Gå til innhold

Her er FFs dansepartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fått snudd på godsida ja. Viktig viktig!



Anonymous poster hash: a6280...ca7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Kanskje hun har avtale med tv2 så de bare filmer fra riktige vinkler. Mon tro om hun får redigere opptaksbildene før sending?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun er missfornøyd med at hun ikke fikk danse med Tom Erik jeg :D

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun er missfornøyd med at hun ikke fikk danse med Tom Erik jeg :D

Helt sikkert!

Anonymous poster hash: 74b37...e32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun er missfornøyd med at hun ikke fikk danse med Tom Erik jeg :D

Hadde jeg også vært😻😻😻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være at han nye karen er superbra. Kanskje vi blir overrasket. Lurer på hvem som fikk Tom Erik?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Caroline og Kai Andre komme til dansegulvet med sin cha cha cha... :P

Anonymous poster hash: 5483a...fcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arrogant hun svarer de som sier hun får mindre tid med datteren sin.

Anonymous poster hash: 2821d...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arrogant hun svarer de som sier hun får mindre tid med datteren sin.

Anonymous poster hash: 2821d...5c0

Hun er sikkert drittlei av alle de nesevise spørsmålene og kommentarene hun får om alt hun gjør.

Anonymous poster hash: 2c29a...04f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt på at hun ikke fikk en av de kjente mannlige danserne. Har ikke TV2 troen på at hun skal gå langt eller tror de at hun skal gjøre nettopp det og at de dermed får skapt/vist frem en ny mannlig danser i programmet?



Anonymous poster hash: a331f...9ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stusser litt på at hun ikke fikk en av de kjente mannlige danserne. Har ikke TV2 troen på at hun skal gå langt eller tror de at hun skal gjøre nettopp det og at de dermed får skapt/vist frem en ny mannlig danser i programmet?

Anonymous poster hash: a331f...9ba

Syns også det var rart. Jeg var sikker på hun skulle danse med Tom Erik. (Eller eventuelt Egor eller han Calle som Linni Meister danset med.) Tom Erik pleier jo alltid danse med folk som går kjempe langt- og selvom jeg digget Fam Irvoll ser jeg ikke helt for meg at hun er så flink til å danse (eller så populær hos publikum) at hun nødvendigvis går så langt :)

Men deg kan jo hende at han nye er flink. Han som er gift med hun Elena har jo vært med mye (og får alltid folk som ryker tidlig stakkars) og han bor vel i Drammen. Så om de bare lette etter noen som kunne trene mye på den siden v fjorden kunne nok han vært en kandidat også.

Så derfor tror jeg vel kanskje de ser for seg at hun går langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun kjent nok for de over 25 til å nå langt tror dere? Programmet går lørdag kveld, majoriteten av de som sitter hjemme og ser på - og ikke MINST, stemmer(!) er vel 40++ ? Jeg har tro på Line Verndal, med mindre hun virkelig suger. Hun er svigermors drøm - og lets face it! Det er "svigermor" som stemmer...

Anonymous poster hash: 75797...76d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun kjent nok for de over 25 til å nå langt tror dere? Programmet går lørdag kveld, majoriteten av de som sitter hjemme og ser på - og ikke MINST, stemmer(!) er vel 40++ ? Jeg har tro på Line Verndal, med mindre hun virkelig suger. Hun er svigermors drøm - og lets face it! Det er "svigermor" som stemmer...Anonymous poster hash: 75797...76d

Jeg tviler sterkt på at majoriteten av seere 40++ gidder å stemme, gitt. Og gjør de det, stemmer de sannsynligvis ikke basert på misunnelse, anipati eller sympati, men hvem som danser best.

I og med at fru Berg Eriksen deltar, sitter nok sikkert en hel horde av KG- kvinner i 20-30-årene klistret og stemmer kanskje til og med strategisk, dvs på andre enn ff. Det er i alle fall hva jeg tror kan skje.

Anonymous poster hash: 323b3...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Atheena

Diskusjon under siste bilde på Instagram om hun kjøper følgere? Det er en som påpeker at hun får alt for lite likes og kommentarer med over 300k som følger. Interessant 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...