Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Og der kom mensen igjen.. har tenkt minimalt på det denne måneden men la inn godt med aksjer rundt EL. Frustrerende for jeg blir kvalm sånn ca 10 dpo og begynner også spotte så har jo et håp hver mnd.. Men kroppen er tydeigvis ikke klar for å bli gravid enda :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, lillemeg90 skrev:

Og der kom mensen igjen.. har tenkt minimalt på det denne måneden men la inn godt med aksjer rundt EL. Frustrerende for jeg blir kvalm sånn ca 10 dpo og begynner også spotte så har jo et håp hver mnd.. Men kroppen er tydeigvis ikke klar for å bli gravid enda :/

Så utrolig kjedlig at det ikke blir klaff :/ er så frustrerende når man vil så inderlig, men ikke kroppen.. Håper det er denne syklusen den sitter! Krysser fingrene for deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Jeey skrev:

Så utrolig kjedlig at det ikke blir klaff :/ er så frustrerende når man vil så inderlig, men ikke kroppen.. Håper det er denne syklusen den sitter! Krysser fingrene for deg❤️

Takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2017 den 11.23, lillemeg90 skrev:

Og der kom mensen igjen.. har tenkt minimalt på det denne måneden men la inn godt med aksjer rundt EL. Frustrerende for jeg blir kvalm sånn ca 10 dpo og begynner også spotte så har jo et håp hver mnd.. Men kroppen er tydeigvis ikke klar for å bli gravid enda :/

Æsj... hvor mange pp har gått? Tida går sakte når man venter... som for barna den 1 desember. Julaften er så uendelig langt borte men plutselig er den der😉

Ny sjanse snart da😊 Mensen betyr å starte å legge inn aksjer om ca 1 uke. 

Jeg prøver å legge merke til alle pms symptomer nå før vi starter prøvingen. Kjenner kvalme og murringer midt i syklusen og kjente ømhet i livmorområdet for et par dager siden. Men forhåpningene kommer jo uansett når man er prøver😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg følge med her? Leit å lese at dere har hatt en så tøff prøveperiode så langt. Jeg håper det klaffer på neste mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2017 den 11.48, snehvit88 skrev:

Æsj... hvor mange pp har gått? Tida går sakte når man venter... som for barna den 1 desember. Julaften er så uendelig langt borte men plutselig er den der😉

Ny sjanse snart da😊 Mensen betyr å starte å legge inn aksjer om ca 1 uke. 

Jeg prøver å legge merke til alle pms symptomer nå før vi starter prøvingen. Kjenner kvalme og murringer midt i syklusen og kjente ømhet i livmorområdet for et par dager siden. Men forhåpningene kommer jo uansett når man er prøver😅

Det er jo egentlig ikke så lenge men ønsket er stort så blir jo trist likevel... 6 mnd siden vi startet. Dette blir 5 pp etter SA.  Takk for støtten ❤

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lille_frosk skrev:

Hei! Kan jeg følge med her? Leit å lese at dere har hatt en så tøff prøveperiode så langt. Jeg håper det klaffer på neste mulighet!

Klart du kan :) velkommen!

Kan vel egentlig ikke si det har vert så tøft men er jo kjipt når det ikke klaffer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, lillemeg90 skrev:

Klart du kan :) velkommen!

Kan vel egentlig ikke si det har vert så tøft men er jo kjipt når det ikke klaffer 😅

Takk! Og bra dere tar det sånn :) Jeg føler man er så hudløs som prøver, og alt tar jo så lang tiiiid! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper det klaffer snart. Skjønner det føles som en evighet. Hvor lang tid tok det med førstemann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei alle dere fine som lurer på hvordan det går! :) jeg tok en pause fra KG for jeg bør så opphengt i prøvingen.

Vel... ingen spire ennå. 7 mnd siden spontanaborten. Jeg har regelmessig menstruasjon og vi har sex på riktig tidspunkt/jevnlig. Men kroppen er tydeligvis ikke klar. 

Jeg har lav D vitamin og har lest det kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Om det stemmer forklarer det hvorfor jeg blir gravid 2 ganger på første forsøk i juli men ikke på vinteren 🙈 men er nok sikkert mer sammensatt enn det. 

Må vel bare vente og se... ikke så mye mer å gjøre :) tar det i det minste mer med ro nå. Har ikke testet siden januar 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2018 den 21.26, Askmeagain89 skrev:

Håper det klaffer snart. Skjønner det føles som en evighet. Hvor lang tid tok det med førstemann? 

Første forsøk på både førstemann og spontanaborten 🙈❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fremdeles ingen baby i magen og hadde en til spontanabort i mai. Begynner å bli frustrert... Om 2 mnd blir vi henvis til utredning. HÅPER vi klarer det selv før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, såpass ja. :klemmer:På ett eller annet vis hadde jeg ikke sett oppdateringene dine før nå!

Håper virkelig det klaffer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå har det gått 1 år siden jeg ble gravid igjen. Siden da har jeg mistet to ganger, fått sterke smerter under mens og eggløsning og er under utredning for endometriose. Skal til kikkhulls i løpet av de neste månedene. 

Jeg har det veldig vanskelig og får nesten en sorgreaksjon hver mnd jeg ikke er gravid. Er likevel redd for å bli gravid før da er det en sjanse for å miste igjen. 

Det eneste jeg ønsker meg er enda et friskt barn. At det skulle være så vanskelig hadde jeg ingen anelse om. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,dette må være skikkelig kjipt for deg og dere! Er det sånn at man plutselig kan få endometriose? Godt at du er under utredning, og håper virkelig at de finner ut av noe. Er prøverør aktuelt etterhvert i såfall, eller blir det andre ting som prøves først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, blomst12 skrev:

Huff,dette må være skikkelig kjipt for deg og dere! Er det sånn at man plutselig kan få endometriose? Godt at du er under utredning, og håper virkelig at de finner ut av noe. Er prøverør aktuelt etterhvert i såfall, eller blir det andre ting som prøves først?

Jeg har alltid slitt med sterke menssmerter men har trodd det var normalt.. Så det ville jo forklart en del om det er endometriose. 

Om det er det kan de brenne bort endometriosevev. Mange har god effekt av det og blir gravide fort. Eller har de med endometriose like stor sjanse til å lykkes som andre om det blir snakk om ivf. 

"Problemet" mitt er jo at jeg har blitt gravid. Så vi får ikke hjelp for ufrivillig barnløshet før det er gått et år siden mai, som er ved siste SA. Synes jo det er litt håpløst da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du får hjelp snart ❤️ Er også igang med prøvingen, negativ 13 dpo og menssmerter. Så nå krysser jeg fingrene for at tanta kommer fort slik at vi kan begynne på neste runde.

Er også livredd for at det kan ta lang tid denne gangen. Siden jeg har operert for endometriose og har blitt mye verre 😣 

 

Håper du får hjelp fort ❤️ klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...