Gå til innhold

Kjæresten min ringte meg ikke på bursdagen min...


Leni

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en koselig sms der det stod gratulerer med dagen og at han tenkte på meg og savnet meg.

Men han ringte meg ikke...

Jeg hadde uten tvil ringt kjæresten min på bursdagen sin, både kjæreste, familie og gode venner.

Men det gjorde altså ikke han.

Vet ikke om jeg kommer til å si noe om det, jeg vet han er sløv på det med å ringe. Det gjelder ikke bare til meg, men også til hans lille sønn.

Synes dere det er noe å reagere på, hadde dere tatt det opp med han, eller skal jeg bare la det ligge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Gratulerer så mye med dagen, Leni!

...og hvis ikke typen din får vite at du gjerne vil at han skal ringe - så er det mye større sjanse for at han ikke kommer til å ringe neste gang heller...

Mange mennesker synes ikke sånne ting er så viktig og forstår ikke at det kanskje betyr mye for andre. Da må noen fortelle "ikke-ringerne" at man faktisk setter stor pris på en koselig telefon fra dem.

Si ifra på en ikke-anklagende måte; "Vil du ringe meg?"

Da ringer han, vet du ;-)

Bursdagsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hei Leni, og gratulerer så mye med dagen, eller gårdsdagen !!! :P

La det ligge du, han er sikkert glad i deg uansett. JEG ville ha deppet, men allikevel ikke "presset frem" noen reaksjon fra han. Hvordan er han til hverdags? Det er jo tross alt DET som er det primære !!! :wink:

Fokusér på det positive ved han du, så går nok resten av seg selv !!!

Håper du hadde en fin-fin dag i går. 8)

Venus. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en sms og sa ifra at det hadde vært koselig om han hadde ringt meg på bursdagen min og han var enig i det og beklaget det.

Så da er den saken ute av verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått Leni :D

Syns det var rart han ikke ringte fremfor å sende SMS, men han husket jo på deg i allefall. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...