Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åneiånei😞 Hvorfor skal ting ta så tid! Får du kikull nå eller må du vente til mai? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Vaiana skrev:

Håper virkelig du får hjelp snart ❤️ Er også igang med prøvingen, negativ 13 dpo og menssmerter. Så nå krysser jeg fingrene for at tanta kommer fort slik at vi kan begynne på neste runde.

Er også livredd for at det kan ta lang tid denne gangen. Siden jeg har operert for endometriose og har blitt mye verre 😣 

 

Håper du får hjelp fort ❤️ klem til deg!

Håper det ordner seg for dere også og at spiren sitter snart ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tonio skrev:

Uff. :klemmer:

Det er fælt når ting blir slik. Håper du får svar og hjelpen dere eventuelt trenger!

Tusen takk ❤

29 minutter siden, snehvit88 skrev:

Åneiånei😞 Hvorfor skal ting ta så tid! Får du kikull nå eller må du vente til mai? 

 

Det får jeg heldigvis nå i løpet av høsten, da det går under utredning for smerter. Men det er lenge å vente... det er kjipt nok å ikke bli gravid, så skal man i tilegg bli sengeliggende med smerter... Men må jo bare ta det som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på Facebook og Instagram blir jo gravide. Tar meg selv i å bli sint selv om jeg egentlig er glad på deres vegne.. flere som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Alle på Facebook og Instagram blir jo gravide. Tar meg selv i å bli sint selv om jeg egentlig er glad på deres vegne.. flere som føler det slik?

Der er vi i samme båt😅 Jeg blir irritert, så avfølger jeg dem så jeg slipper å se mer gravid og babyposter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår deg veldig godt. Husker hvor grusomt det var da jeg var prøver. Alle ble gravide og alt føltes helt håpløst. 

Jeg håper virkelig du får den hjelpen og oppfølgingen du trenger under utredningen. Ofte hjelper det å snakke med andre i samme situasjon eller en psykolog. Krysser fingrene for at alt ordner seg for dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, snehvit88 skrev:

Der er vi i samme båt😅 Jeg blir irritert, så avfølger jeg dem så jeg slipper å se mer gravid og babyposter. 

Haha godt å høre at jeg ikke er "ondskapsfull" alene 😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Forstår deg veldig godt. Husker hvor grusomt det var da jeg var prøver. Alle ble gravide og alt føltes helt håpløst. 

Jeg håper virkelig du får den hjelpen og oppfølgingen du trenger under utredningen. Ofte hjelper det å snakke med andre i samme situasjon eller en psykolog. Krysser fingrene for at alt ordner seg for dere! 

Tusen takk for det ❤ føles virkelig håpløst når det står på. Jeg tror ærlig talt at jeg har blitt deprimert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lillemeg90 skrev:

Alle på Facebook og Instagram blir jo gravide. Tar meg selv i å bli sint selv om jeg egentlig er glad på deres vegne.. flere som føler det slik?

Jeg har det akkurat sånn selv.. 😮 Og det er egentlig litt trist, for graviditet er vakkert ❤️ Men trist når man ikke får det til selv når ønsket er så stort.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hotfudge skrev:

Jeg har det akkurat sånn selv.. 😮 Og det er egentlig litt trist, for graviditet er vakkert ❤️ Men trist når man ikke får det til selv når ønsket er så stort.. 

Ja.. blir liksom først sint, så trist og skamfull for at jeg blir sint. Prøver å tenke at jeg ikke vet deres historie. For alt jeg vet er det IVF barn :) men er ikke lett når det popper opp mager over alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lillemeg90 skrev:

Haha godt å høre at jeg ikke er "ondskapsfull" alene 😂🙈 

Haha😂 Føler meg litt ondskapsfull faktisk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det blir eggløsning denne måneden 🤔 har testet siden dag 10 i syklusen, er nå på dag 17. Svinger opp og ned på testene hvor sterk den er men ingen er i nærheten av positive og har ingen tegn på at eggløsning nermer seg. Noen med erfaringer? 

Eggløsning har som regel kommet på dag 14 hos meg, nesten uten unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Ser ikke ut som det blir eggløsning denne måneden 🤔 har testet siden dag 10 i syklusen, er nå på dag 17. Svinger opp og ned på testene hvor sterk den er men ingen er i nærheten av positive og har ingen tegn på at eggløsning nermer seg. Noen med erfaringer? 

Eggløsning har som regel kommet på dag 14 hos meg, nesten uten unntak.

Min eggløsning har flyttet seg en hel uke frem på kanskje ett års tid. Det er rett og slett fordi det begynner å minke i eggreserver. Kroppen sloss mer for å få modnet egg sa gynekologen. EL kommer senere uten at menssyklusen har blitt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Min eggløsning har flyttet seg en hel uke frem på kanskje ett års tid. Det er rett og slett fordi det begynner å minke i eggreserver. Kroppen sloss mer for å få modnet egg sa gynekologen. EL kommer senere uten at menssyklusen har blitt lenger.

Men jeg er jo bare 28, og de sa senest i mai at det var godt med egg 🤔 ikke godt å forstå seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Men jeg er jo bare 28, og de sa senest i mai at det var godt med egg 🤔 ikke godt å forstå seg på.

Ja da er det litt rart🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så tungt dette må være! Jeg skjønner veldig godt at det føles håpløst. Har du noen du føler du kan snakke ærlig med om tankene dine? Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, snehvit88 skrev:

Ja da er det litt rart🤔

Håper det bare er et engangstilfelle:)

4 timer siden, lille_frosk skrev:

Uff, så tungt dette må være! Jeg skjønner veldig godt at det føles håpløst. Har du noen du føler du kan snakke ærlig med om tankene dine? Stor klem til deg!

Takk for omtanken ❤ ja, har noen gode venninner jeg snakker med, der flere har hatt utfordringer selv. Men kjenner det er vanskelig å snakke helt åpent om det altså.. da begynner jeg vare å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

EggløsningstesteEggløsningsteste n ble til slutt positiv og så negativ igjen, så regner med at jeg hadde eggløsning rundt forrige lørdag. Er nå 7 dpo og jeg spotter. 

Søren. Jeg som ikke ville ha noe forhåpninger. Har spottet rundt den tiden de gangene jeg har vert gravid så tenker jo såklart på det nå 🙈

ellers synes jeg det blir vanskeligere og vanskeligere å skille hva som jeg oppfatter som endometriose og en evt. Graviditet. Jeg har liksom murringer uansett.. kvalm har jeg også blitt de siste mnd, dog jeg var mer kvalm når jeg var gravid enn når jeg har fått mensen.

Må jo bare vente å se. En del av meg er redd for å bli gravid også. Da er det risiko for å miste igjen...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste denne måneden, men så skal jeg i bursdag så tenkte jeg måtte teste før jeg drakk vin.

To streker! Jeg er helt sjokket! Tror vi bare har hatt sex to ganger denne mnd 🙄 

Jeg er litt glad og veldig redd. Redd for å miste. Men om jeg mister nå får vi i hvertfall utredning for habituell abort.. 

Så skal prøve å ikke tenke så mye på det så får vi se om det et noe der om noen uker :)

enklere sagt enn gjort 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...