Frk.K Skrevet 15. august 2014 #181 Del Skrevet 15. august 2014 Haha, enig! Spennende! Du har ikke fått en love story of your own siden sist da? Jeg er ikke nevnt i denne tråden engang Så nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #182 Del Skrevet 15. august 2014 Joda, stemmer det Veldig koselig det også altså Hvem da? Anonymous poster hash: f53e7...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #183 Del Skrevet 15. august 2014 Hvem da? Anonymous poster hash: f53e7...490 Pene sko! Anonymous poster hash: c25e8...733 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #184 Del Skrevet 15. august 2014 Pene sko!Anonymous poster hash: c25e8...733 Kanskje du skal la vær og svare når du ikke svarer riktig? :-)Anonymous poster hash: fb6cf...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 15. august 2014 #185 Del Skrevet 15. august 2014 Var ei her som kalte seg Alva-E eller noe slik, jeg er virkelig betatt av henne Anonymous poster hash: eabfc...9a3 Fnis, det er meg, jo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 15. august 2014 #186 Del Skrevet 15. august 2014 HAha, jævlig mange. Og det er ikke kødd. hehehe tviler jeg ikke på, vet om noen tilfeller. Skulle gjerne likt å se tall på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 15. august 2014 #187 Del Skrevet 15. august 2014 Hvem da? Anonymous poster hash: f53e7...490 Er vel egentlug nå jeg skal gi deg masse teite tips og be deg gjette, eller ikke si noe og håpe du blir supernysgjerrig? Neida, men det er guybrush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 15. august 2014 #188 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Pene sko!Anonymous poster hash: c25e8...733 Du er ikke veldig oppdatert skjønner jeg Endret 15. august 2014 av Calavi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 15. august 2014 #189 Del Skrevet 15. august 2014 Det er klart det er lett å bli betatt når man følger litt med på hva folk skriver her på KG. Og det hender man ser bilder av enkelte også. Svært mange flotte kvinner her....og da mener jeg ikke bare fysisk! Hyggelige damer rett og slett. Syntes bare det er morsomt å lære nye folk å kjenne på en uskyldig måte. .....da blir det selvsagt noen man får et aldri si bittelite "crush" på ja KG har nok gjort meg livredd for veldig mye rundt det å forholde meg til damer....men det er alltid noen som veier mer enn godt nok opp for det negative Og det må jeg være taknemlig for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. august 2014 #190 Del Skrevet 15. august 2014 Det er klart det er lett å bli betatt når man følger litt med på hva folk skriver her på KG. Og det hender man ser bilder av enkelte også. Svært mange flotte kvinner her....og da mener jeg ikke bare fysisk! Hyggelige damer rett og slett. Syntes bare det er morsomt å lære nye folk å kjenne på en uskyldig måte. Hvem faan bryr seg om hva de skriver da? Har hu bra rumpa, er jeg der med en gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 16. august 2014 #191 Del Skrevet 16. august 2014 Overraska over at ingen har nevnt Rossin! Eller er det bare jeg som synes det er sexy med en mann som er opptatt av språk og lager masse digg mat? Skader ikke at han er, etter hva jeg har sett, skikkelig heit heller, men rettskriving er viktigst. Har for øvrig også en ting for brutal mann, selv om han av og til irriterer meg. Det er bare noe med ham! Jeg kan bekrefte at han er HEIT utenom KG også. Er noe med det skjegget altså. KKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 16. august 2014 #192 Del Skrevet 16. august 2014 Hvem faan bryr seg om hva de skriver da? Har hu bra rumpa, er jeg der med en gang. Hvordan ser man rumpene til damene her da? Jeg kan ikke si jeg har sett for mange av dem? Pleier du å få rumpebilder tilsendt på PM? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 16. august 2014 #193 Del Skrevet 16. august 2014 Hvordan ser man rumpene til damene her da? Jeg kan ikke si jeg har sett for mange av dem? Pleier du å få rumpebilder tilsendt på PM? Rumpene kommer hjem til han, han er en kunstner på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 16. august 2014 #194 Del Skrevet 16. august 2014 Rumpene kommer hjem til han, han er en kunstner på den måten. Åjaaaaa.....Sånn det henger sammen Bare meg som ikke har fulgt med i timen her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. august 2014 #195 Del Skrevet 16. august 2014 Nei, men jeg har sett henne henge opp ned oppetter ei stålstang - det var ikke noe dårligere Hahaaa, det bildet der ja .hoho: Åneeei, ikke husk det da! (Det var foreste en poledacingstang) Noz?........ bilde? Neeej, men det ligger et ute i outfit-tråden nå (som jeg egentlig har fjernet, men en viss Hottrio siterte innlegget uten å fjerne bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 16. august 2014 #196 Del Skrevet 16. august 2014 Hahaaa, det bildet der ja .hoho: Åneeei, ikke husk det da! (Det var foreste en poledacingstang) Neeej, men det ligger et ute i outfit-tråden nå (som jeg egentlig har fjernet, men en viss Hottrio siterte innlegget uten å fjerne bildet) Pokker! Nå må jeg begynne å leite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 16. august 2014 #197 Del Skrevet 16. august 2014 Kikker på brutal_mann i smug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. august 2014 #198 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Hvordan ser man rumpene til damene her da? Jeg kan ikke si jeg har sett for mange av dem? Pleier du å få rumpebilder tilsendt på PM? Man må rett og slett sitte klistra foran "Hvordan ser din kropp ut"-trådene, til alle døgnets tider, og spesielt om nettene. Null stress! Rumpene kommer hjem til han, han er en kunstner på den måten. Det hjelper selvfølgelig litt at jeg er kunstner på alle andre måter også, og at jeg fra tid til annen trenger modeller Endret 16. august 2014 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 16. august 2014 #199 Del Skrevet 16. august 2014 Man må rett og slett sitte klistra foran "Hvordan ser din kropp ut"-trådene, til alle døgnets tider, og spesielt om nettene. Null stress! Aaaahhh takk for tipset frem med kaffe og øyeklyper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #200 Del Skrevet 16. august 2014 Kikker på brutal_mann i smug Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå