevet 15. august 2014 Sikter dere til noen spesielle? Selv savner jeg GiacomoP. Anonymous poster hash: b7c31...51c jeg siktet til Cuntzilla og Søgni.Anonymous poster hash: ab751...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #134 Del Skrevet 15. august 2014 Vel, det finnes flere som flørter med "alle" her inne Sånne tråder og veldig likene finnes det en masse av her inne.. Men nå er Gjest spurt ihvertfall! Er det noen som har gjettet riktig i de andre trådene? Anonymous poster hash: de1ca...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 15. august 2014 #135 Del Skrevet 15. august 2014 Hvis Dude91 er opptatt nå, hvem skal legge an på alle damene her da? Anonymous poster hash: c073d...53b Jeg kan jo selvsagt forsøke...men har ikke helt den samme utstrålingen og sjarmen på lager...men ingen kan klandre meg for å prøve? Hihihih 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #136 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg kan jo selvsagt forsøke...men har ikke helt den samme utstrålingen og sjarmen på lager...men ingen kan klandre meg for å prøve? Hihihih Å fiske med dorg er tydeligvis veldig effektivt her på KG. Ser ikke bort i fra at opp til flere er tatt av dorgen din og nå sitter du å vurderer hva som ser best ut. Anonymous poster hash: c073d...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2014 #137 Del Skrevet 15. august 2014 Men, hvem er KG forelsket i? Hvem er KG sin hemmelige venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. august 2014 #138 Del Skrevet 15. august 2014 Men, hvem er KG forelsket i? Hvem er KG sin hemmelige venn? Alle!! KG er et skikkkelig felleshøl (AB: Slike tråder blir bare fjas og tull, useriøs mener jeg. Så jeg vet ikke) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 15. august 2014 #139 Del Skrevet 15. august 2014 Å fiske med dorg er tydeligvis veldig effektivt her på KG. Ser ikke bort i fra at opp til flere er tatt av dorgen din og nå sitter du å vurderer hva som ser best ut.Anonymous poster hash: c073d...53b Dorga ja? Nei ingen er foreløpig betatt av "dorgingen" min...jeg har ingen å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #140 Del Skrevet 15. august 2014 Dorga ja? Nei ingen er foreløpig betatt av "dorgingen" min...jeg har ingen å velge mellom Kommer nok etterhvert. Observasjoner over tid viser at samtlige som har brukt dorg her på KG har fått seg noe til slutt. Anonymous poster hash: c073d...53b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå