Gå til innhold

Grip dagen!


CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Så rart - jeg satt igår og leste den KK artikkelen om igjen for første gang på flere år.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Gratulerer med de første 40 årene, BigSis!

Savner deg så i dag.

Jeg husker at vi for ti år siden satt og pratet om hva vi skulle gjøre denne høsten, hvordan vi skulle feire dagen din og hvor morsomt vi skulle ha det. Tenk at du for 10 år siden var høygravid med prinsen og at han feirer om en mnd?

Det er en sår tid, BigSis. Det er så mye jeg vil fortelle deg, så mange gleder jeg vil dele med deg. Det er vondt å ikke ha deg her. Det er fortsatt uforståelig at jeg ikke har deg her lenger. JEg skjønner det fortsatt ikke. Vil kanskje ikke skjønne...

Tenker på deg og minnes deg i dag!

Klem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Miss O'Hara

Leser og lærer, får en påminner. Om hva som er viktig å fokusere på her i livet. Fulgte med boken siste året hun levde og gråt salte tårer da det var over. Så glad for at denne boken får leve videre.

Varme tanker til familien :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kjære store kusinen,

en liten hilsen til deg der oppe, bare et par dager før dagen. Ganske tilfeldig at det var idag, jeg kjente bare for å friske deg opp litt, lese noen av de kloke og fine innleggene dine og bli minnet om hvor bra du var. For det var du, jeg trivdes så godt i selskap med deg.

Tenk, det har gått 6 år! Helt sprøtt.

Jeg tror du har det bra på den andre siden kusinen, jeg tror du smiler og jeg tror du følger med alle du er glad i og passer på dem.

Jeg tenker ofte på deg, du har satt spor.

Varm klem fra lillekusinen :dagens-rose::hjerte:

Endret av Naprapathrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

8 år. Kan ikke forstå det. Det går fortsatt ikke en dag uten at jeg tenker på deg. Min BigSis. Jeg mangler en søster i livet mitt. Men du er alltid med meg og viser vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt glemt passordet mitt til denne siden. Det er så lenge siden jeg har vært der men jeg måtte innom idag.

Livet har lært meg at enkelte ting kommer man ikke over men man lærer å bære det med seg og man former på en måte resten av livet litt rundt det. Mange varme tanker til deg Magnhild, din mor, din bror, venninner og andre nære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å glemme historien til CD. :dagens-rose:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kom til å tenke på CD nå i natten. En så utrolig gripende og trist historie. Mange gode tanker til hennes barn og øvrige familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...

Har lest gjennom hele dagboken de siste dagene og det er denne som har gjort mest inntrykk på meg. Håper det går bra med dere Magnhild, junior, vesla, mannen og alle andre som sto henne nær. Det var et stort tap å miste henne.:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tiden går og savnet vil alltid være der. 

Jeg er innom her innimellom for å lese litt av det hun selv skrev i tiden da hun var syk. 

Junior er nå elev i første klasse på VGS i Bergen, mens Vesla er konfirmant til våren. De vokser til og har det bra. 

Det er kjekt at denne dagboken får ligge her og at noen innimellom tenker på henne. Det var mange som ble berørt av historien hennes, det er godt å kjenne på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...

Det er så rart hvordan livet er. I dag, på jobb, kom jeg på at jeg ville kikke innom denne dagboken igjen. Og så går det opp for meg at det nærmer seg datoen i året som fortsatt minnes CD. 17 år er veldig lenge, men likevel så føles det så nært. Sorgen i hjertet er ikke så ille, men hun er med meg i tanker og følelser i hverdagen. Det er flere ganger jeg har hatt ønske om å ringe henne for å fortelle noe, stort eller lite, fra hverdagen. Snakke med henne for å få råd om ulike ting. Eller bare høre stemmen hennes en gang til. 

Jeg savner også å få nye bilder av oss sammen. Det siste jeg har er fra bryllupet vårt i 2005, men der er vi så unge. Det er faktisk veldig trist, det at det aldri kommer noen nye bilder av oss sammen. Jeg vet det kan høres rart ut, men det er faktisk noe jeg tenker på veldig ofte. 

Ellers så går det bra med prinsen og prinsessen, 21 og 19 år. Student og russ. Klarer seg veldig bra i livet. Prinsessen har mye kontakt med mine yngste. Det er veldig kjekt! Da får vi følge med på livet deres fremover også. 

Ta vare på hverandre der ute. Og husk; grip dagen! ❤️ 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...