Frk.K Skrevet 8. august 2014 #101 Del Skrevet 8. august 2014 Ja, menn er skumle saker, ass. Da må du jo gi henne adressen din først, eller i det minste si hvor du pleier å oppholde deg. Ja! Urettferdig å friste meg med å kidnappe folk, også gidder de ikke å gi en adresse / oppholdplass! Fytti katta så frekkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 9. august 2014 #102 Del Skrevet 9. august 2014 Ah, stemmer! Jeg er en 45 år gammel mann, og forøvrig naboen din, som bare venter på å få kidnappet deg og den lille rotten din Var det jeg visste!!! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. august 2014 #103 Del Skrevet 9. august 2014 Var det jeg visste!!! :O Jepp.. Bør bare lukke det vinduet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 9. august 2014 #104 Del Skrevet 9. august 2014 Jepp.. Bør bare lukke det vinduet ditt Så det er du som er han psychoe naboen min! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. august 2014 #105 Del Skrevet 9. august 2014 Så det er du som er han psychoe naboen min! :S :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 9. august 2014 #106 Del Skrevet 9. august 2014 Jepp.. Bør bare lukke det vinduet ditt Var jo det vinduet jeg skulle snike meg inn gjennom i natt, snakk om å ødelegge her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. august 2014 #107 Del Skrevet 9. august 2014 Var jo det vinduet jeg skulle snike meg inn gjennom i natt, snakk om å ødelegge her! Åååh faaaaeeeen! Men du, den andre planen kan du bruke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå