Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #21 Del Skrevet 6. august 2014 Hva liker du best ved deg selv? Kroppen er jeg fornøyd med. Ellers ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #22 Del Skrevet 6. august 2014 Kva er din største løyndom? Kva utdanning har du? Går du på medisiner? Løy til foreldrene mine en del før. Sa jeg var hos venner så var jeg ute og festet med en eldre gjeng. Ingen. Droppa ut av skolen. Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #23 Del Skrevet 6. august 2014 Bravo! (helt riktig!) Anonymous poster hash: 40778...75f Første som falt meg inn var 14 XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #24 Del Skrevet 6. august 2014 Kva er din største løyndom? Anonymous poster hash: 40778...75f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #25 Del Skrevet 6. august 2014 Anonymous poster hash: 40778...75f Whaat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #26 Del Skrevet 6. august 2014 Whaat? "Løyndom" betyr "hemmelighet" på norsk, ikke "løgn". Anonymous poster hash: 40778...75f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #27 Del Skrevet 6. august 2014 Reddit? Anonymous poster hash: d3ca9...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 7. august 2014 #28 Del Skrevet 7. august 2014 Er det deg på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyBlue Skrevet 7. august 2014 #29 Del Skrevet 7. august 2014 Har du noen guilty pleasures? Hva er din ekleste vane? Pest eller kolera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 7. august 2014 #30 Del Skrevet 7. august 2014 "Løyndom" betyr "hemmelighet" på norsk, ikke "løgn". Anonymous poster hash: 40778...75f Åja haha shit. Min største hemmelighet er hemmelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 7. august 2014 #31 Del Skrevet 7. august 2014 Reddit?Anonymous poster hash: d3ca9...dee Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 7. august 2014 #32 Del Skrevet 7. august 2014 Er det deg på bildet?Nej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 7. august 2014 #33 Del Skrevet 7. august 2014 En mor har sju døtre. Hver av døtrene har en bror. Hvor mange barn har denne moren?Anonymous poster hash: 40778...75f Det riktige svaret er vel 7-8. De kan alle ha en bror via far med en annen kvinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 7. august 2014 #34 Del Skrevet 7. august 2014 Har du noen guilty pleasures? Hva er din ekleste vane? Pest eller kolera?Skjønner ikke første spm. Suger i engelsk. Ekleste vane, hm knekke fingrene, ekkelt for de rundt meg tydligvis. Pest siden pesta(svartedauen) ser så kul ut XD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #35 Del Skrevet 7. august 2014 Hva gjør du når du blir skikkelig trist? Liker du å lese? Favorittårstiden din? Anonymous poster hash: e1d73...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #36 Del Skrevet 7. august 2014 Skjønner ikke første spm. Suger i engelsk. Ekleste vane, hm knekke fingrene, ekkelt for de rundt meg tydligvis. Pest siden pesta(svartedauen) ser så kul ut XD. Guilty pleasure er noe du liker, men knapt tør innrømme overfor andre. Hvis jeg f.eks. hadde hatt Sputniks Skal vi skilles, Johanne som favorittlåt, så hadde nok det passert under guilty pleasure, ja. Anonymous poster hash: e1d73...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 7. august 2014 #37 Del Skrevet 7. august 2014 Det riktige svaret er vel 7-8. De kan alle ha en bror via far med en annen kvinne Ville ikke det vært en halvbror? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #38 Del Skrevet 7. august 2014 Vel, jeg er fremdeles våken etter nattskift og kjeder meg visst, så.. Hvor ser du deg selv om 5 år? Hvorfor bruker du de rusmidlene du evt gjør? Er du religiøs eller agnostiker/ateist? Anonymous poster hash: e1d73...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 7. august 2014 #39 Del Skrevet 7. august 2014 Ville ikke det vært en halvbror? Da skulle detl stått definert. Slik det er nå er begge tolkninger riktig Som jeg vet er ikke "bror" definert som et ord som kun gjelder om man har BÅDE samme far og mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 7. august 2014 #40 Del Skrevet 7. august 2014 Da skulle detl stått definert. Slik det er nå er begge tolkninger riktig Som jeg vet er ikke "bror" definert som et ord som kun gjelder om man har BÅDE samme far og mor. Wikipedia er uenig med deg. A sibling is one of two or more individuals having one or both parents in common. A female sibling is a sister and a male sibling is a brother. Full siblings are first-degree relatives and, on average, share 50% of their genes out of those that vary among humans.[2] Half-siblings are second-degree relatives and have, on average, have a 25% overlap in their human genetic variation. Som det fremgår av ovenstående er det noen veldig vesentlige forskjeller mellom søsken og halvsøsken, som gjør at begrepene ikke er likeverdige eller kan brukes om en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå