Tuppeline1 Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #41 Del Skrevet 17. oktober 2014 I dag er jeg omtrent 2 dpo, litt usikkert da det ble så mye kluss med el-testene. Siste smilefjes på testen var i allefall på ettermiddagen på onsdag, fikk negativ på kvelden igjen å har hatt det siden da. Håper det er nok med samleie samme kvelden som siste smilefjes :-) Ellers har jeg ingen symptomer, ikke forventet det heller da jeg bare er 2 dpo. Håper at det kommer noen symptomer snikende snart, påfølgende av positiv test! Er hjemme med lillemann som er syk i dag. Er ikke lengre en to uker siden sist, men det er vell typisk å være så ofte syk i begynnelsen av bhg. Skal ikke klage. Det er jo godt å ha en dag fri også, bare kose meg med gutten min, å håpe på at det er et lite frø inni der som setter pris på at jeg slapper av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #42 Del Skrevet 19. oktober 2014 4 dpo i dag. Tenkte jeg skulle skrive ned alle (ønske)symptomer, så jeg har det til neste pp Har siden 3 dpo hadd - masse utflod, nesten som elslim. -en mild hodepine -I natt har jeg drømt helt ekstremt, alt i drømmene virket så realistisk. -I hele går murret det og stakk nederst i magen. Praktisk talt er det vel ikke mulig med symptomer før egget fester seg, å det er vell enda litt i det tidligste laget :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #43 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er 6 dpo i dag. Fortsatt de samme symptomene som ovenfor i tillegg til at jeg er forferdelig trøtt (kan jo være på grunn av at vi er inne i vinterhalvåret) Å så har jeg fått noen kvalmebølger (kan være at jeg er litt dårlig til å spise regelmessig). Ellers har "el-slimet" fortsatt å øke på, skjønner ingen verdens ting. Kan strekke det kjempe langt, å det ser ut som eggehvite. Begynner egentlig å undre på om jeg har el igjen? Er tom for eltester, så får ikke testet.. Tenker jeg skal svi at den første testen 9 dpo, altså på fredag. Har på følelsen at den vil bli negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #44 Del Skrevet 21. oktober 2014 Nå blir jeg gal!! Knallpositiv el-test igjen?? Tredje gangen denne syklusen.. Hva i all verden.. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 22. oktober 2014 #45 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nå blir jeg gal!! Knallpositiv el-test igjen?? Tredje gangen denne syklusen.. Hva i all verden.. Noen som har opplevd det samme? Syklusen jeg hadde før jeg ble gravid prøvde kroppen min på el 3 ganger før den fikk det til Det er normalt med kluss i blandt og positiv el-test gir ingen garanti for at egget faktisk slipper å da prøver kroppen gjerne igjen til den får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #46 Del Skrevet 22. oktober 2014 Syklusen jeg hadde før jeg ble gravid prøvde kroppen min på el 3 ganger før den fikk det til Det er normalt med kluss i blandt og positiv el-test gir ingen garanti for at egget faktisk slipper å da prøver kroppen gjerne igjen til den får det til. Da håper jeg på at kroppen min klarte det denne gangen. Har hatt tydlige el-smerter samt litt såre brystvorter. Hadde Ingen symptomer da jeg fikk pos el-test de to andre gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #47 Del Skrevet 24. oktober 2014 2 eller 3 dpo i dag (velger å tro 3) lite symptomer, kanskje fordi jeg ikke syker meg opp så veldig nå. Er lei av å konstant måtte gå å tenke på om det er noen symptomer som sniker seg på. Skal prøve å koble ut helt, å la være å tenke så veldig mye på prøvingen når jeg er i dpoland :-) har en dårlig følelse på denne pp, blir ikke overasket om tanta kommer på besøk til planlagt tid. Nå skal jeg bare kose meg med helg! Skal ta helgavasken å lage biff til kvelds. Håper dagene får fort! Tenker jeg skal teste 8 eller 9 dpo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 4. november 2014 Forfatter #48 Del Skrevet 4. november 2014 Da har tanta kommet, og jeg tror jeg tar meg en pause både fra babyverden og kvinneguiden... Tror jeg overanalyserer det hele, så jeg stresser meg opp i skyene.. Kommer tilbake om jeg får noen som helst forhåpninger om at jeg er gravid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå