Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!

Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Du har sett bildet hennes vel?...altså i den blå kjolen med blomster på?

Nei, men jeg har sett henne henge opp ned oppetter ei stålstang - det var ikke noe dårligere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Nei, men jeg har sett henne henge opp ned oppetter ei stålstang - det var ikke noe dårligere ;)

HVAFORNOE?!?! Når gikk jeg glipp av det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme bittelitt kanskje, tenker i allefall litt på han hver gang jeg er innom kvinneguiden. My guilty pleasure I guess :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Overraska over at ingen har nevnt Rossin! Eller er det bare jeg som synes det er sexy med en mann som er opptatt av språk og lager masse digg mat? :ler:

Skader ikke at han er, etter hva jeg har sett, skikkelig heit heller, men rettskriving er viktigst. :fnise:

Har for øvrig også en ting for brutal mann, selv om han av og til irriterer meg. Det er bare noe med ham! :)

Takk :)

Har skrytt før, men veldig veldig bra film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVAFORNOE?!?! Når gikk jeg glipp av det???

Tja, 2-3 år siden kanskje. Det er jo bedre å gå ordentlig glipp av det enn vite at det lå ut her dagen før du kom hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er nevnt som enten aldri har lagt ut bilde, eller i typ 3 sekunder for to år siden. Aner dere noe om hvordan den dere er betatt av ser ut? Så klart er ikke utseendet det viktigste for å bli betatt for alle, men har dere noen anelse om utseendet til KG-crushene deres? Spør av nysgjerrighet. :)Anonymous poster hash: 88498...9de

jeg aner ikke hvordan Cuntzilla og Søgni ser ut, og de har ikke lagt ut bilde som jeg har sett. Det at de ikke var så opptatt av å skrive om hvordan de så ut, og bruke utseendet sitt som et poeng, var del av grunnen til crushen min. ;) De virket kule. I hodet mitt ser de bra ut, men det trenger ikke å stemme . :ler:

Anonymous poster hash: ab751...30c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Tja, 2-3 år siden kanskje. Det er jo bedre å gå ordentlig glipp av det enn vite at det lå ut her dagen før du kom hit.

Ja sant det...Men har jo sett henne i den blå kjolen da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med, og har et barn på ca halvåret med en jeg fikk kontakt med først via dette forumet. Det bare måtte bli sånn etter at jeg møtte han første gang.

Før jeg møtte han hadde jeg også en kort og uskyldig flørt med en annen bruker herfra (sånn før en ab må nevne det).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift med, og har et barn på ca halvåret med en jeg fikk kontakt med først via dette forumet. Det bare måtte bli sånn etter at jeg møtte han første gang.

Hvem da?

Anonymous poster hash: b7c31...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme bittelitt kanskje, tenker i allefall litt på han hver gang jeg er innom kvinneguiden. My guilty pleasure I guess :rodmer:

:ler: Guilty pleasure ja.

Mayumie, min gode mann... Som med de fleste andre mennesker, syns jeg det er hyggelig å bli kjent med nye folk, så det er jo bare å si hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Need more love stories.

Var en del solskinnshistorier her, men det jeg lurer på. I kjent KG stil så er jo menn bare ute etter en ting. Så hvor mange har brent seg her? Blitt lurt i seng av en fra KG for så å bli dumpa? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem da?

Anonymous poster hash: b7c31...51c

Han har hatt flere nick, jeg er faktisk usikker på hvilket han bruker akkurat nå siden han ikke lenger er aktiv her inne. Mener det siste var myllarguten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en del solskinnshistorier her, men det jeg lurer på. I kjent KG stil så er jo menn bare ute etter en ting. Så hvor mange har brent seg her? Blitt lurt i seng av en fra KG for så å bli dumpa? :fnise:

HAha, jævlig mange. Og det er ikke kødd.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en del, sånn er det overalt :nigo:

Men jeg er ikke en av de. :opplyser::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...