Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Metzili skrev:

Ååååå! Ja, tenk det! Snart har vi de i armene våre 😄❤ 

Hvordan gikk det med prøven du tok? Har du fått noe svar? 

Ja ❤ jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig utålmodig nå.

Den var heldigvis bra! Men klør som en gal enda så hun sa at ble det ikke bedre burde jeg ta nye prøver over påsken siden kløen kunne komme før gallesyrene økte. Og jeg hadde jo bare klødd 3 dager når jeg tok prøven :) men er jo normalt at man klør litt også som gravid så er vel mest sannsynlig bare den vanlige kløen håper jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått medisiner mot kløen? Det fikk jeg og det hjalp på det verste. Spør om det hvis det plager deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Askmeagain89 skrev:

Har du fått medisiner mot kløen? Det fikk jeg og det hjalp på det verste. Spør om det hvis det plager deg. 

Nei, jeg har ikke det. Hadde du vanlig svangerskapskløe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Nei, jeg har ikke det. Hadde du vanlig svangerskapskløe?

Litt høye verdier på noen av målingene og kløe inni hender, under føttene spesielt. Ikke noe alvorlig, men plagsomt nok til at det var vanskelig å sove. Pillene hjalp i hvert fall litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Litt høye verdier på noen av målingene og kløe inni hender, under føttene spesielt. Ikke noe alvorlig, men plagsomt nok til at det var vanskelig å sove. Pillene hjalp i hvert fall litt. 

Takk for tips! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 vei: 37+0  

Igjen til termin: 24 dager!

Neste kontroll: jordmor på torsdag og fødepol uken etter. 

Innkjøp: manglerbare babycall og bilstoladapter. Men ingen av delene haster. 

Kjønn: Gutt:)

Utålmodig?: Ja! Er drittlei 🙈

 Navn: Enten Isak eller Henrik. 

Vektøkning: - 1 kg. 

 Vann i kroppen: ja, litt. Har tatt av ringen nå. 

 Melk i brystene: Ja.

 Strekkmerker: ja, de fra sist har blitt rødere.

Hodet ned: ja, og han graver seg lengre og lengre ned.

Tungt: Ja. Nå begynner det å bli skikkelig tungt. 

Kynnere: hele tiden. 

Hodet festet: nei. 

Matkick: ingenting. 

Plager: vonde kynnere, vondt bekken, halsbrann og nedpress, sover dårlig og mye murringer. 

Humør: varierende. Noen dager er det bra og andre dager er alt bare dritt. 

Høygravid: ja. 

Fødselsforventninger: gleder meg mer og mer. Nå er alle smerter velkommen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så drittlei.... Det eneste jeg vil er å føde. Har så mye plager at målet for dagen er å komme seg gjennom den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2019 at 12:01 AM, lillemeg90 said:

Nå er jeg så drittlei.... Det eneste jeg vil er å føde. Har så mye plager at målet for dagen er å komme seg gjennom den..

❤ kjenner du noe som kan tyde på at fødsel er nær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Metzili skrev:

❤ kjenner du noe som kan tyde på at fødsel er nær? 

Ligger med heftige maserier hver natt men blir aldri til noe mer. Han kommer heldigvis til slutt...  ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer veldig mye i kroppen nå og jeg har en del av de typiske modningstegnene, men det blir jo aldri noe mer ut av det 🙈 

- kynnerene har blitt så vonde at jordmor kalte det modningsrier. De sitter mer i nedre del av magen, rumpe og lår nå. Akkurat der riene satt sist. De kommer regelmessig hver dag men dabber alltid av. Takene gjør så vondt at jeg må stoppe opp, holde meg fast og puste. Jan det ikke bli skikkelige rier?! 

- babyen er roligere. Ikke bekymringsverdig. Han vebeger seg godt så mye som han skal men synes likevel han på en måte er roligere. Dette ar visst normalt i følge jordmor så lenge de hadde flere perioder med gode bevegelser per dag. 

- løper på toalettet for både nr 1 og 2.. Tror jeg tisser 40 ganger  og har avføring 3-4 ganger hver dag nå. 

- veldig nedpress. Noen ganger føler jeg hode hans står mellom beina mine. 

- jeg er urolig og sover bare 2-3 timer sammenhengende. 

- har konstante murringer i mage og rygg. 

Håper han snart bestemmer seg for å komme nå. Nå venter vi bare på deg lille venn ❤️ storebror har sagt i barnehagen hver dag denne uken at i dag kommer babyen. Han er så spent! Han kysser på magen og synger "kua mi" til lillebror 😍

Lurer på å ringe føden og høre om jeg kan komme på sjekk i dag. I tilegg til alt ovenfor har jeg hatt en konstant knip i magen det siste døgnet. Men er så redd for at de skal sjekke og så har alle vondtene ikke modnet noen ting 😔 38+1i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende!!! Nå er det på tide at den nye verdensborgeren kommer å hilser på dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Høres ut som kroppen din og baby gjør seg klar til fødesel hvertfall 😊 fikk du dratt på Skjekk hos føden? Spent på å høre hva de sa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, snehvit88 skrev:

Åh så spennende!!! Nå er det på tide at den nye verdensborgeren kommer å hilser på dere snart!

Ja ❤️

3 timer siden, bondekone skrev:

Å dette er spennende❤

Dessverre ingenting som har skjedd enda 🙄❤️

37 minutter siden, Metzili skrev:

Så spennende! Høres ut som kroppen din og baby gjør seg klar til fødesel hvertfall 😊 fikk du dratt på Skjekk hos føden? Spent på å høre hva de sa. 

Ja, prøver å trøste meg med det. Nei. Jeg har ikke ringt.. Men tenker at tar det seg opp ut over kvelden som det pleier så ringer jeg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såklart lite aktivitet i livmor i kveld 😂😂 får bare prøve å nyte det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, lillemeg90 said:

Såklart lite aktivitet i livmor i kveld 😂😂 får bare prøve å nyte det 🙈

Typisk 😅 kanskje det bare er litt stille før stormen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Metzili skrev:

Typisk 😅 kanskje det bare er litt stille før stormen? 

Lov å håpe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...