Gå til innhold

Kjæresten min døde i går


Perelandra

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen! :)

Dagen har vært fin, og sorgen har gjort overraskende lite vondt. Kanskje det er fordi jeg er hos familien på Sørlandet? Selv om jeg har mange minner om kjæresten her også, er det ikke det samme som når jeg er hjemme hos meg selv. Her får jeg sorgen litt mer på avstand.

Siden jeg ikke har noen grav å besøke her, markerte jeg dagen på en annen måte. Jeg dro til en lokal severdighet som jeg vet han likte, og som vi pleide å besøke når han var med meg til Sørlandet. Herfra har jeg gode minner, og så for meg kjæresten levende og glad. Mens jeg var der ringte jeg også til foreldrene hans for å spørre hvordan de hadde det. Vi har fortsatt mye kontakt.

På sånne dager, gjelder det å finne balansen mellom å kjenne litt ekstra på savnet på en god måte, og å drukne seg i sorgen. Jeg har bevisst unngått triggere som jeg vet kan sette meg ut, for eksempel visse typer musikk eller bilder av han.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Perel, hvordan klarer du deg om dagen? Nå er jeg også i din situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 31. juli 2016 at 12.44, minister-mio skrev:

Hei Perel, hvordan klarer du deg om dagen? Nå er jeg også i din situasjon

:hug: Dette var fryktelig trist å lese :( Sender mange klemmer til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

:hug: Dette var fryktelig trist å lese :( Sender mange klemmer til deg :klem:

Tusen takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.7.2016 at 12.44, minister-mio skrev:

Hei Perel, hvordan klarer du deg om dagen? Nå er jeg også i din situasjon

Så leit å lese :( Kondolerer :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, minister-mio skrev:

tusen takk :)

 

1 time siden, minister-mio skrev:

Savner tråden din @Perelandra

Så rart du skulle skrive her, jeg gikk selv å tenkte på denne tråden før i dag og lurte på å sende @Perelandra noen ord og klemmer.

Deler :klem: til dere alle. Hvordan har dere det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

 

Så rart du skulle skrive her, jeg gikk selv å tenkte på denne tråden før i dag og lurte på å sende @Perelandra noen ord og klemmer.

Deler :klem: til dere alle. Hvordan har dere det?

Ja, denne tråden er som jeg har sagt før, den beste tråden på kg. Kom tilbake @Perelandra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer :((( har vert mye i kristen ting før , philadelfia, jehovas vitnert ,men de er ikke helt min greie... og tror på at de finnes en gud og jesus,men kansje han ble tatt vekk før harmageddon... hvem vet, vi er jo langt i profetiene så !! men håper de går bra me deg ..men jeg tror også at man kan bli gjenfødt her hehe, så hvet ikke om jeg kan kalle meg helt kristen :)  men kondolerer så masse igjen :(((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ikke bare savner jeg kg's beste tråd, men jeg er litt bekymret. Håper inderlig du har det ok Pere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Ikke bare savner jeg kg's beste tråd, men jeg er litt bekymret. Håper inderlig du har det ok Pere

Enig med deg minister-mio, savner @Perelandra sine oppdateringer her. Måtte lure på profilen hennes, og det ser ut til at siste innlegget hennes var 29. august. Så veldig lenge siden er det jo ikke, men likevel, kjenner også på bekymring over at hun ikke svarer her.

Klem skal dere uansett få begge to.

:klem::klem:

:dagens-rose:

Dr.  A. Kula

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2016 den 19.14, Dr. A. Kula skrev:

Enig med deg minister-mio, savner @Perelandra sine oppdateringer her. Måtte lure på profilen hennes, og det ser ut til at siste innlegget hennes var 29. august. Så veldig lenge siden er det jo ikke, men likevel, kjenner også på bekymring over at hun ikke svarer her.

Klem skal dere uansett få begge to.

:klem::klem:

:dagens-rose:

Dr.  A. Kula

Klem fra meg til både @minister-mio og @Perelandra fra meg og:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Julehøytiden nærmer seg og den er en tung tid for mange som har mistet en av sine kjære, enten det er sin livsledsager eller annen nær familie. Allehelgensdag med lystenning har nylig vært og vi er inne i den mørke delen av året. Mørk på mange måter.

@Perelandra vi er mange som savner dine flotte refleksjoner av savnet du bærer på. Vi føler oss så hjemme i dine ord, og ønsker sterkt at du skal skrive mer i denne tråden. Vi skal selvsagt respektere om du ikke ønsker/orker å holde liv i denne selv, men du skal vite at du er savnet her.

Av meg og flere til.

Hadde satt stor pris på om du ga lyd i fra deg, enten du vil fortelle at du ikke vil fortsette i tråden, eller aller helst at du deler noen ord og tanker med oss.

:dagens-rose:

Dr. A. Kula

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...