Gjest DirtyMimi Skrevet 17. august 2014 #221 Del Skrevet 17. august 2014 Det startet som en koselig tråd...Anonymous poster hash: de1ca...c8a mhm.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. august 2014 #222 Del Skrevet 17. august 2014 Det startet som en koselig tråd...Anonymous poster hash: de1ca...c8a Sånn er det alltid. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. august 2014 #223 Del Skrevet 17. august 2014 Steinar40 og kalkunkrøllen :rodmer: Anonymous poster hash: 04e17...3cb Men hvor er Steinar40?!?! Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 17. august 2014 #224 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) so much drama Endret 17. august 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 17. august 2014 #225 Del Skrevet 17. august 2014 HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle. Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/Anonymous poster hash: c61e6...ffb Hva hadde KG vært uten en masseflørter? De finner seg noen til slutt så det er bare å være tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #226 Del Skrevet 17. august 2014 HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle. Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/Anonymous poster hash: c61e6...ffb Han liker vel å tro at han er en Don Juan da. Dessverre er ikke det særlig attraktivt. Anonymous poster hash: 87a3a...b37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. august 2014 #227 Del Skrevet 17. august 2014 HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle. Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/Anonymous poster hash: c61e6...ffb Huffda.....Det var da leit å høre. Jeg er ansvarlig for det jeg skriver og mener, men jeg er ikke ansvarlig for hvordan du oppfatter det. Jeg har pratet med noen her inne som jeg har en god vennskapelig tone med. Jeg er nok ganske ivrig med komplimenter, men med det mener jeg ikke å fiske eller at jeg vil noen noe vondt. De som Jeg spesifikt har nevnt i tråder o.l og skrytt av er personer jeg vet tåler det. Fordi jeg vet litt om dem fra før. Jeg har pratet litt med dem. Men hva du finner sjarmerende driter jeg i faktisk. For det jeg vet syntes du Rune Rudberg er sjarmerende og det kan ikke jeg legge livet og oppførselen min etter Det er ingen her som finner meg sjarmerende uansett og det er greit. Jeg får refs når jeg er useriøs i useriøse tråder og jommenmeg får jeg refs når jeg debatterer seriøst med velbegrunnede argumenter i seriøse tråder også. det er alltid noen som missliker og hater meg uansett hvordan jeg er og skriver her. Jeg gir blanke faen i hva du og alle de andre på KG irriterer dere over. Deal with it! Eller så drar du og de andre dere vekk herifra. Det er totalt fritt og full ytringsfrihet både her og ellers i dette landet. Liker du ikke det så styr unna. Vil bare legge til at jeg ikke hater hverken deg eller de andre som deler ditt syn. Vi er bare forskjellige og slik er det. La meg være ifred så lar jeg deg være ifred. Og om det var litt ryggrad i deg ville du postet dette til meg i PM med nicket ditt, slik at jeg iallefall har sjangsen til å unngå å flørte med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #228 Del Skrevet 17. august 2014 Men hvor er Steinar40?!?! Ingen som vet? Kanskje han har fått seg dame? Anonymous poster hash: 04e17...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. august 2014 #229 Del Skrevet 17. august 2014 HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle. Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/Anonymous poster hash: c61e6...ffb dersom vi har hatt "kjemi" så syntes jeg du bør være voksen å si det til meg på PM. Såpass store har vi blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #230 Del Skrevet 17. august 2014 HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle. Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/Anonymous poster hash: c61e6...ffb La han nå bare flørte, han skader ingen med å flørte og å være hyggelig. Synes det er verre med "tørre" menn som ikke tør å vise begeistring. Anonymous poster hash: cd822...7cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. august 2014 #231 Del Skrevet 17. august 2014 HarryDotter, du er nødt til å slutte å flørte med alle kvinnene her inne. Jeg blir så mektig irritert. Kan du ikke i det minste holde deg til to eller tre? Jeg tror ikke bare at jeg snakker for meg selv når jeg forteller deg at det er veldig lite sjarmerende. Man tenker "denne fyren virker kul og vi har god kjemi", så ser man at det ikke stemmer. Du bare "smører" alle.Ikke at jeg er bitter og sjalu eller noe... >:/Anonymous poster hash: c61e6...ffb Sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 17. august 2014 #232 Del Skrevet 17. august 2014 Tråden er ryddet for persondebatt og flyttes til snikk-snakk. