Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er skikkelig ille nå og jeg er helt utslitt. Lege skrev ut postafe  i dag da det må prøves først. Fikk også resept på afipran om det ikke virker, og info om å kontakte gynekologisk avdeling i helgen om jeg blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 11.29, lillemeg90 skrev:

Det er skikkelig ille nå og jeg er helt utslitt. Lege skrev ut postafe  i dag da det må prøves først. Fikk også resept på afipran om det ikke virker, og info om å kontakte gynekologisk avdeling i helgen om jeg blir verre.

Så utrolig kjedelig. Håper det løser seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det virket lite med postafen. Ble bare en zombie dom sov 18 timer i døgnet.. 

Har begynt på afipran så får vi se :)

skal jeg være ærlig så er det ganske tøft nå. Med storebror hadde jeg hele tiden et håp om at det skulle bli bedre i uke 12. Det håper eksisterer ikke nå, og jeg det for meg et langt og tungt svangerskap. 

altså, jeg er så lykkelig for at jeg e gravid og at det forhåpentligvis går veien. Men hyperemesis kvalmen er så intens at tanken på abort faktisk har streifet meg. Så får jeg så dårlig samvittighet etterpå.. 

har også dårlig samvittighet for storebror. Han bekymrer seg for at jeg er syk og sa i går: "jeg redd mamma syk". 😢 

vurderer å si det til han snart, men det blir et fryktelig langt svangerskap for han da.  Og då får ALLE vite det for han eier ikke filter 😂 

Har fortalt han at mamma er bare litt syk, og at hun kommer til å bli frisk igjen. Ser at det gjør det lettere for han. Men han sover plutselig dårlig og er veldig klengete. Noe som er vanskelig pga jeg blir så dårlig av når han klatrer på meg. Men vi får bare ta en dag om gangen. Jeg har bestilt en bok som heter; "mama has hyperemesis. (But only for a while)" 

Gleder meg til den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten, @lillemeg90 :hjerter_rundt: Fulgte deg i forrige svangerskap så skal bli stas å følge med denne gangen også :Nikke:

Ikke like stas at du har fått HG denne gangen heller :troest: Virker helt grusomt. Håper det kommer til å bli bedre denne gangen, selv om jeg skjønner du frykter det verste. Hang in there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 14.55, Azumarill skrev:

Gratulerer så mye med graviditeten, @lillemeg90 :hjerter_rundt: Fulgte deg i forrige svangerskap så skal bli stas å følge med denne gangen også :Nikke:

Ikke like stas at du har fått HG denne gangen heller :troest: Virker helt grusomt. Håper det kommer til å bli bedre denne gangen, selv om jeg skjønner du frykter det verste. Hang in there!

Tusen takk for det ❤ bar det under annet Nick sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble jeg innlagt for væskepåfyll. Utrolig godt å bare være her få væske og kvalmestillende intravenøst. 

Har også sett et bankende minihjerte ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med bankende hjerte, men utrolig 💤 med HG. krysser fingrene for at du får litt energi og sånt av innleggelsen og påfyll av diverse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det du skrev om sønnen din. Det er forståelig at han er bekymret. Stakkars, men kanskje den boka hjelper han å forstå situasjonen bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme igjen nå. Trenger heldigvis ikke bli lenge om gangen :) er bedre nå etter jeg kom hjem. Har klart å spist litt middag hver dag og drikker nok. Så får bare prøve å surfe videre på denne gode bølgen. 

Er 7+1 i dag. Var veldig fint å se at det var liv men har likevel ikke roen. Det blir nok en privat ultralyd også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lillemeg90 said:

Jeg er hjemme igjen nå. Trenger heldigvis ikke bli lenge om gangen :) er bedre nå etter jeg kom hjem. Har klart å spist litt middag hver dag og drikker nok. Så får bare prøve å surfe videre på denne gode bølgen. 

Er 7+1 i dag. Var veldig fint å se at det var liv men har likevel ikke roen. Det blir nok en privat ultralyd også 🙈

Tror det er helt normalt å være urolig. Jeg fant ikke roen i uke 38, 39 eller 40. Har du behov for enda en UL så gjør du det. Alltid greit med ro i sjela 😊 

Flott at du er hjemme igjen. Jeg var kvalm selv, og det hendte at jeg kastet opp, men ingenting i nærheten av det du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2018 den 20.32, Gakkepus skrev:

Tror det er helt normalt å være urolig. Jeg fant ikke roen i uke 38, 39 eller 40. Har du behov for enda en UL så gjør du det. Alltid greit med ro i sjela 😊 

Flott at du er hjemme igjen. Jeg var kvalm selv, og det hendte at jeg kastet opp, men ingenting i nærheten av det du beskriver. 

Ja, blir til at vi bestiller en privat. Men blir nok ikke før uke 11-12. Håper alt er bra første kveld hjemme ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har hatt en tøff dag og treåringen klatrer opp i sengen, legger seg i armkroken, serverer et saftig kyss på kinnet og sier: "jeg elsker mamma" ❤ 

Det er da man husker hvorfor man gjør dette her.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, lillemeg90 said:

Ja, blir til at vi bestiller en privat. Men blir nok ikke før uke 11-12. Håper alt er bra første kveld hjemme ❤

Det er ikke så lenge til, men det kan føles lenge når man venter. 

Det går bra, men er så redd for å gjøre noe feil. Har vært veldig emosjonell i dag pga det. Selv om han spiser som han skal, så er jeg redd han skal gå ned i vekt osv osv. Jeg regner med at det går over snart, og jeg blir mer sikker på meg selv og gutten, men i dag er jeg ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, lillemeg90 said:

Når du har hatt en tøff dag og treåringen klatrer opp i sengen, legger seg i armkroken, serverer et saftig kyss på kinnet og sier: "jeg elsker mamma" ❤ 

Det er da man husker hvorfor man gjør dette her.. 

Så herlig 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gakkepus skrev:

Det er ikke så lenge til, men det kan føles lenge når man venter. 

Det går bra, men er så redd for å gjøre noe feil. Har vært veldig emosjonell i dag pga det. Selv om han spiser som han skal, så er jeg redd han skal gå ned i vekt osv osv. Jeg regner med at det går over snart, og jeg blir mer sikker på meg selv og gutten, men i dag er jeg ikke det. 

Det er ikke så rart du kjenner på det. Man får med seg et flunkende nytt menneske uten bruksanvisning, og skal liksom vite hva som er rett og galt. Med tiden blir det enklere ❤ når dere lærer hverandre å kjenne bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Azumarill skrev:

Hadde annen bruker sist, ja :transe:

Så godt å ha en sånn fin treåring hjemme i slike tider :hjerte: De er gull verdt!

Ja det hjelper veldig ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...