Gjest Skrevet 24. oktober 2014 #261 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ikke akkurat forelsket, men veldig betatt! Han vet godt hvem han er! Blir jo bare nysgjerrig når du skriver sånn der... Synes du skal dele det med oss andre også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 24. oktober 2014 #262 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Blir jo bare nysgjerrig når du skriver sånn der... Synes du skal dele det med oss andre også Alt jeg avslører er at vi har daglig kontakt, og jeg er ikke den første som nevner ham i denne tråden Endret 24. oktober 2014 av RompeRusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 24. oktober 2014 #263 Del Skrevet 24. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. oktober 2014 #264 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 24. oktober 2014 #265 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hvem? Han vet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2014 #266 Del Skrevet 24. oktober 2014 Alt jeg avslører er at vi har daglig kontakt, og jeg er ikke den første som nevner ham i denne tråden Måtte jo selvfølgelig inn å snike på deg når du skriver sånn, (høres jo overhodet ikke stalker-ish ut ) og tror muligens jeg vet hvem det er... Koselig det da! Kanskje dere er neste kg-par? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 25. oktober 2014 #267 Del Skrevet 25. oktober 2014 Alt jeg avslører er at vi har daglig kontakt, og jeg er ikke den første som nevner ham i denne tråden Hvem han nå måtte være så ønsker jeg lykke til Alltid koselig med litt varme følelser for noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. november 2014 #268 Del Skrevet 5. november 2014 Man kan jo si man forelsker seg litt i måten folk skriver på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. november 2014 #269 Del Skrevet 6. november 2014 jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. november 2014 #270 Del Skrevet 6. november 2014 jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg Joda!!! KÅGE er glad for å ha deg her og er Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. november 2014 #271 Del Skrevet 6. november 2014 Joda!!! KÅGE er glad for å ha deg her og er Glad i deg! mener du åge eller kåge nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 6. november 2014 #272 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg Renner ikke akkurat inn kjærlighetsdikt til meg heller. Ikke engang et spørsmål om å få se penisen min. Endret 6. november 2014 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. november 2014 #273 Del Skrevet 6. november 2014 mener du åge eller kåge nå Hahahaha Selvfølgelig KåGe Mulig det er en ÅGE der ute også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. november 2014 #274 Del Skrevet 6. november 2014 Renner ikke akkurat inn kjærlighetsdikt til meg heller. Ikke engang et spørsmål om å få se penisen min. det er uhørt, håper at du en gang i fremtiden får vist fram penisen din til noen av det motsatte kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. november 2014 #275 Del Skrevet 6. november 2014 Hahahaha Selvfølgelig KåGe Mulig det er en ÅGE der ute også.. men vil jo ikke at han skal være forelska i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. november 2014 #276 Del Skrevet 6. november 2014 jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg Psh, join the club. Bortsett fra at jeg aldri har vært forelsket i noen herfra, da. Annet enn samboer, men han teller ikke, han er kun her om jeg sender ham en link. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #277 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg møtte min nåværende forlovede her for fire år siden. Han ga et reflektert svar i en tråd, jeg takket på pm og plutselig ble det en samtale ut av det. Beste som har hendt meg. Blir vell ikke lenge til før det blir en kg baby Denne oppførselen er så jækla unødvendig. Anonymous poster hash: 88498...9de Var ikke det bare en spøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 7. november 2014 #278 Del Skrevet 7. november 2014 det er uhørt, håper at du en gang i fremtiden får vist fram penisen din til noen av det motsatte kjønn Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2014 #279 Del Skrevet 8. november 2014 Helledussen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #280 Del Skrevet 25. mars 2015 Anonymous poster hash: 841e6...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå