Jump to content
AnonymBruker

Verste opplevelse som gjest?

Recommended Posts

Kattugla
På 2.7.2015 den 2.36, Gjest Zeitgeist skrev:

Brylluppet i seg selv var fint og flott, men beklageligvis hadde noen på kjøkkenet/i serveringa tatt litt feil. Det var nemlig slik at det var laget en masse gele-shots til gjestene som en småmorsom gag. Og siden det var barn tilstede, var det også laget alkoholfrie gele-shots. Vel, som sagt må noe ha gått galt, for etter som kvelden skred frem, ble smårollingene etterhvert vel så lystige. Omlag ti skitfulle smårollinger som etterhvert begynner å kaste opp - kjempebryllup!

😂

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var i et bryllup i fjor sommer da det var på sitt varmeste. Bryllupet var på et hotell med fin hage. Da vi ankom fikk vi servert musserende og vi skulle sitte ute i finværet til middagen var klar. De fleste tenkte nok dette ikke var så lenge å vente til. Solen stekte og svetten rant. Det var kun vann og musserende som ble servert. Etter 1,5t ga brudeparet beskjed om at det hadde skjedd en feil så maten var ikke klar før 1t senere. Brudeparet og forloverne satt ute hele tiden, så jeg så ikke tegn til at de forsøkte å rette opp i problemet. Folk var skrubbsultne. Vi fikk heller ikke gå inn i lokalet fordi «det er ikke det som er planen før middagen» (bruden som sa). 

Dette var jo egentlig ikke brudeparets feil. Men man forventer jo at de eller forloverne prøver å prate litt med hotellet for å feks få satt ut litt snacks eller i det minste litt brød med smør å tygge i. Og også tilbud om å avkjøle seg...

Anonymkode: 6f764...907

Tanuki

For 2 år siden var jeg i et bryllup hvor brudgommens far ble borte under vielsen. Dette skjedde ikke i Norge. Var et stort bryllupslokale og mange gjester gikk inn og ut, brudgommens far var veldig senil. Satt for det meste i en rullestol. Etter vielsen skulle det tas bilder, og da var jammen faren borte. Rullestolen sto der tom. Vi lette i hele lokalet men han var søkk vekk. Måtte varsle politiet, ble funnet tidlig neste dag, uten sko, sammen med noen uteliggere. Ikke verste for meg som gjest egentlig, men det var temmelig ille å være vitne til hvor bekymret familien var, glad han ble funnet i relativt god behold, slapp unna med såre føtter og en forkjølelse.

addict
På 8.11.2019 den 2.12, Tanuki skrev:

For 2 år siden var jeg i et bryllup hvor brudgommens far ble borte under vielsen. Dette skjedde ikke i Norge. Var et stort bryllupslokale og mange gjester gikk inn og ut, brudgommens far var veldig senil. Satt for det meste i en rullestol. Etter vielsen skulle det tas bilder, og da var jammen faren borte. Rullestolen sto der tom. Vi lette i hele lokalet men han var søkk vekk. Måtte varsle politiet, ble funnet tidlig neste dag, uten sko, sammen med noen uteliggere. Ikke verste for meg som gjest egentlig, men det var temmelig ille å være vitne til hvor bekymret familien var, glad han ble funnet i relativt god behold, slapp unna med såre føtter og en forkjølelse.

Nei ååå stakkars både far og familie 💔