Gå til innhold

Terminliste mars/april 2015


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig god idé, Saraby, jeg skal få lagt det inn når jeg får kommet meg på en pc :) Veldig trist med de som mister, jeg håper det fester seg en ny spire så snart som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en prosess å si ifra overalt at man må taes ut av lista igjen, altså! Men ja, siden jeg ikke er gravid lengre, kan du ta meg bort fra lista ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Håper ikke noe annet datt ut, det ser litt rart ut på mobilen. Håper du er med i neste termingruppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn det siste avsnittet nå. Syns kanskje det burde ha vært med en form for emoticon der, en blomst eller noe. Noen som vet om en passende "smiley"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg får jente denne gangen også, selvom jeg håper på en gutt (om det er lov å si). Blir spennende å se :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg melde meg ut herfra :( har hatt en SA. Trist, men sånn er det. Får bare prøve videre!

Så trist å høre Trylle :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror foresten kroppen min driver med omvendt psykologi! I starten ønska jeg meg (mest, blir jo glad uandett) jente siden ble så forelska når samboeren sa han ønska seg en liten pappajente :rodmer: men da trodde det ble gutt. Nå tror jeg der blir jente og ønsker meg mer gutt.. rare greier

Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg melde meg ut herfra :( har hatt en SA. Trist, men sånn er det. Får bare prøve videre!

Huff, det var utrolig trist! :(:klem: Håper det klaffer igjen fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror foresten kroppen min driver med omvendt psykologi! I starten ønska jeg meg (mest, blir jo glad uandett) jente siden ble så forelska når samboeren sa han ønska seg en liten pappajente :rodmer: men da trodde det ble gutt. Nå tror jeg der blir jente og ønsker meg mer gutt.. rare greier

Hehe, godt mulig det svinger sånn for flere :) Vil du at jeg skal oppdatere forsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, godt mulig det svinger sånn for flere :) Vil du at jeg skal oppdatere forsiden?

Do that!:P blir sikkert endringer etterhvert men!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...