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 17. august 2014 #233 Del Skrevet 17. august 2014 La han nå bare flørte, han skader ingen med å flørte og å være hyggelig. Synes det er verre med "tørre" menn som ikke tør å vise begeistring. Anonymous poster hash: cd822...7cf Enig Han er en grei kar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 17. august 2014 #234 Del Skrevet 17. august 2014 Enig Han er en grei kar Tusen takk. Jeg mener ikke å tråkke på noen eller være ekkel.....Vil bare være happy og snill mot alle som er snille med meg.....Jaja....Man kan ikke bli venn med alle tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 17. august 2014 #235 Del Skrevet 17. august 2014 Tusen takk. Jeg mener ikke å tråkke på noen eller være ekkel.....Vil bare være happy og snill mot alle som er snille med meg.....Jaja....Man kan ikke bli venn med alle tydeligvis. Nei, man kan ikke det. Vi mennesker er forskjellige; noen tolker vennlighet som flørting. Sånn er det bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. august 2014 #236 Del Skrevet 17. august 2014 Kalkunkrøllen var så morsom!! Enig Tror han fortsatt er på diskusjon.no, der han bruker Samliv og relasjoner som dagbok . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. august 2014 #237 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg liker måten SoccerPlayer snakker om dama si på. Synes det rett og slett er nusselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 17. august 2014 #238 Del Skrevet 17. august 2014 Huffda.....Det var da leit å høre. Jeg er ansvarlig for det jeg skriver og mener, men jeg er ikke ansvarlig for hvordan du oppfatter det. Jeg har pratet med noen her inne som jeg har en god vennskapelig tone med. Jeg er nok ganske ivrig med komplimenter, men med det mener jeg ikke å fiske eller at jeg vil noen noe vondt. De som Jeg spesifikt har nevnt i tråder o.l og skrytt av er personer jeg vet tåler det. Fordi jeg vet litt om dem fra før. Jeg har pratet litt med dem. Men hva du finner sjarmerende driter jeg i faktisk. For det jeg vet syntes du Rune Rudberg er sjarmerende og det kan ikke jeg legge livet og oppførselen min etter Det er ingen her som finner meg sjarmerende uansett og det er greit. Jeg får refs når jeg er useriøs i useriøse tråder og jommenmeg får jeg refs når jeg debatterer seriøst med velbegrunnede argumenter i seriøse tråder også. det er alltid noen som missliker og hater meg uansett hvordan jeg er og skriver her. Jeg gir blanke faen i hva du og alle de andre på KG irriterer dere over. Deal with it! Eller så drar du og de andre dere vekk herifra. Det er totalt fritt og full ytringsfrihet både her og ellers i dette landet. Liker du ikke det så styr unna. Vil bare legge til at jeg ikke hater hverken deg eller de andre som deler ditt syn. Vi er bare forskjellige og slik er det. La meg være ifred så lar jeg deg være ifred. Og om det var litt ryggrad i deg ville du postet dette til meg i PM med nicket ditt, slik at jeg iallefall har sjangsen til å unngå å flørte med deg Bra skrevet HarryD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest øst94 Skrevet 18. august 2014 #239 Del Skrevet 18. august 2014 Huffda.....Det var da leit å høre. Jeg er ansvarlig for det jeg skriver og mener, men jeg er ikke ansvarlig for hvordan du oppfatter det. Jeg har pratet med noen her inne som jeg har en god vennskapelig tone med. Jeg er nok ganske ivrig med komplimenter, men med det mener jeg ikke å fiske eller at jeg vil noen noe vondt. De som Jeg spesifikt har nevnt i tråder o.l og skrytt av er personer jeg vet tåler det. Fordi jeg vet litt om dem fra før. Jeg har pratet litt med dem. Men hva du finner sjarmerende driter jeg i faktisk. For det jeg vet syntes du Rune Rudberg er sjarmerende og det kan ikke jeg legge livet og oppførselen min etter Det er ingen her som finner meg sjarmerende uansett og det er greit. Jeg får refs når jeg er useriøs i useriøse tråder og jommenmeg får jeg refs når jeg debatterer seriøst med velbegrunnede argumenter i seriøse tråder også. det er alltid noen som missliker og hater meg uansett hvordan jeg er og skriver her. Jeg gir blanke faen i hva du og alle de andre på KG irriterer dere over. Deal with it! Eller så drar du og de andre dere vekk herifra. Det er totalt fritt og full ytringsfrihet både her og ellers i dette landet. Liker du ikke det så styr unna. Vil bare legge til at jeg ikke hater hverken deg eller de andre som deler ditt syn. Vi er bare forskjellige og slik er det. La meg være ifred så lar jeg deg være ifred. Og om det var litt ryggrad i deg ville du postet dette til meg i PM med nicket ditt, slik at jeg iallefall har sjangsen til å unngå å flørte med deg A good shot! Det blir etter min mening for tragisk at folk som ikke tør stå for det de skriver kritiserer andre. Har i spesielt denne tråden bitt meg merke i flere AB'ere som kritiserer HarryDotter uten og egentlig komme med noe konstruktivt. Skal dere kritisere noen, så ha iallefall baller (Evt kjønnslepper) nok til å stå for det, under ett nick. Intet er mer patetisk enn anonyme tullinger som rakker ned på de som prøver å føre en debatt, og som står for det de skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 18. august 2014 #240 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg liker ikke at folk mobber, eller at folk føler seg mobbet For meg betyr det ikke en døyt om jeg er enig eller uenig i det de lirer av seg her inne, jeg liker ikke å se folk bli hengt ut eller mobbet uansett! Kan dere være så vennlige å holde dere til trådens hyggelige tema istedet? Så hva hvis Harry Dotter fremstår som en som er glad i det motsatte kjønn, så lenge ingen av de han retter sin oppmerksomhet mot føler seg plaget så skader vel ikke det noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå