Gå til innhold

Hvilken norsk blogger ville du "stjelt" utseende til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken norsk blogger ville du helst sett ut som utseendemessig dersom du MÅTTE se ut som en av dem. Og hvilken bloggers personlighet kunne du tenkt deg å hatt? Dette er bare for moro:-)

Anonymous poster hash: 7ef47...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aner ikke. Vet liksom bare om FF, mammatilmichelle eller hva hun heter, hun svømmefruen og tcmn (?). Ingen av de jeg har lyst til å se ut som.

Nå kom jeg på hun Heitmann og hun rødhåra mammabloggeren. Mammabloggeren er kanskje litt søt.. men ville ikke ha byttet utseende med henne.

Anonymous poster hash: ba458...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne tenkt meg Kristina Andersens personlighet og fotballfrues utseende

Anonymous poster hash: a1510...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom du MÅTTE står det i tittelen. Jeg er også fornøyd men dette er bare for gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tror jeg vil si VOE, da hun er den jeg faktisk vet hvordan ser ut (overdriver ikke photoshop), og som ikke har stappet seg full av fillere og silikon. Er ikke den eneste som synes hun er fin, søker man på "most beautiful blogger" er det hennes ansikt som popper opp. Noe "peneste jenta i klassen" pen, men det er noe som skinner gjennom og gjør henne spesiell. Men tror nok jeg hadde farget håret mitt brunt da. På andreplass hadde jeg nok valgt Livingdoll, uten all den photoshoppingen har hun et ganske unikt og vakkert utseende.

Personlighetsmessig må jeg innrømme at jeg beundrer Sophie Elise litt. Må være herlig å gi så flat faen i andres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komikerfrue! Hun har hele pakken, humor, selvironi, flott og sunn kropp, utstråling :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TCMN før alle tatoveringene og silikonen utseendemessig. Personligheten til Komikerfrue Marna:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg vil si VOE, da hun er den jeg faktisk vet hvordan ser ut (overdriver ikke photoshop), og som ikke har stappet seg full av fillere og silikon. Er ikke den eneste som synes hun er fin, søker man på "most beautiful blogger" er det hennes ansikt som popper opp. Noe "peneste jenta i klassen" pen, men det er noe som skinner gjennom og gjør henne spesiell. Men tror nok jeg hadde farget håret mitt brunt da. På andreplass hadde jeg nok valgt Livingdoll, uten all den photoshoppingen har hun et ganske unikt og vakkert utseende.

Personlighetsmessig må jeg innrømme at jeg beundrer Sophie Elise litt. Må være herlig å gi så flat faen i andres meninger.

SE gir jo tydeligvis ikke "faen" da når hun sier at det er kommentarer som har ført til alle operasjonene. Jeg synes mer synd i jenta som lar seg gi etter for kroppspresset. Jeg tror hun er en forvirret ung jente.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

SE gir jo tydeligvis ikke "faen" da når hun sier at det er kommentarer som har ført til alle operasjonene. Jeg synes mer synd i jenta som lar seg gi etter for kroppspresset. Jeg tror hun er en forvirret ung jente.

Nå mente jeg ikke kroppen hennes (for der er jeg enig med deg), men mer holdningen hennes til hva andre sier om henne osv. Hun er litt rappkjefta og har en careface holdning, det liker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har ingen blogg men ville byttet med Tina B. Roll! Hun er nydelig og har humor! Ler meg skakk av innleggene hennes på instagram.

Eneste minuset er at hun ALLTID ser så sur ut når jeg ser henne på gata.

Anonymous poster hash: da75e...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne tenkt meg Kristina Andersens personlighet og fotballfrues utseende

Litt slitsomt å alltid måtte vri hodet til den ene siden, da. Er redd for at jeg kunne fått varige nakkeplager.

Anonymous poster hash: 6705c...ec4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt slitsomt å alltid måtte vri hodet til den ene siden, da. Er redd for at jeg kunne fått varige nakkeplager.

Anonymous poster hash: 6705c...ec4

Det er faktisk vitenskapelig bevist av de fleste tar seg bedre ut fra den ene vinkelen av fjeset og at veldig mang gjør dette ubevisst på bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirin Kristiansen eller Voe. Synes Eirin kristiansen er så pen, med fint hår, fin hud, trent og fin kropp, fint smil, hun tar så godt vare på seg selv. Har møtt henne flere ganger og pratet med henne, og hun virker bare skjønn tvers igjennom. Sprudlende, smilende og veldig hyggelig. Voe er også kjempepen, har er veldig pent ansikt med fine og rene trekk, høye kinnbein, fine og åpne øyne og pent smil. Synes også hun virker som en herlig person. Liker bloggene deres veldig godt, med lite reklame (noen i ny og ne så klart, men det liksom ikke sånn at alt de anbefaler har de blitt sponset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville ikke byttet utseende mitt med noen, det er slik jeg ser ut som er "meg." Kunne gjerne tenkt meg å vært helt kvisefri og fyldigere hår, men det er bare bagateller (og ingen bloggere ser slik ut, de retusjerer bildene veldig), men MÅTTE jeg gjøre det, hadde jeg valgt Maria Skappel sitt utseende, altså datteren til Dorthe, hun er naturlig vakker.

Anonymous poster hash: 87d65...3d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...