Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Krysser virkelig fingrene for deg i morgen! :)

Men du, hva er exu?

Graviditet utenfor livmor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaospåtobein - har du egen dagbok jeg kan følge?

Ja vi får virkelig håpe du har brukt opp kvoten din der ja! Men 5 uker - da er vi like langt. Håper vi kan følge hverandre 👌🙏 det er noe med at man får en dårlig følelse ja. Jeg fikk også en sånn følelse med ma min. Kjente bare at det var tomt på en uforklarlig måte! Og det stemte! Her heldigvis ikke fått denne følelsen denne gangen, så langt.

Lillemeg90 - exu er graviditet utenfor livmor. Det er livsfarlig for mor og veldig smertefullt. Dersom det oppdages sent kan eggleder sprekke og føre til alvorlige skader. Hos meg visste jeg ikke at heg var gravid. Jeg hadde vært det,

Men det endte i en sa! Så kjørte vi nok på litt for raskt etter sa. Jeg velger å tro at kroppen ikke hadde fått nok tid på seg til å rydde opp. Og plutselig fikk jeg sinnsyke smerter. Og etter veldig

Mye om og men fant jeg ut at jeg var gravid igjen men utenfor livmor. Da gikk det raskt ja. Full fart inn på sykehus og i full narkose og med overnatting. Anbefales ikke og unner ikke min værste fiende det.

Nå er det natta. Håper jeg får litt søvn med tanke på morgendagen. Jeg håper og ber og ber og ber så inderlig

Om gode nyheter. Jeg trenger dem og jeg synes jeg fortjener dem denne gangen. Orker ikke en nedtur igjen!

Håper ikke dette er en av de siste innleggene mine her og at vi skrives under positive omstendigheter i morgen. God natt 💤💤💤💤🙈🙈🙈😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh masse masse lykke til i dag! 😁👍

Nei, har ikke dagbok. Har ikke turt å starte med det enda 🙈 Men jeg skal så absolutt følge med her! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag!

Jeg vet ikke hvorfor jeg følge med på akkurat denne dagboken, men du har gått gjennom mye, slik at jeg, selv etter å ha lest bare litt en kveld, tok meg i å tenke på det senere så jeg kom tilbake selv om jeg ikke er i noen lignende situasjon. Jeg ønsker deg og dere masse lykke til, og skal følge med videre. Hold motet oppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag!

Jeg har hatt en SA og en MA siste året og vet hvor grusomt det er å grue seg til UL. Jeg er nå gravid på nytt, og fikk se et bankende hjerte 6+5 og sprellende armer og ben 11+5. Og da er det helt fantastisk å være på UL! Håper det blir en god opplevelse for deg i dag, det fortjener du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Det ser jammen ut som dere må holde ut med frøken Nervøs litt til 🎊🎊🎊🎊🎊👏👏👏👏👏👏👏👏

Har vært en laaaaang natt mwd mange tanker. Sovnet omsider men våknet før klokken ringte. Var så nervøs at magen vridde seg i alle retninger. Jeg tok en graviditetstest i morres - ikke spør meg hvorfor, men tenkte at kanskje hvis den ble positiv så klarte jeg å slappe av! Den ble hurtig positiv.

Vi ankom sykehuset og ble sittende. Selvfølgelig er jo venterommet på sykehuset det værste stedet å sitte sånn på vent. Det er hundre tusen tanker som kverner i huet og rundt sitter det folk med babyer / store mager osv. Man føler seg rimelig liten! I tillegg var legen forsinket! Min flaks!

Omsider kom det en veldig hyggelig dame og hentet oss. Hun var så søt! Jeg var jo livredd for å få denne mannen jeg hadde sist. Han var lite snakkesalig!

Før vi satte i gang regnet hun meg ut til 5+2. Hun sa også at det er forholdsvis litt for tidlig til å kunne se noe på ul, men vi skulle prøve!

Vi så med engang et hulerom i livmoren ( som hun kalte det) og deretter en plomme sekk ! Pheeeeew derav utelukker vi exu 🙏🙏🙏🙏

Vi klarte ikke å se noe inne i plommesekken og derfor ble det satt opp ny time om ca to uker. Men hun tittet rundt og sa at alt så bra ut og at det er helt normalt å egentlig ikke kunne se noe så tidlig.

Jeg var ti, nei vent - tyve kilo lettere og smilte fra øre til øre! Spurte om jeg kunne komme til henne neste gang,

Men det kunne hun ikke love. Men så deilig. Vi har eliminert bort exu og det har skjedd en utvikling siden sist.

Nå må vi bare håpe at det bitte lille frøet mitt ligger inne i denne plommesekken og venter på å bli oppdaget.

Evig takknemlig. 🙏🙏👍👍👏👏👏🎊🎊🎊👌👌👌

Veldig hyggelig å komme inn her i dagboken og lese så mange hilsener. Tusen ❤️Lig takk for det!!

Kaospåtobein- du må opprette deg en dagbok :) så kan vi følge hverandre og roe hverandrw litt ned 😆😉😉

Sala21- jeg har tydeligvis truffet noe siden du kom tilbake igjen. Veldig hyggelig at du vil følge og lese :) er du selv gravid?

Essie_ - godt ( på en merkelig måte ) å være flere om sorgen og flere som vet hva slags mareritt det innebærer. Det er som du sier tortur og vente på ul på denne måten. Samtidig som man vil bli ferdig med det og helst få en hyggelig beskjed da så klart. 😉

La traviata -og lillemeg90 - tusen takk. Deres hilsener hjalp 🌹🌹🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så fantastisk bra! Får virkelig håpe du kan se noe neste gang 😁 Tror nesten jeg har tenkt på det like mye som deg. Hihi. Nå ble jeg glad 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man burdte ikke se på fødestuen ... Herregud som jeg har grini!!!! 😳😳😳🙈🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på positiv utvikling og at du går ut igjen med ett stort :nigo: om 2 uker.. Hvor lenge skal du ta crinone? :klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står til uke 12 på resepten men vet faktisk ikke. Hva er normalen?

Ja jeg håper det samme :-) idag har jeg hatt en del stikninger i siden. Håper dettw er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Jeg vet ikke hva som er normalt.. Jeg brukte litt lenger, men vet ikke helt hvorfor :sjenert: hadde masse murringer og menssmerter.. Så tror det meste er ganske normalt, så lenge man ikke blør eller veldig smerter i ryggen. Håper du har ei fin uke videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes bra ut! Godt å få noen kilo av skuldrene :hoppendeglad: Så krysser jeg fingrene for at tiden fram mot ny ul går flyr avsted og at dere får et enda mer "slankende" svar :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...