AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Del Skrevet 7. august 2014 Kaken som heter 'verdens beste kake' har jeg alltid ment at er elendig. Har nå en teori om at den faktisk er dårlig, og at det er nettopp derfor den heter det. Ting av kvalitet trenger ikke slike navn, heter ting noe veldig positivt er det ofte fordi det motsatte er riktig. Bunnpris, har demonisert på bunn? Nei, det burde hett Blodpris. Deutsche Demokratische Republik, var den demokratisk? Nei. Fremskrittspartiet, det eneste partiet som står for fremskritt i samfunnet? Alle som chatter på irc som kaller seg sexygirl17 er rent faktisk 17 år gamle og sexy jenter? Neppe! Hva synes dere? Anonymous poster hash: 79f97...b39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Del Skrevet 7. august 2014 Den HETER ikke det. Mer som et klengenavn. Egentlig heter den Kvæfjordkake (?) Anonymous poster hash: 1888b...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Del Skrevet 7. august 2014 Men noen har gitt den det kallenavnet, som en slags reklamekampanje. Er som regel sånn man må gjøre med et dårlig produkt for å få det løftet opp og fram. Slik er det med biler også. BMW, Mercedes, Audi, deres modeller trenger ikke ekstra fancy tilnavn, det holder med 5-serie, E-klasse, A6 osv. Dette fordi merkenavnet er sterkt nok i seg selv.Anonymous poster hash: 79f97...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Del Skrevet 7. august 2014 Reklamekampanje er det nok ikke for kaka. Dette navnet har man døpt noe man normalt baker hjemme. Tror ikke mange kjøper denne kaka i butikken.. Anonymous poster hash: 1888b...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladycat Skrevet 7. august 2014 #5 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg synes denne kaken er nydelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Del Skrevet 7. august 2014 Kanskje den har fått kallenavnet "verdens beste" fordi folk syntes den var den beste kaka? Jeg selv synes den er veldig god, så kan godt forstå navnet. Noen kaller den opp/ned kake også. Jeg kaller den kvæfjordkake. Kjært barn har mange navn Anonymous poster hash: 03b46...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Duderino Skrevet 7. august 2014 #7 Del Skrevet 7. august 2014 Lo høyt av DDR-eksemplet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #8 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg synes denne kaken er nydelig Er nok en placeboeffekt grunnet navnet. Det er nettopp slike ting jeg sikter til! Det fungerer, er folk som handler på Blodpris, unnskyld, Bunnpris også.Anonymous poster hash: 79f97...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladycat Skrevet 7. august 2014 #9 Del Skrevet 7. august 2014 Er nok en placeboeffekt grunnet navnet. Det er nettopp slike ting jeg sikter til! Det fungerer, er folk som handler på Blodpris, unnskyld, Bunnpris også.Anonymous poster hash: 79f97...b39 Nei, jeg synes den smaker godt. Jeg er ikke glad i vanlig "hvit" krem og synes kremen i kaken er mye bedre, jeg er også veldig glad i marengs. Alt i alt en vinnerkombinasjon for meg, uavhengig av navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 7. august 2014 #10 Del Skrevet 7. august 2014 Synes Kvæfjordkake er godt, men anbefaler dere som ikke har smakt Islandskake å bake den en gang. Favoritten i familien vår :D http://www.kakemonsen.no/sider/vis.asp?id=456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå