Gå til innhold

Terrortrussel mot Norge - PST skaper frykt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Terrortrusselen har eksistert helt siden invasjonen av Afghanistan. Er det noen i dette nisselandet, som innbilte seg at Al Qaida ikke ville ta igjen? Er man med på leken får man tåle steken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første feilen er at man antar at det vil bli terror fra islamister.

Si meg har dere glemt hvor Breivik var fra ?



Anonymous poster hash: 38adf...84a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Den første feilen er at man antar at det vil bli terror fra islamister.

Si meg har dere glemt hvor Breivik var fra ?

Anonymous poster hash: 38adf...84a

Nå var det jo en islamistisk gruppe som kom med trusselen, da, om ikke jeg er helt på viddene her.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første feilen er at man antar at det vil bli terror fra islamister.

Si meg har dere glemt hvor Breivik var fra ?

Anonymous poster hash: 38adf...84a

Vel, når PST sier at trusselen utgjøres av islamistiske krefter tilknyttet terrorgrupper i Syria er det jo ikke å "jump the gun" å si at det er islamistiske krefter tilknyttet terrorgrupper i Syria. Jeg behandler på ingen måte muslimer jeg møter annerledes av dette, men denne trusselen er nå bekreftet å komme fra islamister, og da er det greit å si at denne trusselen kommer fra islamister. Les en avis.

Anonymous poster hash: 922a5...811

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første feilen er at man antar at det vil bli terror fra islamister.

Si meg har dere glemt hvor Breivik var fra ?

Anonymous poster hash: 38adf...84a

I det Breivik utførte sin terrorhandling, så opphørte all terror fra islamister?

Anonymous poster hash: 1577c...102

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første feilen er at man antar at det vil bli terror fra islamister.

Si meg har dere glemt hvor Breivik var fra ?

Anonymous poster hash: 38adf...84a

Breivik var unntaket som bekrefter regelen.

Anonymous poster hash: b4f05...161

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Den første feilen er at man antar at det vil bli terror fra islamister.

Si meg har dere glemt hvor Breivik var fra ?

Anonymous poster hash: 38adf...84a

Så vi skal ignorere alle trusler fra radikale muslimer, da det kun er Breivik sympatisører som utfører terror mot Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breivik var unntaket som bekrefter regelen.

Anonymous poster hash: b4f05...161

En høyreekstremist som sto bak den bomben mot sivile og uskyldige.

Anonymous poster hash: 70e55...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok at man ikke er muslim for å være målet for disse rasistene som ønsker et muslimsk verdensherredømme. Og når ikke-muslimene er gjort kål på, så går de etter muslimer som ikke er rettroende nok ifølge dem selv. De vet at man ikke trenger noe flertall for å true en majoritet, så lenge man er bestemt og kynisk nok.

Anonymous poster hash: e39f2...4ee

Enig i det. Jeg har ikke-vestlig bakgrunn selv, indisk sådan, så jeg er nok et temmelig populært mål selv. Vi er jo ikke akkurat kompiser med disse gutta selv, for å si det mildt, kanskje det eneste ikke-vestlige landet som hates omtrent like mye av islamister som Vesten. Jeg mente bare å liste opp årsaker til at også Norge er utsatt for dette, sånn når noen først spurte. Vi i Norge er et mål fordi vi er vestlige og oppfører oss vestlig, og NATO-jobben til Stoltenberg hjelper neppe den heller. Vi har våre Syria-farere, cirka 50 stykker, og det er jo ingen grunn til at de skulle la være å vurdere Norge som mål. Vi er ikke noe mindre naturlig mål enn de fleste andre europeiske land.

Anonymous poster hash: 922a5...811

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

En høyreekstremist som sto bak den bomben mot sivile og uskyldige.

Anonymous poster hash: 70e55...818

11 september, Madridbombene og bombingen av undergrunnen i London. Boko haram, Al Shabab og Al Qaida. Flere nordmenn har tilknytting til disse gruppene og deltar i deres krigføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med glamatfestivalen i Stavanger? Ekstremt mange mennesker, og selveste oljehovedstaden i Norge...Jeg var der i går og tenkte å dra dit i dag med min søster og hennes venninne men nå vet jeg ikke om jeg vil :(



Anonymous poster hash: 15f42...2d8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi skal ignorere alle trusler fra radikale muslimer, da det kun er Breivik sympatisører som utfører terror mot Norge?

Hvor skrev jeg det ?

Mitt poeng var at det er viktig og huske at det ikke bare er musimske terroister vi skal frykte.

Anonymous poster hash: 38adf...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke være at det var noen som ringte og tulla med Politi?

Hvorfor kan ikke politi spore opp , fra hvilken telefonnr er det ringt fra?

Andre folk holder på å tulle med oss i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Breivik var unntaket som bekrefter regelen.

Anonymous poster hash: b4f05...161

Så du tror at Breivik er den eneste ikke muslimske terroist ?

Kanskje du burde sjekke historien litt så vil du finne nok av ikke muslismke terrorister.

Anonymous poster hash: 38adf...84a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 september, Madridbombene og bombingen av undergrunnen i London. Boko haram, Al Shabab og Al Qaida. Flere nordmenn har tilknytting til disse gruppene og deltar i deres krigføring.

Madrid i Norge? London i Norge? WTC i Norge? Jeg tror du trenger å lære deg litt geografi, kjære du.

Apropos høyreekstreme og bomber, bomben mot blitz-huset var også gjennomført av høyreekstremister.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/28/394533.html

Anonymous poster hash: 70e55...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 september, Madridbombene og bombingen av undergrunnen i London. Boko haram, Al Shabab og Al Qaida. Flere nordmenn har tilknytting til disse gruppene og deltar i deres krigføring.

Det er terrorister som er muslimer. Og det er terrorister som ikke er muslimer

Jeg vet at dette er vanskelig for folk og akseptere. Men slik er det faktisk

Anonymous poster hash: 38adf...84a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallloooo!! Du må ikke være redd for å være i ditt leilighet/hus.

HUSK, du Bor i Norge! Tror du seriøst at dette kan være sant, at politi fikk telefon fra noen om terrortrussel..

Det kan være noen som ville tulle med politi. Du må kose deg i varmen og have funnn bare :)

Jeg har egentlig ventet litt på dette. Etter den 22. Juli. 2011 var det vel en slik gruppe som gikk ut og sa at om et par år ville Norge oppleve det samme, så vi måtte aldri være for trygge. Kanskje det skjer nå?

Jeg bor i Oslo, men er noen dager på landet hos mamma og pappa - får ikke lyst til å dra hjem igjen nå.. (Ikke at jeg hadde så lyst til å dra hjem til Oslo i utgangspunktet.) Jeg er redd og utilpass - er helt alene.. Kun naboene som er hjemme.. Skal jeg noen steder må jeg ta tog eller annen kollektivtrafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de rødgrønne velgerne som stemte frem denne spinnville asylpolitikken som åpnet grensene for disse ekstremistene

Anonymous poster hash: 0e58c...37f

Ja og takk til FRP som ikke gjør noen ting for og stoppe det.

Anonymous poster hash: 38adf...84a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke være at det var noen som ringte og tulla med Politi?

Hvorfor kan ikke politi spore opp , fra hvilken telefonnr er det ringt fra?

Andre folk holder på å tulle med oss i Norge.

Du tror alvorlig talt at går ut offentlig med dette pga en telefonsamtale, som de attpåtil ikke har tatt seg bryet med å spore engang? :skratte:

Anonymous poster hash: 1577c...102

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 september, Madridbombene og bombingen av undergrunnen i London. Boko haram, Al Shabab og Al Qaida. Flere nordmenn har tilknytting til disse gruppene og deltar i deres krigføring.

Vil ikke kalle det "krigføring". En av hovedmennene bak angrepet mot kjøpesenteret i Kenya hvor små barn ble henrettet dersom de ikke kunne bevise at de var muslimer ved å sitere koranvers, var fra Vestfold.

Anonymous poster hash: e39f2...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...